fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
סטפן
MV קוביה
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

חדש בישראל: זירו FXE

חדש בישראל: זירו FXE

אסף לביא

צילום: יצרן

מטרו מוטור החלה בשיווק ה־FXE של זירו, אופנוע סופרמוטו חשמלי שנבנה על בסיס דגם ה־FXS המוכר ועוצב ע"י חברת Huge Design מסן פרנסיסקו, שכבר שיתפה פעולה עם זירו בעבר ויצרה ב־2018 דגם תצוגה על אותו הבסיס.

בדומה ל־FXS, גם ה־FXE עושה שימוש ביחידת ההנעה ZF 75-5 מקוררת אוויר וסוללת ליתיום-יון בקיבולת 7.2kWh, עם הספק מקסימלי של 46 כ"ס ב־4,300 סל"ד, מומנט של 10.8 קג"מ ומהירות סופית של 137 קמ"ש. טווח הנסיעה עומד על כ־160 ק"מ בתוך העיר ונע בין 97 ק"מ ל־64 ק"מ בכבישים בין-עירוניים במהירות ממוצעת של 90 קמ"ש או 110 קמ"ש ובין 121 ק"מ ל־92 ק"מ בשימוש משולב. זמני הטעינה עומדים על כ־9 וחצי שעות לטעינה מלאה ויכולים לרדת לכ־4 שעות ואפילו עד קצת פחות משעתיים בעזרת אפשרויות הטעינה המהירה שזירו מציעה בתוספת תשלום.

ה־FXE מצויד במזלג הפוך בקוטר 41 מ"מ, עם מהלך גלגל של 178 מ"מ מקדימה ובולם יחיד עם מהלך גלגל של 227 מ"מ מאחור, שניהם מתוצרת Showa ובעלי אפשרויות כיוונון מלאות. מערכת הבלימה של J.Juan עם דיסק יחיד בקוטר 320 מ"מ וקליפר צף דו-בוכנתי מקדימה ודיסק בקוטר 240 מ"מ וקליפר חד-בוכנה צף מאחור, להם משודכת מערכת ABS דור 9 של בוש. על הגלגלים היצוקים בקוטר 17″ (רוחב 3 אינץ' מקדימה ו־3.5 אינץ' מאחור) מותקנים צמיגי פירלי דיאבלו רוסו 2 במידות 110/70-17 מקדימה ו־140/70-17 מאחור.

דרך מסך ה־TFT בגודל 5″ ומערכת ההפעלה Cypher II של זירו ניתן לחבר בבולטוס את הטלפון החכם ולגשת לנתונים סטטיסטיים והגדרות מתקדמות באפליקציה ייעודית. בסיס הגלגלים באורך 1,422 מ"מ, המושב בגובה 836 מ"מ והמשקל "הרטוב" עומד על 135 ק"ג.

מטרו מוטור מציגה את ה־FXE בסניף הדגל של מותג זירו, מטרו סיטי ברחוב מנחם בגין 19, תל אביב. מחירו עומד על 59,985 ₪ על הכביש.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובה אחת ל חדש בישראל: זירו FXE

  1. כבר סוכם שהטכנולוגיה נכשלה כישלון חרוץ!!!
    כי אין יכולת לייצר סוללות חשמל ירוקות שהטעינה שלהם תיקח כמה דקות, והעלות שלהן תהיה דומה לבנזין 95 אוקטן.
    זה פשוט לא קיים.
    קיים מנוע בעירה פנימית לבנזין, שבהתאמות קלות יכול לעבוד על גז, אבל התאגידים החזירים מונעים את הטכנולוגיה הוותיקה הזאת מתעשיית הרכב.

    אם כיום 2021 עוד יש פראייר שקונה אופנוע חשמלי בעשרות אלפי שקלים, מוגבל בקילומטרים, מוגבל בתחנות טעינה, מוגבל בזמן טעינה של שעות, ועוד חושב בטעות שהוא מזהם פחות את הסביבה. נו…קרח לאסקימואים זאת המומחיות של הנוכ@לים ממטרו מוטור. לבריאות.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל