fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה

חדש בישראל: זירו SR/S

חדש בישראל: זירו SR/S

אסף לביא

צילום: יצרן

מטרו מוטור החלה בשיווק ה-SR/S של זירו, יצרנית האופנועים החשמליים האמריקאית, המבוסס על ה-SR/F וזוכה לתוספת של מעטפת פיירינג אווירודינמית. דגם הספורט-טורינג הראשון של המותג משפר את הטווח, משתמש באותה מערכת הנעה חשמלית עם 110 כ"ס ו-19.5 קג"מ, ובגרסת הפרימיום בה הוא משווק מקבל גם טעינה מהירה.

זירו חשפה את ה-SR/S בתחילת שנת 2020, כגרסת פיירינג ל-SR/F המתקדם שלה, הוא מונע ע"י המנוע החשמלי Z-Force 75-10 החזק של היצרן וחבילת סוללות הליתיום הגדולה שלו, ה-ZF14.4, המספקת טווח רכיבה של עד 260 ק"מ ברכיבה עירונית, כ-130 ק"מ ברכיבה בין-עירונית ו-175 ק"מ ברכיבה משולבת. לטענת זירו המעטפת האווירודינמית מעלה את טווח הרכיבה הפוטנציאלי בכ-13% הודות להפחתת התנגדות הרוח.

לישראל מגיע הדגם בגרסת הפרימיום המאובזרת שמוסיפה גם חימום ידיות וטעינה מהירה של שעתיים ל-95% סוללה ושעתיים וחצי לטעינה מלאה, ניתן לשדרג את הדגם במטען מהיר (6kW) שמקצר את הטעינה לשעה ל-95% ושעה וחצי למלאה, וגם בסוללה המאריכה את טווח הרכיבה בכ-25%. על הסוללות מספקת זירו 5 שנות אחריות.

תנוחת הרכיבה לא ספורטיבית במיוחד ואפילו זקופה יותר משל ה-SR/F, בזכות כידון גבוה יותר ורגליות נמוכות יותר, המהירות המרבית עומדת על 200 קמ"ש מהאופנוע ששוקל 234 ק"ג, הוא מצויד במערכת בקרת אחיזה מערכת ABS בהטייה מתוצרת בוש, מערכת Cypher III המקשרת בין האופנוע לסלולרי ומציגה נתונים רבים ואפילו מיקום על גבי המכשיר הנייד. בנוסף, ה-SR/S מצויד בצד TFT צבעוני בגודל 5″ עם הרבה מידע ו-4 מצבים קבועים – מצב Street, מצב Sport, מצב Eco ומצב Rain – לצד 10 מצבים הניתנים לתכנות להעדפות הרוכב, ניווט מובנה ובקרת שיוט.

בולמים של Showa עם מזלג BPSF בקוטר 43 מ"מ מקדימה ובולם יחיד מאחור, מהלך המתלים עומד על 120 מ"מ מקדימה ו-150 מ"מ מאחור ואת שניהם ניתן לכוונן באופן מלא. מערכת הבלימה של J.Juan (כעת בבעלות ברמבו) כוללת צמד דיסקים בקוטר 320 מ"מ וקליפרים רדיאליים עם 4 בוכנות מקדימה ודיסק 240 מ"מ עם קליפר צף חד-בוכנתי מאחור. צמיגי הפירלי Diablo Rosso III במידות 120/70-17 מקדימה ו-180/55-17 מאחור, בסיס הגלגלים באורך 1,450 מ"מ, המושב בגובה 787 מ"מ, זווית ההיגוי בת 24.5° והמפסע באורך 94 מ"מ. החוסר בתיבת הילוכים או למעשה כל מערכת תמסורת שהיא מפנה את הכידון ממנוף מצמד ואת רגל שמאל מרגלית ההילוכים, כשההנעה הסופית מתבצעת ע"י רצועת הינע מקרבון.

מחירו של SR/S בישראל נקבע על 94,985 ₪ בתקופת ההשקה, את הופעת הבכורה שלו יעשה האופנוע ביום שישי הקרוב, ה-13.08.2021, בין השעות 09:00 ל-13:00, באירוע מכירות מיוחד לכל דגמי זירו בסניף מטרו סיטי ברחוב מנחם בגין 19, תל אביב.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

9 תגובות ל חדש בישראל: זירו SR/S

  1. יש לי זירו SR2015, אופנוע נהדר וחזק ברמה שמאז שהוא נרכש כיד שניה דרך הסוכנות הראשונה בכוכב יאיר, אצל מארק הראל, 70,000 ₪, לפני 4 שנים עם 7600 ק"מ, אני לא מעז לסחוט את המצערת עד הסוף במצב ספורט.

    פעמיים החלפתי סוללה על חשבון האחריות,
    בפעם הראשונה, ב3.1.2020 החלפת סוללה ב56,000 ק"מ, עקב עידכון תוכנה שמטרו ביצעו ובעקבותיו נדפקה הסוללה, ובפעם השניה 10 חודשים לאחר מכן ב23.11.2020 החלפת סוללות 75,387 ק"מ (יש אחריות לשנה על הסוללה המוחלפת) הסוללה נהרסה עקב טעינה קבועה בזמן שלא רכבתי.
    מטרו לא ידעו להדריך איך להתנהל עם הסוללה!

    ורק לאחר חיפושים וסריקה של רשת האינטרנט גיליתי שעד 2013 ההנחיה היא או נוסע או בטעינה. ומ2013 והלאה-בסוף טעינה יש לנתק את האופנוע מהחשמל.
    בכל יום אני נוסע כ65 ק"מ, אז אני טוען אותו פעם ב3 ימים ומנתק בסוף הטעינה.
    בשבתות וחגים הוא מנותק מחשמל-נח כמו דתי.
    עכשיו אני ב90,000 ק"מ.

    https://www.zeromotorcycles.com/owner-resources/charging-recommendations/

    ועדיין, הרכישה הכי טובה שלי אי פעם.

    • נ.ב., יותר זול לקנות אותו אפילו חדש עם הלוואה (הריביות נמוכות היום) ובתשלומים מאשר להחזיק אופנוע בנזין בינוני.

      • נ.ב. יותר זול לקנות CBR500R מודל 2013, מחירון 18 אלף (חדש רק 46,000), קניתי אחד יד שנייה, מעט קילומטרים, שלדה, מנוע, פלסטיקים, הכל תקין, אבל…האחזקה חופפה. לכן שילמתי למוכר רק 13 אלף, עשיתי טיפול גדול ב 5,000, ועכשיו יש לי אופנוע חדש מדונדש בשווי שוק 18 אלף(כל ההשקעה חוזרת אלי במכירה), דלק ולנסוע, לא 130 ק"מ, 17 ליטר דלק, 29 ק/ל זה כמעט 500 ק"מ למיכל, ואז דקה בתחנת דלק, ועוד 500 קילומטר. בלי הלוואה, בלי הטובות של מטרו-מוטור.

    • להחליף פעמיים סוללה בחמש שנים, נשמע מרתיע. יש לי cb650r לפניו גם החזקתי הונדה בנפח בינוני ולא הייתה לי תקלה אחת רצינית, רק התחזוקה הרגילה, צמיגים, רפידות, שמנים בזמן וכו' הם גם עולים באיזור ה60 כשהם חדשים ואפשר גם למכור אותם ב20-30K בלי בעיה אחרי כמה שנים.

    • סיפורי אלף לילה ולילה, מטרו מוטור יודעים לעשות רק דבר אחד: למכור קרח לאסקימואים. מעולם לא עניין אותם מהלקוחות שלהם, רק מעצמם ומהגדלת המכירות. שיטות השיווק של מטרו מוטור הן אגרסיביות במיוחד, אגרסיבי? לא, אבל זה בשביל הפוליטיקלי קורקט, במציאות: הם נוכלים מקצועיים. ונעבור לאמת:
      1. אופנוע חשמלי לא עושה יותר מ 100-150 קילומטר לפני הטענה, וההטענה לוקחת שעות.
      2. עכשיו מסתבר שגם למרות המחיר, 95,000ש"ח, אתם מקבלים מטען לא חכם, ואם לא מנתקים הוא מבשל את הסוללה עד מוות. למה לא חכם? כי מטרו מוטור חוסכת עליכם, אחרי שיצאתם מהחנות, היא לא רואה אתכם ממטר.
      3. מטרו מוטור זה המקום הכי גרוע שאתם יכולים לבוא עליו כדי לנסות לממש אחריות.
      4. רגע אחרי הקניה שוק יד שנייה מביא לכם כפה על הטמט@ום שלכם, וחותך את המחיר לרבע.
      5. מילא חותך את המחיר לרבע, למצוא מטו@טם חדש שיקנה ממכם את הכלי זאת משימה בלתי אפשרית.
      6. מה עוד צריך לדעת: אההה, ש"מוטי" הוא איש מכירות של מטרו מוטור, מגיב מטעם היח"צ.

      • אני לא מטעם מטרו, ממש לא!
        הכלי של זירו הוא מוצר טוב, צריך לדעת להתנהל איתו, ולא לרכב עליו מחיפה לאילת.

        כמו שלא תצפה שאֵם ילדיך תצטרף בקלות (ובלי טעינת הורמונים רצינית) לאורגיות המוניות ביער בן שמן או בדירת רווקים בדרום תל אביב.

        אני לא זוכר מתי נסעתי לאילת בכלל ומתי ביקרתי בחיפה.
        מי שרוצה לרכב כל יום מחיפה לאילת, יתכבד ויקנה לעצמו מטוס מנהלים ייעודי או יעצור טרמפים עם נהגי המשאיות של כביש 90.

        השרות של היבואן- צרה גדולה.
        נכון, מטרו לא יודעים לתקן, אבל מי שרוצה לטפל בזירו שלו שלא במסגרת האחריות – יודע לאן לגשת לתקן את הזירו שלו, וזה בטוח לא במטרו.

  2. יפיוף אמיתי. ואיזה קג"מממממממ, וואוווווו.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל