fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן

חדש בישראל: ימאהה טרייסר 9 GT+

חדש בישראל: ימאהה טרייסר 9 GT+

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: רונן טופלברג, יצרן

מטרו מוטור מחילה בשיווקו של הימאהה טרייסר 9 GT+, דגם התיור הבכיר של היצרנית בגרסת הפלוס החדשה המצוידת במערכת רדאר ובקרת שיוט אדפטיבית; מחירו 104,985 ₪.

בבסיסו דגם ה־GT+ זהה לדגם ה־GT הרגיל, כשהוא מוסיף לכך מערכת בקרת שיוט אדפטיבית ותגבור בלימה במצבי חירום. שתי המערכות החדשות עושות שימוש בחיישן רדאר קדמי המחשב את מרחק האופנוע מעצמים שלפניו ואת הפרשי המהירות ביניהם.

ה־GT+ מצויד גם בצג TFT חדש בגודל 7 אינץ', עם חיבור לסלולרי בבלוטוס, Wi-Fi או USB, המאפשר בעזרת אפליקציית MyRide לענות לשיחות, לצפות בהודעות ולשלוט על הזרמת השמע מכידון האופנוע והתצוגה, אך מערכת הניווט של Garmin המותקנת באופנוע בינתיים לא פועלת בישראל. ובנוסף מצויד בקוויקשיפטר דו-כיווני חדש המאפשר להעלות ולהוריד הילוכים גם כשבקרת השיוט פועלת, מתגי כידון חדשים, מושב חדש בעל כיוונון גובה, דיסק בלם אחורי בקוטר גדול יותר ו־4 מצבי רכיבה – ספורט, כביש, גשם ומצב קסטום להתאמה אישית – המשפיעים על תפקוד כלל המערכות, כולל כיוונון המתלים האלקטרוני, שקיבל מערכת ניהול חדשה.

בקרת שיוט סטנדרטית מאפשרת לקבוע מהירות הנסיעה עליה המערכת תשמור, וכל מגע בבלם או בידית המצמד מיד עוצר את פעולת המערכת, בבקרת שיוט אדפטיבית העושה שימוש ברדאר, לאחר שנקבעה המהירות וקרבה מקסימלית לרכבים אחרים, המערכת מתאימה עצמה ובמידת הצורך מפחיתה את מהירות האופנוע כשהוא מתקרב לרכב שנוסע במהירות נמוכה יותר – ומאיצה חזרה כשהדרך פנויה. המערכת פעולת במהירות בין 30 ל־160 קמ"ש ומפסיקה לפעול בלחיצה של יותר משנייה על הבלם או ידית המצמד או בסיבוב המצערת קדימה – מעבר למצב המנוחה שלה.

לבקרת השיוט האדפטיבית תכונות נוספות, והיא מפחיתה את מהירות השיוט כשהמערכת מזהה הטייה, מאיצה את האופנוע לקראת עקיפה כשהאיתות מופעל והמערכת מזהה כוונה לביצוע עקיפה, ומקשיחה את המתלה הקדמי כשהיא מפחיתה את מהירות שיוט, כדי למנוע צלילה והעברת משקל קדימה תחת בלימה.

בנוסף, הרדאר הקדמי מאפשר לימאהה לשלב גם מערכת התראה ותגבור בלימה במצבי חירום, רק לאחר שהרוכב בוחר להפעיל את בקרת הבלימה (Brake Control). המערכת תתערב רק כשהיא מזהה סכנה ממשית להתנגשות, ותגביר את עוצמת הבלימה של הרוכב למידה המקסימלית כדי למנוע התנגשות. בנוסף, המערכת מחלקת את עוצמת הבלימה בצורה המיטבית בין הבלם האחורי לקדמי, משנה את כיוונון המתלים כדי להתאים לבלימה ובעזרת חיישן האינרציה השש-צירי גם מתחשבת בזווית ההטייה ומצב האופנוע.

הטרייסר 9 GT+ מקבל גם שקע USB חדש, עדכונים לסביבת לוח המחוונים ומגן הרוח, למשאבות ותושבת רגלית הבלם, לתושבות אגזי הצד וסכימות צביעה דו-גוניות חדשות באפור או כסוף. מחירו של הימאהה טרייסר 9 GT+ עומד על 104,985 ₪ והרוכשים הראשונים יקבלו ארגזי צד ללא תוספת תשלום.

    מעוניינים ברכיבת מבחן?
    logo moto

     

     

     

     

    6 תגובות ל חדש בישראל: ימאהה טרייסר 9 GT+

    1. אחד האופנועים הכפיים לנהיגה, אבל מישהו כבר הגזים עם המחיר.
      קראו לו אופנוע תקציב. עכשיו אין תקציב לאופנוע. 🙂

    2. מיליון פרטים לא נחוצים ושאיני מבין גם לאחר 52 שנה על הרבה סוגי אופנועים . מישום מה אין נתוני נפח מנוע ומהירות …הרבה בלא בלא לא נחוצים למחיר מטורף כפי הנראה .

      • יש הכל בפרסום 117 כוח ללא שינוי מהמנוע הקודם, הקוויק שיפטר שופר להעברה בכל מצב, בלימת חירום בשילוב הראדר למקרה שהנהג פיספס ובקרת שיוט אדפטיבית שמשתנה בברקס ובמנוע תואם את המרחק מהרכב לפנייך. כל המידע מוצג, מסכים שיכלו לעשות בשני שלבים, להוסיף את הדשבורד 7 אינצ’ עם קישוריות ולםשפר קוויקשיפטר וזהו ועל זה לתת מחיר ובנוסף למי מעוניין דגם כולל הכל במחיר לא זול, אם היה זול בכמה אלפים הייתי משדרג עכשיו את ה GT 2022 שלי לפלוס

    3. לגמרי, אני עם כבר עם 3 Tracer9 מאחורי כולל הנוכחי GT הוא כלי אולטימטיבי עבורי עכשיו במחיר של הפלוס נסחפו היו צריכים לעשות דגם ביניים עם שיפורים על הקיים, כמו דשבורד שעשו ודגם קוויק שיפטר משופר וזהו ובמחיר מופקע דם נוסף עם תוספת ראדר, במחיר של הפלוס, הוא כבר לא רחוק מסדרה של אופנועים אחרים

    4. אופנוע מדהים מנוע מעולה וסופר טכנולוגי שאפו לימאהה

    תגובות

    עופר אבניר מגדל ימין
    הונדה מגדל שמאל