fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

חדש בישראל: ימאהה ניקן GT מעודכן ל־2023

חדש בישראל: ימאהה ניקן GT מעודכן ל־2023

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

מטרו מוטור, יבואנית אופנועי ימאהה לישראל, מודיעה על תחילת שיווקו של האופנוע התלת-גלגלי של ימאהה, הניקן 900, שחוזר לישראל בגרסת GT מעודכנת ל־2023 עם מנוע חזק יותר, שלדה ומתלים משופרים, צג TFT חדש עם קישוריות בלוטוס ועוד; מחירו 104,985 ₪

הניקן החל דרכו כדגם הקונספט MWT-9 שהוצג בתערוכת טוקיו 2015, דגם נוסף בסדרת ה־LMW (ר"ת Leaning Multi Wheel) של ימאהה שהחלה בטריסיטי 125. שנתיים לאחר מכן, באותה התערוכה, ימאהה הציגה את הדגם הסדרתי המיועד לייצור ב־2018, שקיבל את השם Niken המסמל 'שתי חרבות' ביפנית. הניקן נבנה על בסיס מנוע ה־CP3 המוכר המשמש את דגמי ה־MT-09, ה־XSR900 והטרייסר 900, שקיבל כיוונון מעט שונה, והורכב בשלדה חדשה עם המתלה הקדמי בעל צמד הגלגלים ויכולת ההטייה. בחודש נובמבר של אותה שנה, בתערוכת מילאנו 2018 הציגה ימאהה את גרסת ה־GT של הניקן המוסיפה לתלת-גלגלי מגן רוח גבוה, מושב משודרג, ידיות מחוממות, מזוודות צד, סבל, ג'ק אמצע ושקע טעינה 12V, בנוסף לסכימת צבע חדשה.

בדומה לשאר דגמי הטריפל של ימאהה, גם הניקן GT החדש מקבל את מנוע ה־CP3 המעודכן בנפח 890 סמ"ק, שהותאם לשימוש בניקן בעזרת גל-ארכובה בעל מסה גדולה ב־8% לטובת מומנט זמין ובלימת מנוע יעילה יותר. ההספק עומד כעת על 115 כ"ס ב־10,000 סל"ד והמומנט 9.2 קג"מ ב־7,000 סל"ד. בנוסף, המנוע החדש משודך למצערת 'רכב-על-חוט' אלקטרונית, 3 מצבי רכיבה – ספורט, כביש וגשם (המפחית את עוצמת המנוע ב־18%), בקרת אחיזה מעודכנת בעלת שני מצבי התערבות ואפשרות לכיבוי מלא, בקרת שיוט, מצמד אסיסט וסליפר קלאץ' וקוויקשיפטר דו-כווני.

עוד שינוי משמעותי בניקן הוא בלוח המחוונים החדש, עם צג TFT צבעוני בגודל 7 אינץ', בעל אפשרויות תצוגה מרובות, מערכת ניווט מובנית של Garmin, קישוריות בלוטוס לסלולרי ואפליקציה ייעודית. לצורך שליטה בצג החדש יש לניקן בתי מתגים חדשים על הכידון, ומאחורי הצג נמצאת ידית המאפשרת לכוון את מגן הרוח בטווח של 70 מ"מ. בנוסף, מושבו של הניקן GT עוצב מחדש לשיפור הנוחות. השלדה עברה שינויים קלים לצורך התקנת המנוע החדש, שכעת יושב בשלדה בהטייה של 5° קדימה, לשיפור ההתנהגות וחלוקת המשקל. כל חלקי המתלה האחורי של הניקן החדש שופרו, הותקנה זרוע אחורית חדשה, כמו גם לינק חדש ובולם עם כיוונון משופר.

אורכו הכללי 2,150 מ"מ, רוחבו 875 מ"מ וגובהו 1,395 מ"מ, המושב בגובה 825 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,510 מ"מ, מרווח הגחון 150 מ"מ, משקלו הרטוב 270 ק"ג, כולל 18 ליטרים של דלק במיכל, הוא מצויד בצמד מזוודות צד בנפח 30 ליטר ובידיות מחוממות. מחירו של הניקן GT עומד על 104,985 ₪.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

 

 

 

 

תגובה אחת ל חדש בישראל: ימאהה ניקן GT מעודכן ל־2023

  1. בעברי בעלים של טרייסר 900 עם המנוע הנפלא.
    מנסיעת מבחן שעשיתי על הניקן, הוא כייפי ממש לנהיגה. יש תחושה של יציבות מצוינת גם בפניות, בזכות יותר גומי מקדימה.
    משום מה לא נראה שהוא מצליח פה בארץ. מעניין איך בעולם ואם שווה כל הפיתוח שלו.
    רק להיזהר כשעוקפים באמפרים בכביש בצד ימין איפה שאין באמפר, לא לשים עליו את האמצע של האופנוע, אלא רק את גלגל ימין :).

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל