fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
MV קוביה
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC

חדש בישראל: ימאהה MT-09 החדש – במכירה מוקדמת

חדש בישראל: ימאהה MT-09 החדש – במכירה מוקדמת

אסף לביא

צילום: יצרן

בחודש אוקטובר חשפה ימאהה דור חדש, שלישי במספרו, של ה-MT-09, למעשה מדובר באופנוע כמעט חדש לחלוטין – עם מנוע, שלדה, מתלים ועיצוב חדשים. מנוע הטריפל עולה בנפח ל-889 סמ"ק ויחד איתו גדל ההספק ל-118 כ"ס ב-10,000 סל"ד ומומנט שיא של 9.5 קג"מ ב-7,000 סל"ד – 1,500 סל"ד נמוך יותר מהדגם הקודם. כל יחידת ההנעה כולה, כולל האגזוז, קלה ב-1.7 ק"ג. מכיוון שהמנוע ומערכת הפליטה שופרו, גם מערכת היניקה עודכנה, עם מצערת חשמלית חדשה עם חיישן תאוצה ומזרקים חדשים. תיבת ההילוכים שופרה גם היא עם יחסי העברה חדשים בהילוך הראשון וההילוך השני, מזלגות חדשים וסליפר ואסיסט קלאץ' להם ימאהה מוסיפה קוויקשיפטר להעלאה והורדה.

השלדה החדשה מסוג דלתא-בוקס עשויה אלומיניום ותוכננה, כמו גם הזרוע האחורית החדשה, כדי לתמוך ביכולות המנוע המוגדל, משקלן יחד ירד ב-2.3 ק"ג לעומת הדגם הקודם. ימאהה טוענת לארגונומיה משופרת בזכות תנוחת רכיבה ניטרלית יותר. ה-MT-09 מקבל גם חיישן מדידה אינרציה (IMU) שש-צירי שמשמש את מערכות ניהול המנוע, בקרת האחיזה, בקרת הסחיפה (SCS), אנטי-ווילי (LIF) ומערכת בקרת הבלימה (BC). בקרת האחיזה מאפשרת שני מצבי התערבות מוגדרים מראש – מצב 1, התערבות קלה, מצב 2, התערבות מלאה ומצב M לכיוון ידני.

בתחום האבזור ימאהה מתקינה ב-09 החדש מסך TFT בגודל 3.5″ עם מצבי תצוגה מתחלפים ושפע מידע, תחתיו תמצאו יחידת תאורת LED שעוצבה מחדש. גם הפנס האחורי והמאותתים LED ולצידי יחידת התאורה הקדמית החדשה ניצבת תאורת יום (DRL). גם הג'אנטים חדשים, כשהגלגל האחורי קל יותר ב-700 גרם, נתון רלוונטי כשמדובר במסה מסתובבת כמו זאת. מקדימה תמצאו מזלג הפוך של KYB בקוטר 41 מ"מ ומאחור בולם יחיד עם לינק, שניהם ניתנים לכיוון מלא. מערכת הבלימה מתחדשת במשאבה רדיאלית לבלם הקדמי שמגיעה מה-YZF-R1. העיצוב החדש, למרות לא מעט ביקורת, משדר את אותה 'האכזריות' שימאהה מנסה ליצור, כמו בסלוגן שליווה את השקת הדגם המקורי "The Dark Side Of Japan".

דגם ה-MT-09 SP מצרף לחבילת האלקטרוניקה גם בקרת שיוט, ציפוי DLC (ר"ת Diamond Like Coating) למזלג הקדמי, בולם אחורי של אוהלינס, מושב משודרג, זרוע אחורית בגימור מוברק, צביעה מיוחדת בהשראת ה-YZF-R1M וציפוי אנודייז לכידון והמנופים.

מחיר ה-MT-09 החדש ל-2021 עומד על 72,985 ₪ כ-3,000 ₪ יותר מהדגם היוצא, מחירו של ה-MT-09 SP עומד על 81,985 ₪, כ-7,000 ₪ יותר מהדגם היוצא. מטרו כבר פתחה את ההזמנות המוקדמות וביום שישי הבא, ה-30.04, תערך החשיפה הרשמית החגיגית באירוע מכירות שיתקיים בסניף הדגל של ימאהה, ימאהה TLV, ברחוב שוקן 7, תל אביב.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובה אחת ל חדש בישראל: ימאהה MT-09 החדש – במכירה מוקדמת

  1. תתחדשו. רק תשמרו על המסיכות… 🙁

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל