fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר

חדש בישראל: סוזוקי V-Strom 1050DE

חדש בישראל: סוזוקי V-Strom 1050DE

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן 

עופר אבניר מודיעה על הגעתו של הסוזוקי וי-סטרום 1050 החדש בגרסת ה־DE, שנבנתה על מנת לספק יכולות שטח משופרות לאדוונצ'ר הגדול, עם גלגלי שפיצים – 21 אינץ' מקדימה – אלקטרוניקה משופרת, מיגונים ועוד. מחירו עומד על 105,970 ₪.

בסוף 2022 חשפה סוזוקי את הדור החדש של הוי-סטרום הגדול, 20 שנה לאחר שהושק לראשונה ושנתיים לאחר העדכון האחרון שעבר. בשנת 2002 הציגה סוזוקי את ה־V-Strom 1000, אופנוע אדוונצ'ר-תיור המצויד במנוע וי-טווין ב־90°, מקורר נוזל, בנפח 996 סמ"ק, שנתיים לאחר מכן התרחבה המשפחה וחבקה צאצא נוסף בנפח 650 סמ"ק. ה־V בשם הדגם לא מסמלת רק את תצורת המנוע אלא קיצור של Versatile, כרמז על אופיו הוורסטילי, ו־Strom – אכן, לא Storm – פירושה בגרמנית 'זרם', לכבודו של המנוע החזק בעל המקורות הספורטיביים.

העדכון העיקרי הראשון לדגם ה־1000 הגיע קצת יותר מעשור אחרי שהוצג לראשונה, עם מעל ל־50,000 יחידות שנמכרו מהדגם, כשדגם 2013 מעוצב מחדש לחלוטין ומקבל מנוע בנפח גדול יותר של 1,037 סמ"ק וחבילה אלקטרונית עם בקרת אחיזה – לראשונה על אופנוע של סוזוקי. כבר בדור השני, ממנו נמכרו כ־35,000 יחידות, העיצוב הושפע מאוד מאייקון מוטורי בעברה של סוזוקי, ה־DR Big ואופנועי מרוצי הראלי.

הדור השלישי שהחל שיווקו ב־2020 כאמור, יוצר לראשונה בשתי גרסאות – גרסת כביש רגילה וגרסת XT מאובזרת יותר עם חבילה אלקטרונית משופרת – וקיבל מעבר למתיחת פנים עיצובית, שוב בהשראת ה־DR Big, גם מקצה שיפורים למנוע שסיפק עמידה בתקן אירו5 ועלייה בביצועים. מאז הוצגו לפני כ־3 שנים נמכרו מדגמי הדור השלישי כ־15,000 יחידות.

ל־2023 עובר הווי-סטרום הגדול מקצה שיפורים נוסף, עם עדכונים למנוע ותיבת ההילוכים, כמו גם למערכות האלקטרוניות ולשלדה. לצד גרסת הבסיס V-Strom 1050 מוצגת לראשונה גרסה מוטת שטח, ה־V-Strom 1050DE, שמצויד בכידון רחב יותר, מיגוני מנוע וגחון, שרשרת הינע מחוזקת, זרוע אחורית ארוכה יותר, רגליות רוכב ממתכת, גלגלי שפיצים טיובלס עם צמיגי דנלופ TRAILMAX MIXTOUR במידות 90/90-21 מקדימה ו־150/70-17 מאחור, מהלך גלגלים ארוך יותר, משקף כהה ונמוך יותר, מרווח גחון של 190 מ"מ, מצב רכיבה נוסף – Gravel (חצץ) – ואופציה לביטול מערכת ה־ABS מאחור, כנף קדמית שונה וגרפיקה בהשראת ה־DR Big.

לווי-סטרום 1050DE החדש אותו מנוע וי-טווין ב־90°, מקורר נוזל, בנפח 1,037 סמ"ק המייצר 107 כ"ס ב־8,500 סל"ד ומומנט של 10.2 קג"מ ב־6,000 סל"ד, הוא קיבל שסתומים חדשים ושינויים בתיבת ההילוכים. חבילת האלקטרוניקה SIRS (ר"ת Suzuki Intelligent Ride System) כוללת מצערת אלקטרונית, צג TFT צבעוני, 3 מצבי רכיבה, בקרת אחיזה עם 4 מצבים וכיבוי מלא, בקרת שיוט, קוויקשיפטר דו-כיווני, ומערכות עזר נוספות לשמירה על סל"ד בתנועה איטית, במדרון, עלייה ובעומס.

שלדת האלומיניום עברה עדכון קל ואוחזת באותם מתלים קדימה ואחורה מתוצרת KYB, עם כיוונון חדש, בסיס הגלגלים של ה־1050DE הוא 1,595 מ"מ, המושב בגובה 880 מ"מ ומשקלו הרטוב 252 ק"ג עם 20 ליטר דלק. מחירו של ה־V-Strom 1050DE עומד על 105,970 ₪.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

 

 

 

 

4 תגובות ל חדש בישראל: סוזוקי V-Strom 1050DE

  1. מישהו יכול לומר לי למה הויסטרום הזה לא עושה לי חשק לכלום?! 🙂
    נראה אופנוע לעשות קניות וזהו.
    האמת, מתגעגע ל DR Big. ההוא לפחות עשה חשק. וצילינדר יחיד וחזק זה משהו, כמו ה KTM 690. וואו.

  2. בספטמבר 93׳ הוצאתי ביג 800 חדש מאבניר
    היום אני בעלים של וי סטרום 1000 דור ראשון שנראה כמעט חדש.
    הביג היה כלי נהדר אבל אין מה להשוות בין מנוע הטווין הנהדר לסינגל המוגבל שהיה ל 800
    מבחינתי הטווין עדיף גם בדרכי עפר וגם בכביש.
    אני לא רוצה לחשוב בכלל כמה ה DE החדש הזה טוב (שלא אתפתה חס וחלילה…🤣🤣)

    • לפי החישוב שלי אתה בן 90 ולכן אופנוע כזה מתאים לך. סתאאאאם. תיהנה. :).

  3. 106 אלף ש"ח????? לא הגזמתם בכלל. בשביל אופנוע לנסוע לסופר ולחזור?
    נראה לי שאתם חושבים שאתם יכולים לעמוד בשורה אחת עם הטובים. 🙂
    שטויות, העיקר שהכלי סחיר. אם בכלל. לא?! מהות הישראליות.
    חבר'ה, תתקדמו.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל