fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

חדש בישראל: פאנטיק קבאלרו 700

חדש בישראל: פאנטיק קבאלרו 700

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

קבוצת בן עזר, יבואנית אופנועי פאנטיק, מתחילה בשיווק הקבאלרו 700, אופנוע הדגל של המותג האיטלקי, המצויד במנוע ימאהה CP2 וחבילה טכנולוגית ובעיצוב סקרמבלר דו-שימושי.

הקבאלרו 700 מצטרף לדגמי ה־125 ו־500 סמ"ק של משפחת דגמי הסקרמבלר של פאנטיק, אך למרות עיצוב דומה מבוסס על פלטפורמה חדשה לחלוטין, סביב מנוע טווין-מקבילי – לראשונה לפאנטיק – בנפח 689 סמ"ק המייצר 74 כ"ס ב־9,000 סל"ד ו־7.1 קג"מ ב־6,500 סל"ד, שמגיע מדגמי ה־MT-07, טרייסר, XSR וטנרה 700 של ימאהה, ומותקן בשלדת פלדת כרומולי חדשה שבחלקה הקדמי מזלג מרזוקי הפוך בקוטר 45 מ"מ ובחלקה האחורי זרוע אלומיניום יצוקה ובולם יחיד בעל כיוונון עומס קפיץ, ומהלך גלגלים של 150 מ"מ בשני הקצוות.

מכיוון שהקבאלרו מיועד לשימוש בכביש ובשטח, הוא מצויד בגלגלי שפיצים בקוטר 19 ו־17 אינץ' הנועלים צמיגים דו-שימושיים במידות 110/80-19 מקדימה ו־150/70-17 מאחור. מערכת הבלימה של ברמבו בעלת דיסק קדמי יחיד בקוטר 330 מ"מ וקליפר 4 בוכנות, דיסק בקוטר 245 מ"מ וקליפר חד-בוכנה מאחור ומערכת קורנרינג ABS של קונטיננטל הניתנת לכיבוי. בנוסף, יש לקבאלרו מערכת בקרת אחיזה רגישה להטייה הניתנת לכיבוי, חיישן מדידת אינרציה (IMU) ושלושה מצבי רכיבה, תאורת LED מלאה וצג TFT עגול בגודל 3.5 אינץ' עם קישוריות בלוטוס.

עיצוב הסקרמבלר של משפחת הקבאלרו (בתכלס, זה אמור להיות "קבאיירו", אבל אולי כבר מאוחר מדי לתקן…) שואב השראה מהעבר של המותג ומאופיין בקווים נקיים ומראה מינימליסטי, הכולל פנס עגול בחזית, פלטות מספר מרוצים בצדדים וגם אלמנטים מודרניים יותר, דוגמת משולשים מכורסמים ב־CNC ומגן מקרבון למערכת הפליטה. משקלו של הקבאלרו 700 עומד על 175 ק"ג, לפני 13 ליטר של דלק, בסיס הגלגלים באורך 1,460 מ"מ והמושב בגובה 830 מ"מ. הקבאלרו 700 זמין בשתי סכימות צבע – אדום או כחול – ומחירו בישראל 78,500 ₪.

עמית בן עזר, מנכ"ל קבוצת בן עזר: "ה־Caballero 700 הוא אופנוע הדגל של היצרן, הוא מצויד במיטב האמצעים הטכנולוגיים ובמכלולים באיכות גבוהה במיוחד, ואולי החשוב ביותר – מנוע הטווין המקבילי הטוב בעולם בנפח ביניים. בשל איכויותיו ה־Caballero 700 הוא אופנוע יקר, ובאירופה מחירו של עומד על לא פחות מ־9,900 אירו. עשינו את מיטב המאמצים לספק ללקוח הישראלי את חווית הרכיבה הייחודית של ה־Caballero 700 במחיר נמוך ככל הניתן, ואנחנו בטוחים שכל מי שירכב על האופנוע יראה את התמורה למחירו. אנחנו מאמינים ב־Fantic בשל היותו יצרן איטלקי בעל מורשת המציע ריגושים גבוהים ושופע סטייל ייחודי. Fantic מחזיקים בקבוצות מרוצים בשלל אליפויות אספלט ושטח, ובשנים הקרובות נראה עוד הרבה חידושים וכלים מיוחדים מהיצרן".

    מעוניינים ברכיבת מבחן?
    logo moto

     

     

     

     

    15 תגובות ל חדש בישראל: פאנטיק קבאלרו 700

    1. עד שכל היבואנים לא ידאגו לאוריד את המכסים, כל ענף הזה ימשיך לגסוס חלא לצמוח כלכלית. "למעט היבואנים הגדולים.

    2. מקסים שכולם כותבים (רק) על המחיר.
      כבר מזמן אמרתי שצריך לעשות חרמות על כלים חדשים מיבואנים, מה שיצור לחץ כלפי מעלה והם כבר ידאגו להורדת המיסוי.
      אבל אנחנו לא חרדים, שכשהרב אומר לא לקנות לא קונים. אנחנו לא יודעים להתאפק. רוצים הכל עכשיו. אז זו בעצם ירייה ברגל.
      יאללה חאפל'ה, תתחדשו.

    3. מומנט של 1 קג"מ ???? נא לבצע הגהה בטרם פרסום !!!
      דבר שני, מה התמחור הדפוק שנתנו לו יותר מהימאהה טנרה ששימושי בהרבה גם בכביש וגם בשטח ??השימוש במנוע הטנרה המצוין לא מצדיק את המחיר ההזוי ,אז יש קצת אלקטרוניקה ביג דיל??!!!

    4. דבר נוסף נכתב בסייפא של הכתבה אופנוע יקר גם באירופה 9900 יורו, אז פלאש ניוז ,הטנרה עולה עולה 10אלפים יורו בגרסה הכי בסיסית אז כיצד היבואן החזיר מיעז לבקש 8000 שח יותר מהטנרה??????

    5. ואני מתקן טעות מחיר טנרה בסיסי כיום באירופה לאחר בדיקה 10.999 יורו.

    6. שוב (רק) המחיר? מישהו מחייב אתכם לקנות? זה לא מוצר בסיסי.
      גם ידוע שהכי טוב לרכוש יד שנייה, אחרי שבוע כבר מרגישים שזה היה שלך מאז ומתמיד. למה לרכוש בכלל חדש? בשביל הניילונים? אז קנו ביקר.

      • מר קול בי היקר אתה סותר את עצמך לחלוטין .מחד אתה רושם "שוב רק המחיר" ומאידך ,"למה לרכוש בכלל חדש"? מנ שמסתכם בדבר אחד ,מחירררר .מי שממונו בכיסו אופנוע זה כסף קטן בשבילו ,גם במחירי ישרעהל

        • איך בדיוק הגעת לסתירה?! לא מדברים על כלום חוץ ממחיר. דברו על דברים אחרים גם, הוא יפה והוא חזק ועוד ועוד. ובסיכומו של דבר, גם מי שממונו בכיסו, עושה שיקולי מחיר. ואפתיע אותך, הקונים ביוקר, לא תמיד ממונם בכיסם. תשלומים מכיר? שופוני מכיר? 🙂
          אז קניתי בחיי 2 כלים חדשים, מזמן, לא עוד. כי זה פוגע בכולנו.

          • קרא מה רשמת אחרי זה קרא את תגובתי ותבין למה סותר את עצמך .חוץ מזה כן בישרעהל ימשיכו לדבר על מחיר כי ,רוב הציבור כאן לא אלפיון עליון הכל כאן יקר בטירוף ואופנוע זה לא צורך אלא תחביב ,מי שרוצה תחבורה יכול לרכוש קטנוע וגם אז ישלם ביטוח מטורף וטיפולים של רכב גרמני אז במטותא תפסיק להאשים אנשים שהם מסתכלים כאן על מחיר כולםמכאן מסתכלים על מחיר אלא אם הם בעלי ממון כמוך ,נחמד להעביר ביקורת ממגדל השן .מצד שני אם אתה קונה רק משומש אז אולי אינך בעל ממון ככלות הכל,בכל מקרה כאן לא מחירי חול ואנשים מסתכלים כאן קודם כל על מחיר.

      • לאיתי יש טנרה עם גלגל 17 קוראים לו mt-07 אם אתה מבקש טנרה עם גלגל 19 מסיבה לא ברורה, אתה לא באופנוע הנכון .וגלגל 19 עדיין מגיב פחות טוב מ17 .

    תגובות

    עופר אבניר מגדל ימין
    הונדה מגדל שמאל