fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

חדש בישראל: פיאג'ו וספה Sei Giorni ו-946 RED

חדש בישראל: פיאג'ו וספה Sei Giorni ו-946 RED

אסף לביא

צילום: יצרן

עופר אבניר מודיעה על הגעת שני דגמי וספה ייחודים, הווספה Sei Giorni במהדורתה השנייה שמצוידת במנוע ה-300 HPE החדש עם כ-23 כ"ס ועוצבה מחדש, והמהדורה המיוחדת RED של הווספה 946 המיוצרת בעבודת יד עם מנוע 125 סמ"ק, תוצר שיתוף הפעולה עם ארגון RED למחקר ומאבק במחלות האיידס, השחפת והמלריה, במסגרתו פיאג'ו מעבירה תרומה כספית לארגון על כל יחידה שנמכרת.

הווספה Sei Giorni יצאה לראשונה ב-2017, כמחווה לדגם שנבנה ב-1951 למרוצי ה-Sei Giorni Internazionale di Varese וזכה ב-9 מדליות זהב, חוזרת במהדורה חדשה ה-Vespa Sei Giorni II Edition, מהדורה מוגבלת וממוספרת, עם עיצוב מחדש של מרכב הפלדה האייקוני, בתוכו יושב מנוע ה-HPE 300 החדש שמספק 23.8 כ"ס ב-8,250 סל"ד ומומנט רב יותר מבעבר. הפרט העיצובי הבולט ביותר הוא פנס החזית העגול שמותקן על הכנף הקדמית במקום על חזית הקטנוע.

ה-Sei Giorni מגיע בצבע אפור כהה ייחודי לדגם ומספרים בצידי הקטנוע, כל יחידה ממוספרת בלוח מתכת בחלק הפנימי של חזית הקטנוע. כיאה למחווה לדגם ספורטיבי, המושב בעל מראה המזכיר מושב יחיד ועל הכידון החשוף לוח מחוונים אנלוגי ומשקף קצר. למרות הפשטות העיצובית, הקטנוע מצויד ביציאת USB, תאורת LED במאותתים ובתאורת הפנס האחורי, מערכת ABS ומערכת בקרת אחיזה. מחיר הגרסה המוגבלת הזו 36,900 ₪ על הכביש.

הווספה 946 נוצרה ב-2016 כדי לציין 60 שנות ייצור של הווספה, ושואבת השראה מדגמי וספה רבים שיוצרו במהלך השנים. שם הגרסה המיוחדת נגזר משנת השקת הווספה, 1946, והיא נבנית בעבודת יד. ה-946 מצוידת במנוע בנפח 125 סמ"ק מתקדם וחסכוני, מערכת ABS, בקרת אחיזה ועוד. הגרסה החדשה שמגיעה לישראל היא ה-Vespa 946 RED שנמכרת כמובן בצביעה אדומה ונוצרה בשיתוף פעולה עם ארגון RED שפועל למחקר ומאבק במחלות האיידס, שחפת ומלריה, פיאג'ו תתן תרומה כספית לארגון על כל יחידה שתימכר מהקטנוע היוקרתי שמחירו בישראל 50,000 ₪. ארגון RED גייס עד היום 360 מיליון דולר שהושקעו במחקר, פעילויות למניעה, טיפולים, תרופות, בדיקות HIV וסיוע ליותר מ-70 מיליון איש.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובה אחת ל חדש בישראל: פיאג'ו וספה Sei Giorni ו-946 RED

  1. מקסים. אבל 50K? קצת מוגזם.
    הייתי רוכש את הממוספר ומוכר עוד כמה שנים. בטח יהיה איזה רווח על מיוחדות 😚.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל