fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

חדש בישראל: שוברט E2 – דור שני לקסדת האדוונצ'ר

חדש בישראל: שוברט E2 – דור שני לקסדת האדוונצ'ר

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

השוברט E2 היא הדור השני לקסדת האדוונצ'ר של החברה, וכמו קודמתה – אשר נבנתה על בסיס ה־C3 Pro, גם היא מבוססת על קסדת התיור המודולרית של שוברט, הפעם על ה־C5 החדשה.

ל־E2 מצחייה מתכוונת חדשה, הניתנת גם להסרה מלאה, שעוצבה במנהרת רוח כדי למזער רעידות ורעשים. המצחייה מתכווננת בשלוש רמות לבחירת הרוכב. בפתיחת הקסדה המצחיה עולה ונצמדת למשקף ובסגירה חוזרת לאותה הפוזיציה בה הייתה קודם לכן. ל־E2 פתח אוורור כפול בסנטר, העליון משמש להסטת זרימת האוויר אל המשקף לצורך מניעת הצטברות אדים, והתחתון מספק תוספת לאוורור לרכיבה ביום חם, ומותקן בו מסנן אוויר משופר הניתן לפירוק וניקוי. גם פתחי האוורור בחלקה העליון של ה־E2 שופרו, עם פתח אוורור עליון בעל שני מצבי פתיחה ופתח יציאה גדול מאחור.

המעטפת של ה־E2 עשויה תרכובת פיברגלס וקרבון פייבר ומיוצרת בשני גדלי מעטפת, אחד למידות XS עד L והשני למידות XL עד 3XL. רצועת הסגירה בעלת מנגנון ראצ'ט וכמו דגמים נוספים של שוברט, גם ל־E2 ריפודים הניתנים להתאמה אישית לבעלי מבנה ראש שונה, בעזרת כריות במידות ועובי שונים למצח, הרקות והעורף. כמו כן, ה־E2 מצוידת ברמקולים ומיקרופונים פנימיים כהכנה להתקנת דיבורית ייעודית של שוברט ובמשקף שמש פנימי.

ה־E2 עומדת בתקן ECE 22.06 החדש בהומולוגציית P/J (ר"ת Protective/Jet) כפולה, כלומר מאושרת לשימוש גם במצב סגור וגם במצב פתוח. משקלה נע בין 1,675 ל־1,860 גרם לעומת ה־E1 ששוקלת בין 1,800 ל־1,985 גרם. מחירה של השוברט E2 החל מ־3,129 ₪ לצבע חלק ו־3,573 ₪ לגרפיקה צבעונית.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל