fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

חדש בישראל: NIU NQi GTS מעודכן ל־2023

חדש בישראל: NIU NQi GTS מעודכן ל־2023

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

חטיבת החשמל של חברת מאיר (MEU), יבואנית הקטנועים החשמליים של NIU, מודיעה על הגעתו של ה־NQi GTS בגרסה מעודכנת קלות ל־2023.

ה־NQi GTS, המוצע בשתי גרסאות טווח עם סוללות 26Ah או 35Ah, מקבל ל־2023 עדכונים קלים הכוללים מחשב ניהול מנוע חדש, V36 במקום V35LTE, צג TFT צבעוני עם 3 מצבי תצוגה, שלט חכם חדש, פתיחת מושב חשמלית דרך השלט או כפתור בכידון, שקע טעינה USB Type C בנוסף ל־USB רגיל, עם הספק כולל של 18W, עיצוב וריפוד חדשים למושב, מראות רחבות יותר, ידיות מורכב שחורות ושינויים כלליים נוספים, ביניהם צמת חשמל חדשה, ג'ק אמצע מעודכן וצמיגי Kenda במקום CST.

● עוד בנושא: מאיר משיקה צמד קטנועי NIU חדשים בישראל

בנוסף, שתי הסוללות מותקנות כעת מתחת לרצפת הקטנוע, מה שמפנה עוד מקום אחסון מתחת למושב ל־20 ליטר, וחלקו האחורי של המושב כעת גבוה יותר. בדגם המעודכן ל־2023 ניתן לשלוט דרך האפליקציה גם בפתיחת המושב, לבחור בהתנעה מבוססת קרבה בעזרת חיבור בלוטוס לסלולרי, שיקוף מסך לצג הקטנוע בשימוש באפליקציית ניווט ועוד.

יתר הנתונים זהים לדגם היוצא, כשמנוע ה־3kW מציע הספק מקסימלי של כ־6 כ"ס ומהירות מרבית של 80 קמ"ש, עם טווח רכיבה מוצהר שנע בין 58 ק"מ בגרסה הבסיסית ל־108 ק"מ בגרסת הטווח המורחב, זמני הטעינה נעים סביב 6 שעות לטעינה מלאה עם מטען בשקע ביתי.

מחירו של ה־NQi GTS בגרסת הטווח הסטנדרטי (26Ah) עומד על 17,140 ₪, מחירו בגרסת הטווח המורחב (35Ah) עומד על 21,140 ₪.

● עוד בנושא: מבחן דרכים NIU MQi-GT EVO

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

 

 

 

 

5 תגובות ל חדש בישראל: NIU NQi GTS מעודכן ל־2023

  1. לשים את שתי הסוללות מתחת לרגליים זה חיסרון בכלי הזה, הן מתחממות בגרסה הקודמת בנסיעות ארוכות, במיוחד בקיץ, ועכשיו הן יחממו גם האחת את השניה בגלל שאין להן גוף קירור ואפילו אוויר לא חודר לתא. וגם המשקל לא מתפזר לאורך הקטנוע ולגובה, אלא כולו למטה, בגלל המשקל הגבוה של הסוללות ביחס לקטנוע.
    מקום מתחת למושב מבורך, אבל הייתי מצפה לשדרוג בגודל הסוללות בגלל האלעת מחיר של 2000 שקל מהדור הקודם(בדגם החזק יותר), הרי הטכנולוגיה והייצור של סוללות הוזל בשנתיים.
    נראה שהחזירות הגיע גם ליבואן של ניו =(
    וכדרך אגב זה מנוע 4 קילו וואט, לא 3, לפחות בדגם הקודם.

    • אתה טועה ומטעה. הסוללות בדגמי NIU לא מתחממות בנוסף בניגוד למה שציינת מדובר בסוללות מתוצרת פנסוניק דור 5 עם תעלות קירור. מנוע עם הספק מקסימלי של 4,600W

  2. אני רוכב על ניאו מעל שנה וחצי ממליץ בחום. קטנוע חסכוני מהנה מאוד ולדעתי יש להם את ההיתרון הכי חשוב והוא יבואן אמין שנותן שירות ברמה הגבוהה ביותר הייתה לי תקלה בקטנוע והם הגיעו עם גרר עד אלי הביאו לי קטנוע חלופי ודאגו לי עד הרגע האחרון שהקטנוע חזר אלי, שירות כזה לא קיבלתי ברכב שעלה קרוב ל 400 אלף ש"ח אז תודה לניאו האלופים תמשיכו ככה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל