fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

טריומף: דגמי הטייגר 900 מתעדכנים ל־2024

טריומף: דגמי הטייגר 900 מתעדכנים ל־2024

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

מגוון דגמי משפחת הטייגר 900, הכולל את הראלי פרו, ה־GT פרו וה־GT, משפרים ביצועים לשנת 2024, עם עלייה בהספק ובמומנט, ושינויים ארגונומיים לשיפור הנוחות. 

מנוע הטריפל בנפח 888 סמ"ק של הטייגר 900 עבר עדכון מקיף שהניב עליה של 13% בהספק ו־9% במומנט, עם 108 כ"ס ב־9,500 סל"ד  (לעומת 95 כ"ס לפני כן) ו־9.1 קג"מ ב־6,850 סל"ד. מנוע ה־T-plane המעודכן מספק גם יותר כוח ומומנט בסל"ד ביניים ולדברי החברה חסכוני בדלק בכ־9% לעומת המנוע היוצא.

החבילה האלקטרונית של דגמי הטייגר 900, הכוללת בקרת אחיזה ו־ABS להטייה, עד 6 מצבי רכיבה שונים (תלוי דגם) ובדגמי הפרו גם קוויקשיפטר, חימום ידיות ומושב ומערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים, מתרחבת עם מערכת איתות חירום אוטומטית בבלימה חזקה וצג TFT חדש בגודל 7 אינץ', בעל גרפיקה, ממשק ושקע טעינה USB Type-C חדשים, וכמובן חיבור בלוטוס לסלולרי עם אפליקציה ייעודית.

השינויים הארגונומיים כוללים מושב רוכב שטוח ומרווח יותר, שניתן לכיוונון בטווח של 20 מ"מ, ותושבות גומי לכידון. כל הדגמים גם מתחדשים בקליפרים מונובלוק רדיאלים של ברמבו מסדרת Stylema. לבסוף, כל הדגמים מקבלים מתיחת פנים עיצובית קלה, המתרכזת בעיקר בעיצוב מסכת החזית, בנוסף לגרפיקות חדשות.

עיקר ההבדלים בין הדגמים נוגע לייעודם, כשה־GT וה־GT פרו מיועדים לתיור ורכיבת כביש, והראלי פרו לרכיבת שטח. לדגמי ה־GT מתלים של מרזוקי, עם מזלג הפוך בקוטר 45 מ"מ בעל כיוונון מלא ומהלך של 180 מ"מ מקדימה ובולם אחורי עם כיוון מלא – אלקטרוני ב־GT פרו – ומהלך של 170 מ"מ. לראלי פרו מזלג הפוך בקוטר 45 מ"מ ובולם אחורי מתוצרת Showa, בעלי כיוונון מלא ומהלך של 240 מ"מ מקדימה ו־230 מ"מ מאחור. בנוסף, לדגמי ה־GT גלגלים יצוקים בקוטר 19 אינץ' מקדימה ו־17 אינץ' מאחור, בעוד לראלי פרו גלגלי שפיצים בקוטר 21 אינץ' מקדימה ו־17 אינץ' מאחור, עם צמיגי טיובלס.

לכל הדגמים ממגן רוח מתכוונן ותאורת LED מלאה. גובה המושב נע בין 820-840 מ"מ בדגמי ה־GT ל־860-880 מ"מ בראלי פרו, בסיס בגלגלים באורך 1,556 מ"מ ב־GT ו־1,551 מ"מ בראלי פרו והמשקל הרטוב – כולל 20 ליטר דלק במיכל – עומד על 219 ק"ג עבור ה־GT הרגיל, 222 ק"ג עבור ה־GT פרו ו־228 ק"ג עבור הראלי פרו.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

 

 

 

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל