fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

ימאהה ופאנטיק משלימות את עסקת שיתוף הפעולה

ימאהה ופאנטיק משלימות את עסקת שיתוף הפעולה

אסף לביא

צילום: יצרן

ימאהה ופאנטיק הודיעו אמש על השלמת עסקת שיתוף הפעולה האסטרטגי, כשפאנטיק מוטור רכשה מימאהה את כל המניות של יצרנית המנועים מינארלי.

מאז הודיעה ימאהה על העסקה המתקרבת עם פאנטיק, ישבו נציגי ימאהה אירופה ונציגי חברת מינארלי ודנו על תנאי העסקה העתידית, לפי הדיווח של ימאהה הדיונים היו ברוח חיובית והבנת חשיבות העסקה מכל הצדדים. עסקת שיתוף הפעולה מיטיבה עם כולם, שכן עתיד חברת מינרלי מובטח, כוחה של פאנטיק גדל עם רכישת בית החרושת הוותיק וימאהה זוכה לשותפה יציבה חדשה שתהווה חלק מאסטרטגיית השיווק של ימאהה בשנים הקרובות.

את הפירות הראשונים של שיתוף הפעולה בין היצרניות ראינו עוד בתערוכת מילאנו 2019, עת הוצגו דגמי האנדורו והמוטוקרוס של פאנטיק על בסיס דגמי ימאהה. בתעיד נראה עוד דגמים משותפים וכלים חשמליים שיעשו שימוש בטכנולוגיות חדשות ואלו הקיימת כבר אצל פאנטיק וימאהה.

אופנוע פאנטיק Casa 125 Motard עם מנוע מינארלי 4 פעימות בנפח 125 סמ"ק

"חיזוק השותפות עם ימאהה מוטור אירופה ורכישת Motori Minarelli מהווים עבור פאנטיק מוטור צעד חשוב להעצמת עמדתנו כמובילה טכנולוגית בייצור אופנועים, אופניים חשמליים ומוצרי ניידות חשמליים באיטליה", אמר מריאנו רומן, מנכ"ל Fantic Motor. "אנחנו נעבוד יחד כדי להגדיל עוד יותר את הידע של מוטורי מינרלי במנועים ובמנוע החשמלי, נרחיב את טווח הייצור, כדי להציע ללקוחות של מוטורי מינרלי מנועים חשמליים טכנולוגיים חדישים, תוך שמירה על רמות התעסוקה הנוכחיות".

"אנחנו מרוצים במיוחד מסגירת עסקת השותפות החשובה הזו", אמר אריק דה סיינס, נשיא Yamaha Motor Europe. "השותפות ארוכת הטווח בין ימאהה מוטור אירופה לפאנטיק מוטור תיצור את התנאים למעבר חלק לתכנית העסקית החדשה ותאפשר למוטורי מינארלי להמשיך במשימתה תוך שמירה על זהותה. העסקה תיצור עתיד חזק עבור מוטורי מינארלי בתעשייה האיטלקית, ותאפשר לחברה להיות במיקום מושלם ליישם פעילויות עסקיות חדשות ולהרחיב את טווח הפעילות והאספקה ​​שלה".

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

גלריה

2 תגובות ל ימאהה ופאנטיק משלימות את עסקת שיתוף הפעולה

  1. אז מי בסוף היבואן בארץ?
    הקיים טוען שמטרו
    כשמתקשרים למטרו להזמין כלי הם טוענים שלא שמעו על המותג…

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל