fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

כמעט סופי: הונדה CB350 בדרך לאירופה

כמעט סופי: הונדה CB350 בדרך לאירופה

אסף לביא

צילום: יצרן

ה־CB350 H'ness ('הוד מעלתו') נחשף בספטמבר אשתקד והחל את השיווק בהודו בחודש שאחריו, מאז זוכה להצלחה רבה עם 10,000 יחידות שכבר נמכרו ואפילו לעיכובים בזמני האספקה – שכנראה הולכים להחמיר. מנהל השיווק והמכירות של Honda Motorcycle & Scooter India – זרוע הייצור והשיווק המקומית של הונדה – סיפר בראיון ל־ETAuto שהדרישה הגבוהה לדגם לא מסתכמת רק בשוק המקומי ושחברת האם קיבלה פניות רבות ממשווקים בכל העולם בבקשה למכור את האופנוע גם אצלם.

"מכיוון שהדגם הזה כבר עומד בתקנות האירופיות ישנן מדינות רבות שאליהן ניתן כבר לייצא אותו. אנחנו בדיונים עם המטה (של הונדה העולמית). הדגם בן שלושה חודשים בשוק המקומי וכבר יש בו עניין מאגפים נוספים של הונדה ברחבי העולם" אמר ידווינדר סינג גולריה, מנהל המכירות והשיווק של הונדה הודו, "אנחנו פועלים כעת כדי למזער את תקופת ההמתנה לאופנוע. אבל בטוח שזה אופנוע אחד שמיוצר בהודו ומתאים לשיווק עולמי. יש פוטנציאל גדול. אנחנו מחכים וברגע שנקבל אות ירוק מהמטה ביפן, נוכל להתחיל את הייצוא. הפוטנציאל קיים ואנחנו מלאי תקווה".

בינתיים, הונדה גם הספיקה לחשוף גרסה נוספת ל־CB350, גרסת ה־RS הקפה־רייסרית שמוסיפה לתערובת לוק קפה־רייסרי, כידון, אגזוז, מושב ופנס אחורי חדשים, צביעה דו-גונית חדשה עם גימור שחור לחלקי המנוע, הרגליות, הכנפיים ועוד.

אם יתקבל האור הירוק לשיווק העולמי, נוכל לראות את שתי הגרסאות של ה־CB350 מגיעות לאירופה, וכנראה גם לישראל.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

גלריה

12 תגובות ל כמעט סופי: הונדה CB350 בדרך לאירופה

  1. בהודו הוא יושב על המשבצת של רויאל אנפילד 350, המחיר דומה 9000 שקלים על הכביש. גרסה rs מזכירה לי סקמבלר ולא קפה רייסר..שוין

    • לא נראה שיגיע לישראל. אנחנו תקועים עם רויאל הנפילד וגם במדינת ישראל השאלה למי יש גדול יותר מאד קריטית. טריומפ הסינית הבינו את זה

  2. או…סופסוף…אופנוע אמיתי שנראה כמו אופנוע, עם נשמה של אופנוע….

  3. W800 לא ניקנה בארץ למה?
    טריומף יש להם סידרה שלמה מצפים

  4. 20000 ש״ח והוא להיט תתותח!
    אבל מאיר תמיד מוסיפים עוד 15,000 שח לכל כלי
    מס עוונטה…
    😁😁

  5. אופנוע נחות טכנולוגית ובנייה מיושנת.
    יש כבר בארץ מתחרה לרויטל אנפילד המעאפן,וקוראים לו בנלי אימפריאל 400 סמ"ק.
    מדובר בכלי שיזדחל על הכביש,יציק בישבן,וחוץ ממראה של כלי משוחזר אין בו כלום.
    מאמין שהמחיר יהיה זול בסביבות ה30.000₪,אחרת כבר עדיף לרכוש 250 סמ"ק מודרני,שיסע הרבה יותר טוב.

    • אבנר…תקשיב, א,ה כמעט צודק. גם אלכס והקטנועיסט…בעצם כולם צודקים, והונדה ישראל טועה.
      רק שככה מנוהל בישראל כל ענף האופנועים במחירים פלוס פלוס כי…..חברות הביטוח לא רוצות אופנועים על הכביש, הן מפסידות מביטוח החובה שלנו. מתי ישימו לפרסה הזאת סוף?
      עד אז, אבנר צודק, רק כמעט, קצת יותר מהאחרים.
      אבנר שמע מה עושים, קונים CBR250R, הונדה ישראל בטעות מכרה ממנו כמויות רציניות.
      בטעות, כי אף אחד בהונדה לא רצה להטיב איתנו באמת, יצא להם בטעות.
      זה היה בשנים 2011-2014, כשנמכרו בישראל מהאקזמפלר כמויות שיא.
      כל CBR250 בן עשר ייסע יותר טוב מהגרוטאה החדשה.
      9,000 זה מחיר הגרוטאה החדשה בהודו, וב 9,000 קונים בישראל CBR250R בן 8 שנים.
      אוי, כמה חבל שלא ניתן להיכנס עם ה CBR250R לטיפולים בחו"ל,
      כי מחיר הטיפול הראשון ב CBR יזכיר לכל מי שקנה למה בישראל רוצים אותנו בתוך מכוניות.
      אז אני חוזר בי, הונדה ישראל לא עשתה טעות, הם לא רצו שנקנה אז, והם לא רוצים שנתקן היום,
      הם רוצים שנמשיך לחלום על אופנועים במחירים נורמליים.
      ומי שממש רוצה יקנה אופניים חשמליים.

  6. אופנוע חדש לחלוטין של הונדה ותוך כמה חודשים מכרו יותר מ 10K יחידות. אלה אופנועים לשוק ההודי שם לא נוסעים מהר, ומחפשים יותר מומנט בגלל התנועה הצפופה. מי שרוצה לשייט על יותר ממאה קמש שיקנה אופנוע אחר. אני בעד הכלי הזה.

  7. למה כל כך חלש אבל? 350 סמק עם 20 כח סוס , מה זה הדבר הזה? לסיבי 250 המקורי משנת 68 היה 30 כח סוס ומאה סמק פחות, אז אני שואל שוב, מה זה הדבר הזה? איך אפשר לנהוג על כלי שבקושי מגיע ל 120? מגוכח, שיבנו כבר אופנוע קלאסי כמו שצריך. אנשים בשנות ה 60 לא נסעו על 100 כל היום, למכונות האלה היה כח.

  8. למי ששאל על כוחות סוס יש לרויאל הנפילד 500 ויש דגם 650 חדש ומוצלח עם 47 כ"ס. השוק ההודי שצורך את האופנועים האלה (750,000 כלים בשנה) מעדיף את ה-350 החלש, אם היה יותר ביקוש לנפח יותר גבוהה ככל הנראה שהונדה היו מוציאים גרסה יותר חזקה ..אם אתה בקטע תקנה נפח מנוע יותר גדול.

  9. יש לאופנוע הזה רשימת המתנה בהודו, והוא עדיין לא נמכר בכל סוכנויות הונדה במדינה אלה רק בחלקן. לדעתי בשלב ראשון יתמקדו בהחדרת המוצר לשאר חלקי המדינה וכך ינצלו את הפוטנציאל של השוק ההודי לכלים האלה (המתחרה רויאל אנפילד 350 נמכר ביותר מחצי מיליון יחידות בשנה).
    היבואן הישראלי בוודאי שירשים את היצרן עם פוטנציאל אדיר של כמה עשרות כלים בשנה, ואני בטוח שהונדה הודו יקחו לתשומת ליבם את ההערות של השוק הישראלי חחחח

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל