fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
HJC

כריס פייפר נמצא מת בגיל 51

כריס פייפר נמצא מת בגיל 51

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: BMW Motorrad, עדי בראון

רוכב הפעלולים האגדי, שהתפרסם כפעלולן הרשמי של אופנועי ב.מ.וו וזכה ב־4 אליפויות עולם, נמצא בסוף השבוע ללא רוח חיים לאחר ששם קץ לחייו. פייפר, שפרש בשנת 2016, התמודד בשנים האחרונות עם דיכאון.

ב־20 שנות הקריירה המקצועית של כריס פייפר שבר הרוכב הגרמני שיאי גינס רבים, זכה 4 פעמים בתחרות ה-Red Bull Hare Scramble הנחשבת והיה אלוף העולם בפעלולי אופנועים 4 פעמים. פייפר היה דמות מפתח במהלך שינוי התדמית של חברת ב.מ.וו בתחילת שנות ה־2000 וזכה לגרסה מיוחדת על שמו ל־F800R, שפייפר היה שותף בפיתוחו. בשנת 2014 הגיע לישראל והשתתף באירוע הראווה 'פורמולה ירושלים'.

כריס פייפר באירוע 'פורמולה ירושלים'. צילום: עדי בראון

הרוכב המוכשר היה אחד מהפעלולנים הבולטים ביותר בתחום, ורבים מכירים את ביצועיו מסרט קצר בו הוא רוכב לפסגת מגדל ב.מ.וו במינכן. ב־2015 הודיע כריס על פרישה מתחרויות מקצועיות, כדי לבלות יותר זמן בחיק משפחתו, אך המשיך להופיע באירועים רבים על מגוון אופנועים.

בסוף השבוע האחרון נמצא פייפר בן ה־51 ללא רוח חיים, לפי הדיווחים הרבים לאחר שנטל את חייו, והשאיר אחריו אישה ושלושה ילדים. בשנים האחרונות התמודד פייפר עם דיכאון. כריס פייפר יזכר לעולם בזכות כישרונו העצום ומאות קטעי וידאו שהנציחו את ביצועיו.

אם גם אתם מתמודדים עם דיכאון, דעו שאתם לא לבד. תוכלו לפנות לקופת החולים לתמיכה מאנשי מקצוע או לקו החם של עמותת ער"ן בטלפון 1201.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל