fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC

מילאנו: הונדה מציגה ADV350

מילאנו: הונדה מציגה ADV350

אסף לביא

צילום: יצרן

הונדה מוסיפה למגוון הקטנועים שלה את ה־ADV350, דגם חדש שנחשף בתערוכת מילאנו ומביא את הסגנון האדוונצ'רי של ה־X-ADV 750 הפופולרי לקטגוריית הנפח הבינונית וחולק מכלולים רבים עם הפורצה 350.

מאז שהונדה המציאה מחדש את קטגוריית קטנועי הקרוסאובר ב־2016 עם ה־X-ADV 750, ששילב מכלולים של אופנועי אדוונצ'ר עם לבוש יום יומי ושימושי של קטנוע מנהלים, נוצרה התעניינות רבה סביב הדגם והונדה, כמו גם יצרנים אחרים, החלו לפתח את הרעיון ולקחת אותו למחוזות נפח שונים, כמו ה־ADV150 של הונדה שמצליח מאוד בשווקים בהם הוא נמכר. כעת הונדה לוקחת את הקונספט הייחודי שפיתחה ומציגה דגם חדש שנכנס לקטגוריית נפח פופולרית במיוחד.

יחידת ההנעה של ה־ADV350 מוכרת לנו כבר מהפורצה 350, מנוע eSP+ (ר"ת enhanced Smart Power Pluse) בנפח 330 סמ"ק, עם 4 שסתומים, גל-זיזים עליון יחיד וקירור נוזל, המייצר הספק של 28.8 כ"ס ב־7,500 סל"ד ומומנט של 3.2 קג"מ ב־5,250 סל"ד ומשודך לווריאטור ומצויד במערכת בקרת אחיזה הניתנת לניתוק.

עיצובו של ה־ADV350 דומה מאוד לזה של ה־X-ADV 750 ממנו הוא שואב השראה, כשאת הסגנון הקרוסאוברי מדגישים צמד הבולמים האחוריים של Showa המציעים מהלך גלגל של 130 מ"מ, המזלג ההפוך מקדימה בקוטר 37 מ"מ שנאחז ע"י צמד משולשי היגוי כמו באופנוע (וחלק מהקטנועים הגדולים) ומציע מהלך של 125 מ"מ. המשקף המתכוונן לשני מצבים (עם הפרש של 133 מ"מ בין המצב הנמוך לגבוה) והגלגלים היצוקים הנועלים צמיגים דו-שימושיים במידות 120/70-15 מקדימה ו־140/70-14 מאחור.

מתחת למושב תמצאו תא אחסון מודולרי בנפח כולל של 48 ליטר המסוגל להכיל שתי קסדות מלאות, כשבתא האחסון השמאלי מתחת לכידון יש שקע טעינה USB Type-C לסללורי. צג ה־LCD מציג מידע רב ומאפשר לחבר את המכשיר הסלולרי ואת הדיבורית למתן פקודות קוליות ושליטה על הזרמת המדיה. הונדה מציעה תוספת של ארגז מקורי בנפח 50 ליטר המתחבר למערכת ה־Keyless לצורך פתיחה בקרבה.

אורכו הכללי של ה־ADV350 עומד על 2,200 מ"מ, רוחבו 895 מ"מ וגובהו 1,430 מ"מ. תנוחת הרכיבה הזקופה נוצרת בשילוב הכידון הרחב והמושב הגבוה יחסית (795 מ"מ). הגחון בגובה 145 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,520 מ"מ, המשקל הרטוב עומד על 186 ק"ג ומיכל הדלק בנפח 11.7 ליטר. מערכת הבלימה של ניסין עם דיסק יחיד בקוטר 256 מ"מ וקליפר כפול בוכנות מקדימה ודיסק בקוטר 240 מ"מ עם קליפר חד-בוכנה מאחור. תאורת הקטנוע כולה מסוג LED, כשיחידת התאורה הקדמית כוללת תאורת יום חלבית ובבלימת חירום מופעלים אוטומטית אורות מצוקה. הונדה טוענת לצריכת דלק של 30 קמ"ל וטווח רכיבה של כ־340 ק"מ על מיכל אחד.

ה־ADV350 יחל שיווקו ברבעון הראשון של 2022 ויוצע ב־3 אופציות צבע, אפור פחם מטאלי, כסוף מטאלי ואדום מטאלי.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל