fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן

מילאנו: הונדה מציגה CB1000 הורנט חדש

מילאנו: הונדה מציגה CB1000 הורנט חדש

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: הונדה, EICMA

שנה אחרי שהונדה השיבה לחיים את ה־Hornet קן הצרעות מתחיל להתמלא, והונדה מציגה בתערוכת EICMA 2023 במילאנו את ה־CB1000 הורנט החדש, נייקד בעל עיצוב ואבזור דומים לשל ה־750 – אך עם מנוע ליטר ארבעה-צילינדרים שמגיע מהפיירבלייד.

הונדה מרחיבה את משפחת ההורנט ל־2024 ואחרי שהציגה את ה־CB500 הורנט מגיע האח הגדול במשפחה. בבסיסו של ה־CB1000 הורנט נמצא מנוע ארבעה צילינדרים מקורר נוזל, עם גל-זיזים עליון כפול ו־18 שסתומים, בנפח 999 סמ"ק שמגיע מהפיירבלייד של 2017 ומצייר במקור 189 כ"ס, ולא זה שמותקן ב־CB1000R.

הונדה לא חשפה את הפרטים המלאים, אך ציינה שלהורנט הגדול יהיו יותר מ־150 כ"ס ו־10 קג"מ. כמו דגם הביניים שהצלחתו בשנה החולפת מהווה את הבסיס להורנט הגדול, גם ה־1000 מצוייד במצערת אלקטרונית, מצמד אסיסט וסליפר קאלץ', 3 מצבי רכיבה ובקרת אחיזה בעלת מספר דרגות התערבות. בנוסף, ל־CB1000 הורנט לוח מחוונים עם צג TFT בגודל 5 אינץ' וחיבור בלוטוס לאפליקציה ייעודית.

המנוע של הפיירבלייד מותקן בתוך שלדת קורה כפולה מפלדה – שונה מאוד מזו של ה־CB1000R, שככל הנראה בינתיים ימשיך להימכר לצד ההורנט – עם מזלג הפוך בקוטר 41 מ"מ, SFF-BP של Showa, בעל כיוונון שיכוך כיווץ ושיכוך החזרה בחלקה הקדמי, וזרוע אחורית סטנדרטית מאלומיניום ובולם Showa יחיד עם מנגנון Pro-Link מאחור. על הגלגלים הנושאים צמיגים במידות די סטנדרטיות – 120/70-17 מקדימה ו־180/55-17 מאחור – מותקנת מערכת בלימה של ניסין עם דיסקים קדמיים בקוטר 310 מ"מ וקליפר רדיאלי בעל 4 בוכנות.

את ה־CB1000 Hornet עיצבו במחלקת העיצוב של היצרנית ביפן, ולא באיטליה כמו ה־750, אך הוא עדיין תואם את אותה הרוח העוקצנית והחדה של ההורנט שקדם לו, עם יחידת תאורה LED ראשית כפולה וזוויתית, מיכל דלק שממשיך את קווי המתאר של המסכה המדמים את כנפיי הצרעה, עד ליחידת הזנב המינימליסטית והשפיצית. ההורנט 1000 החדש יגיע לסוכניות ברחבי העולם במהלך החציון השני של 2024, בצבעים לבן פנינה, אדום או אפור מט.

משפחת ההורנט החדשה

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

 

 

 

 

3 תגובות ל מילאנו: הונדה מציגה CB1000 הורנט חדש

  1. בCB1000R קוטר הטלסקופים הוא 43 מ"מ והקליפרים הם של Tokico.
    למעשה הדבר היחיד שנלקח ממנו היא האלקטרוניקה והצג.

  2. כל סדרת ההורנט (500, 750, 1,000) חסרת סקס אפיל בעליל. משעמם ונוטך אלמנטים עיצוביים ממתחרים.
    ראיתי גם תגובות באתרים זרים – עיצוב ה- NEO CAFE של ה- CB1000R היוצא מוצלח בהרבה.
    העיצוב הנוכחי גורם לי לפיהוק לא רצוני.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל