fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

מילאנו: הונדה CB650R ו־CBR650R עם אופציית E-Clutch

מילאנו: הונדה CB650R ו־CBR650R עם אופציית E-Clutch

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

הונדה מציגה בתערוכת EICMA 2023 במילאנו גרסאות מעודכנות לנייקד ביניים שלה, ה־CB650R, ואחיו ספורטיבי, ה־CBR650R, אחרי מתיחת פנים קלה וצג TFT חדש, שיהיו זמינות ב־2024 גם עם מערכת "הקלאץ' האוטומטי" החדש של היצרנית.

עיצוב הרטרו מודרני של ה־CB650R שהונדה מכנה "Neo Sports Cafe" עבר עדכון קל עם יחידת תאורת חזית חדשה, כיסויי רדיאטור חדשים ויחידת זנב מחודדת שמקבלת גם היא פנס LED חדש, כשה־CBR650R מקבל טיפול דומה עם יחידת תאורה ראשית כפולה, מסכת חזית מעודכנת ואותו זנב שפיצי – וגרפיקת טריקולור אותה הוא חולק עם יתר דגמי ה־CBR החדשים. בנוסף, שני הדגמים נושאים כעת צג TFT בגודל 5 אינץ' עם קישוריות בלוטוס אפליקציה ייעודית.

יתר הנתונים זהים לדגמים היוצאים, כשאותו מנוע ארבעה צילינדרים בשורה מייצר הספק של 95 כ"ס ב־12,000 סל"ד ומומנט של 6.4 קג"מ ב־9,500 סל"ד, עם אפשרות להגבלת הספק לרישיון A1, ומותקן בשלדת יהלום מפלדה הנושאת מזלג Showa SFF-BP בקוטר 41 מ"מ מקדימה וזרוע אלומיניום עם בולם אחורי בעל כיוונון עומס קפיץ, אליהם מחוברים גלגלי 17 אינץ' יצוקים הנועלים צמיגים במידות 120/70-17 ו־180/55-17, ומערכת בלימה של ניסין עם זוג דיסקים בקוטר 310 מ"מ וקליפר רדיאלי מקדימה ודיסק בקוטר 240 מ"מ מאחור. בסיס הגלגלים באורך 1,450 מ"מ, המושב בגובה 810 מ"מ ומרווח הגחון 150 מ"מ ל־CB ו־130 מ"מ ל־CBR. המשקל הרטוב, כולל 15.4 ליטר דלק, עומד על 205 ק"ג ל־CB ו־209 ק"ג ל־CBR.

ה־CB650R וה־CBR650R הם גם האופנועים הראשונים של הונדה שניתנים לרכישה עם מערכת ה־E-Clutch החדשה של היצרנית היפנית, מצמד אוטומטי מבטל את הצורך להשתמש בידית המצמד כדי להעביר הילוכים, או בעת תחילת נסיעה או עצירה. המערכת לא מעלימה את ידית המצמד ואם הרוכב מעוניין לשוב להעביר הילוכים ולהשתמש במצמד כרגיל ניתן לכבות את המערכת ולהשתמש בידית המצמד בצורה הרגילה.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

 

 

 

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל