fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מילאנו: הונדה CBR600RR חוזר ב־2024

מילאנו: הונדה CBR600RR חוזר ב־2024

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

אופנוע הסופרספורט של הונדה חוזר לשוק האירופאי ומוצג בתערוכת EICMA 2023 במילאנו עם מנוע מעודכן לעמידה בתקנות האירו5+, מתיחת פנים עיצובית וחבילה אלקטרונית חדשה; ניתן לרכישה גם עם קיט מרוצים HRC מקורי – לשימוש במסלול בלבד.

ל־CBR600RR רקורד מרשים במיוחד הכולל זכייה באליפות הסופרספורט העולמית מ־2003 עד 2008 ובשנים 2010, 2012 ו־2014, כשהמנוע שלו גם הניע את כל אופנועי קטגוריית מוטו2 בין 2010 ל־2018. ה־600RR עזב את אולמות התצוגה באירופה בתחילת שנת 2017, לאחר שנים בהן הקהל העולמי מתרחק ממכונות סופרספורט ונוטה יותר לכיוון דגמי נייקד ואדוונצ'ר. כבר היה נראה שזה סופו של ה־600RR כשהונדה הציגה את הגרסה הסופית שלו בשנת 2021 לשוק היפני, אך הסופרספורט עטור הניצחונות במסלול יעלה שוב על הכביש הציבורי האירופאי בשנת 2024, עם חבילה אלקטרונית ואווירודינמית שמגיעות מאחיו הגדול, הסופרבייק CBR1000RR-R פיירבלייד.

הסופרספורט של הונדה מצויד באותו מנוע 4 צילינדרים בשורה, בנפח 599 סמ"ק, המייצר בגרסה החדשה המותאמת לתקנות האירו5+ (שיהפוך לסטנדרט בסוף 2024 לדגמים חדשים) הספק של 121 כ"ס ב־14,250 סל"ד ומומנט של 6.4 קג"מ ב־11,500 סל"ד, עם מצמד אסיסט וסליפר קלאץ', קוויקשיפטר דו-כווני, מצערת אלקטרונית, חיישן מדידת אינרציה (IMU) שש-צירי, בקרת אחיזה עם 9 רמות התערבות, מערכת אנטי-ווילי ואנטי-ליפט וקורנרינג ABS, כמו גם 3 מצבי רכיבה – Fast, Fun ו־Comfort – ושני מצבי רכיבה להתאמה אישית, שמשפיעים על עוצמת המנוע, מידת בלימת המנוע והתערבות המערכות השונות. כל החבילה האלקטרונית קלה ב־2.5 ק"ג מהמערכת הקודמת שכללה רק ABS ובלימה משולבת.

לשלדת הקורה הכפולה מאלומיניום מוצמדת זרוע אחורית חדשה וקלה יותר, עם בולם של Showa בעל כיוונון מלא ומהלך של 128 מ"מ, ובחלקה הקדמי מותקן – בזווית של 24° ועם מפסע של 100 מ"מ – מזלג הפוך בקוטר 41 מ"מ, גם הוא מתוצרת Showa ומתכוונן מלא, עם רגליים ארוכות ב־15 מ"מ לטובת גמישות בכיוונון ומהלך של 120 מ"מ. בנוסף, הונדה מציידת את ה־600RR במשכך היגוי אלקטרוני. מערכת הבלימה של Tokico עם זוג דיסקים בקוטר 310 מ"מ וקליפר רדיאלי בעל 4 בוכנות מקדימה, עם משאבת בלם רדיאלית, ודיסק בקוטר 220 מ"מ עם קליפר חד-בוכנה מאחור. הגלגלים הייצוקים נועלים צמיגים במידות 120/70-17 מקדימה ו־180/55-17 מאחור.

המעטפת של ה־600RR עברה עדכונים לטובת שיפור האווירודינמיות, כשהונדה מצהירה כי ה־600RR החדש הוא האפונוע עם מקדם הגרר הנמוך ביותר בקטגוריה, לכך מסייע גם כיסוי מיכל דלק נמוך יותר המאפשר לרוכב להתכנס עמוק יותר, ותוספת הכנפונים בחזית עוזרת להצמדת הגלגל הקדמי במהירות גבוהה ומשפרת את היציבות. יחידת התאורה הראשית והמאותתים גם הם קלים יותר בהשוואה לדגם האחרון ששווק באירופה. לבסוף, ה־600RR החדש מצויד בצג TFT עם 3 מצבי תצוגה, שכולל גם מד הקפות, ובכדי להזכיר לנו שמדובר באופנוע כביש, יש לו גם מערכת איתות חירום בבלימה פתאומית.

אורכו הכללי 2,030 מ"מ, רוחבו 685 מ"מ וגובהו 1,140 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,370 מ"מ, המושב בגובה 820 מ"מ, מרווח הגחון 125 מ"מ ומשקלו הרטוב 193 ק"ג כולל 18 ליטר דלק. ה־600RR החדש יגיע לסוכנויות באירופה בתחילת 2024 בצביעת טריקולור או שחור מט.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

 

 

 

 

תגובה אחת ל מילאנו: הונדה CBR600RR חוזר ב־2024

  1. מתי ב2024 אני חייב לדעת
    וגם אני יודע שהוא עושה ביצועים של מסלול אבל אפשרי לרכב בכביש רגיל גם נכון?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל