fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

מילאנו: סוזוקי מציגה את ה־GSX-S1000GX

מילאנו: סוזוקי מציגה את ה־GSX-S1000GX

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

סוזוקי חושפת שני דגמים חדשים בתערוכת EICMA 2023 במילאנו, אחרי ה־GSX-8R הספורטיבי חדש, היא מציגה את אופנוע הספורט-תיור בסגנון 'קרוסאובר', ה־GSX-S1000GX, עם מנוע ארבעה-צילינדרים בעל 152 כ"ס, חבילת אלקטרונית מקיפה ומערכת מתלים אלקטרונית.

לראשונה, סוזוקי מציגה אופנוע בקטגוריית הספורט-תיור ההרפתקנית, שהיא מכנה 'קרוסאובר-ספורט', המכילה דגמי תיור גדולים בעלי עיצוב אדוונצ'ר וביצועים גבוהים, אך נטולי יכולות שטח – כמו הוורסיס 1000, הטוריזמו-וולוצ'ה, ה־S1000XR ועוד. סוזוקי בעיקר מתגאה בהיותו של ה־GX האופנוע הראשון שלה המצויד במערכת המתלים האלקטרונית שלה, המבוססת על חיישן מדידת אינרציה (IMU) שש-צירי של בוש, כשהמתלים – Showa SFF-CA – מספקים מהלך של 150 מ"מ מקדימה ומאחור, מתכווננים ל־3 מצבים – קשה, בינוני ורך – כמו גם ניתנים להתאמה אישית, ובעזרת מערכת היציבות האדפטיבית שמזהה את איכות הכביש ומגיבה באופן אקטיבי למהמורות ומשטחים לא חלקים, לדברי סוזוקי הופכים את הרכיבה לחלקה במיוחד, כשהמערכת מסוגלת לכוונן גם את רגישות המצערת כדי לשרת את אותה המטרה. בנוסף, הרוכב יכול לכוונן במדויק יותר את תגובת המתלים ע"י בחירה בין מצב רכיבה בזוג או ביחיד ועם או בלי ציוד.

החבילה האלקטרונית כוללת גם מצערת 'רכב-על-חוט', קוויקשיפטר דו-כיווני, בקרת שיוט ו־3 מצבי רכיבה המשפיעים על הספק והתנהגות המנוע, התערבות מערכת בקרת האחיזה, האנטי-ווילי וה־ABS – כולן מתחשבות בזווית ההטייה של האופנוע – וגם כיוונון ידני של כל אחת מהמערכות, עם 8 מצבים לבקרת האחיזה ו־3 מצבים למערכות האחרות. בנוסף, ל־GX תאורת LED מלאה וצג TFT בגודל 6.5 אינץ' עם קישוריות בלוטוס ואפליקציה ייעודית המאפשרת הצגת שיחות, מוזיקה, תזכורות וניווט על לוח המחוונים.

ה־GX מבוסס על ה־GSX-S1000GT, עם אותה שלדת קורה-כפולה מאלומיניום ומנוע ארבעה-צילינדרים מקורר נוזל, עם גל-זיזים עליון כפול, 8 שסתומים, מצמד סליפר ואסיסט קלאץ', בנפח 999 סמ"ק, המייצר 152 כ"ס ב־11,000 סל"ד ומומנט של 10.8 קג"מ ב־9,250 סל"ד. מערכת הבלימה של ברמבו עם זוג דיסקים בקוטר 310 מ"מ וקליפר מונובלוק רדיאלי בעל 4 בוכנות מקדימה. אורכו הכללי 2,150 מ"מ, רוחבו 925 מ"מ, גובהו 1,350 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,470 מ"מ, מרווח הגחון 155 מ"מ וגובה המושב 845 מ"מ. צמיגי הדנלופ SPORTMAX Roadsport 2 במידות 120/70-17 מקדימה ו־190/50-17 מאחור. משקלו הרטוב 232 ק"ג ומיכל הדלק בנפח 19 ליטר.

העיצוב של ה־GX חד ואווירודינמי, תואם לרוח הדגמים החדשים של סוזוקי ונאמן למשפחת ה־GSX-S1000, הוא מצויד בשקע טעינה USB, מגן רוח מתכוונן, סבל אחורי, מערכת התנעה קל וסיוע בשמירה על סל"ד נמוך. הוא יגיע לסוכנויות נבחרות ברחבי העולם לפני סוף השנה וזמין בצבעים כחול מטאלי, שחור מבריק או אפור-ירוק מט.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

 

 

 

 

3 תגובות ל מילאנו: סוזוקי מציגה את ה־GSX-S1000GX

  1. מישהו חייב להוציא את המערכות הגנה האלה מחוץ לחוק, מה הקטע לקנות אופנוע עם כל כך הרבה כוח ואז להגביל אותו בשביל רכיבה בטוחה יותר זה כל כך מפגר, מי שרוצה רכיבה בטוחה יותר שיקנה אופנוע מתאים לרכיבה האישית שלו

  2. מעניין מה המחיר הסופי בארצנו הקטנטונת

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל