fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
MV קוביה

משטרת ישראל מתחדשת: אופנועי Voge 500DSX

משטרת ישראל מתחדשת: אופנועי Voge 500DSX

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

במכרז שהוציאה משטרת ישראל לרכישת אופנועי אדוונצ'ר בנפח בינוני למגוון יחידות ומחלקות זכה דגם ה־500DSX של Voge, המיובא לישראל ע"י חברת מוטו 24, ממנו תרכוש המשטרה כ־50 יחידות השנה.

משטרת ישראל מחזיקה צי אופנועים גדול המשמש את היחידות השונות למגוון תפקידי אכיפה וביטחון, לצי הכולל אופנועים דוגמת ב.מ.וו R1250GS, ק.ט.מ 1290 סופר-אדוונצ'ר, סוזוקי וי-סטרום 650 ועוד, יצטרף בקרוב ה־Voge 500DSX שישמש בעיקר את יחידות הסיור העירוניות. בנוסף, משטרת ישראל תחל בקרוב פיילוט לשילוב אופנועים חשמליים בשירותה, לצורך כך רכשה כ־20 כלים מדגם FX ו־DSR.

ה־500DSX הוא גרסה מעט יותר דו-שימושית ל־500DS, ונבדל במהלך מתלים ארוך יותר, מרווח גחון גדול יותר, גלגלי שפיצים וצמיגי Metzeler Tourance בעלי פרופיל דו-שימושי, כשהגלגל הקדמי בקוטר 19″ לעומת 17″ בדגם הבסיס. מנוע הטווין המקבילי בנפח 471 סמ"ק מייצר הספק של 47 כ"ס ב־8,500 סל"ד ומומנט העומד על 4.3 קג"מ ב־7,000 סל"ד, הוא מיוצר ע"י קונצרן לונסין, שבבעלותו מותג ווג, ומקורו בהונדה CB500X. ה־500DSX מתאים לרישיון A1 ועולה לצרכן 49,900 ₪.

פנינו לחברת מוטו 24 ומהם נמסר: "אנחנו שמחים ונרגשים על הזכיה והאמון באדוונצ'ר 500 שלנו, נשתדל לספק, כהרגלנו את השירות הכי טוב, גם ללקוחותינו וגם למשטרה".

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

15 תגובות ל משטרת ישראל מתחדשת: אופנועי Voge 500DSX

  1. נו באמת זה אופנוע למשטרה ???אולי למשטרת ישרעעעהללל שהדבר היחיד שמעניין אותה זה לתפוס עבריינים אמיתיים. כלי מתחילים נחמד ואף איכותי ביחס לתוצרת סין אבל חלש מאוד.

    • זה אופנוע לסיור עירוני ולא למרדפים,שטור קלאסי

    • אופנוע חלש מאוד למישטרה ,זה אופנוע שמתאים למתחילים a1 ,כל קטנוע בינוני חזק מימנו יכולים לבצע מרדפים אחרי קטנועים 125 והאופניים חשמלאים זה אופנוע פוזה יענו אינונצר אבל הוא למעשה צעצוע .

      • קניתי בדיוק כזה לפני שנה, קנייה מעולללה
        מרוצה 🔥🔥🔥

    • כשיש היום אופנועים חשמליים מתקדמים עם עלות אחזקה שהיא עשירית מאופנועים ממונעי דלק, יפה ומעודד שמשלם המיסים יממן את האחזקה של העגלות והתפיסה הפרימיטיבית של מקבלי ההחלטות.
      המדינה סובלת מעודף כסף.

  2. לדעתי יש אופנוע הרבה יותר מוצלח וזה של בנלי 502x הוא הרבה יותר מוצלח נוח ואמין ומי שהיה שותף לעיסקה הזאת כנראה שלא עשה מבחן לכול האופנועים

    • זה יצא למכרז.
      השאלה למי פנו ומי הגיב לפנייה…
      אם מכרז פתוח אז בכלל אין מקום לשאול אילו כלים נבחנו – רק מה שהיבואנים הגישו…

    • היבואן של בנלי אולי לא ניגש כלל למכרז. שנית, ווג מגיע ממותג חזק, שלישית, סביר שקיבלו אותו במחיר וחבילת שירות מופחתת משמעותית, רביעית, אופנוע חזק בשביל סיור עירוני. בצוותי האבטחה האזרחיים בתל אביב משתמשים ב vstorm 250 וגם זה עושה את העבודה יפה

  3. לסיירת עירונית יכול להיות פתרון לא רע בכלל. מעמיד את האופנוע הזה למבחן אמינות מעניין. צריך לקחת בחשבון שיעבדו הרבה זמן עם מנועים דולקים ללא תנועה או בתנועה איטית או במצבים בהם ייצרכו הרבה מהאמצעים (מנורות וקשר) בתפוקה נמוכה מהמנוע… אתגר רציני.

  4. משטרת ישראל בחרו זול מיבואן שאפילו אין לו מוסך משלו.

  5. מחיר פחות או יותר של הונדה cb500x. מנוע שמקורו בcb500 על פי הכתבה ומיוצר בסין. צמיגים לא טיובלסס לפי השפיצים. אז מה הקטע של המשטרה? למה לא לקנות את המקור הידוע באמינותו

      • "אופנוע חזק מאוד,מרגיש כמו 750"??????? אני מבין שחמדת לצון ? ואם לא ,באמת שצר לי על חוסר הבנתך המוחלט בנושא!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל