fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן

משפחת ה־GTS של וספה מתחדשת

משפחת ה־GTS של וספה מתחדשת

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

פיאג'ו מעדכנת ל־2023 את משפחת הדגמים הפופולרית של מותג וספה, שתכלול מעתה 4 גרסאות שונות בשני נפחים, ומקבלת מתיחת פנים קלה, מתלה קדמי ובלמים חדשים, לוח מחוונים דיגיטלי והתנעה ללא מפתח.

הווספה GTS נולדה בשנת 2003, כממשיכת דרכם של דגמי הווספה השונים בעלי המרכב הרחב שכונו "Vespone", תחילה בנפחי 125 ו־200 סמ"ק עד שב־2005 הוצגה לראשונה ה־GTS 250 ובהמשך גם גרסת ה־300. ב־2016 קיבלו ה־GTS 125 ו־150 את מנועי ה־i-Get החדשים וב־2019 דגם ה־300 שודרג וקיבל את מנוע ה־HPE.

משפחת ה־GTS החדשה כוללת 4 גרסאות – ה־GTS הבסיסית, ה־GTS Super, ה־GTS SuperSport וה־GTS SuperTech הבכירה, שמוצעות בשתי נפחי מנוע – 125 ו־300 סמ"ק – כלומר, בסה"כ 8 דגמים שונים במשפחה, שעושים שימוש במנוע ה־HPE וה־i-Get מהדור האחרון, המייצרים 23.8 כ"ס ב־8,250 סל"ד, 2.6 קג"מ ב־5,250 סל"ד ותצרוכת דלק של כ־30 קמ"ל ל־300 סמ"ק או 13.8 כ"ס ב־8,750 סל"ד, 1.2 קג"מ ב־6,750 סל"ד ותצרוכת דלק של כ־38 קמ"ל ל־125 סמ"ק המצויד גם במערכת עצור-וסע.

המתלה החד-צידי מקדימה עבר מקצה שיפורים שלדברי פיאג'ו הופכים אותו ליציב יותר במהירויות גבוהות, כמו גם מסייעים לנוחות הנסיעה, המושפעת בין היתר גם מכיול חדש לבולם הקדמי. מערכת הבלימה מתחדשת בצמד משאבות בלם וקליפרים של ברמבו. חזית הקטנוע מקבלת מאותתים חדשים, שינוי קל בעיצוב פתחי האוורור, פס קישוט מתכתי בולט יותר, כידון רחב יותר, בתי מתגים חדשים בכרום, מראות, ידיות ומנופים חדשים. כמו גם מערכת התנעה ללא מפתח (Keyless), עיצוב חדש לפאנל שבגב החזית, המתלה המתקפל ומגן האגזוז, פנס ומאותתי LED אחוריים חדשים וגלגלי 12 אינץ' שעוצבו מחדש.

תנוחת הרכיבה השתנתה מעט לא רק בגלל הכידון הרחב יותר, אלא גם בזכות המושב החדש של ה־GTS, עם שיפור ארגונומי שמסייע בהגעה לקרקע עם הרגליים ומציע יותר מרווח לנוסע הנוסף. תא האחסון מתחת למושב יכול להכיל שתי קסדות 3/4 וב־SuperTech מגיע עם שטיח פנימי ותאורה. מערכת בקרת אחיזה (ASR) ומערכת ABS מתוצרת בוש מותקנות בכל דגמי ה־GTS כסטנדרט.

לכל הדגמים לוח מחוונים חדש המשלב שעון אנלוגי וצג LCD בגודל 3 אינץ' עם יכולת להתממשק עם הסלולרי בחיבור בלוטוס בעזרת מערכת ה־VESPA MIA, שמותקנת כסטנדרט על ה־SuperSport וה־SuperTech ומוצעת כאופציה בתוספת תשלום בשאר. ל־SuperTech יש צג TFT מלא שיכול להציג גם את הניווט דרך האפליקציה הייעודית. מערכת ה־VESPA MIA מקשרת בין הקטנוע לסמארטפון ומאפשר להציג התראות על שיחות והודעות על גבי הצג של הקטנוע וגם לענות לשיחות ולשלוט בהזרמת המדיה בעזרת ג'ויסטיק בבית המתגים השמאלי. בנוסף, ניתן לצפות בנתוני הנסיעה והקטנוע באפליקציה.

ההבדלים בין הגרסאות מתבטאים בעיקר במראה, כשה־GTS הבסיסית מוצעת בצבע שחור, בז' או ירוק מנטה, בשילוב עם גימורי כרום ומושב וגלגלים בצבע אפור. ה־GTS Super מוצעת בצבע אדום, לבן או שחור, בשילוב של כרום, גלגלים בצבע אפור כהה וכיסא וחלקים נוספים בשחור. ה־GTS SuperSport מוצעת בחמישה צבעים שונים – כתום מטאלי, לבן מטאלי, שחור מט, אפור מט וירוק זית בגימור מט – כשהמושב, פס העיטור המתכתי, המדבקות ושאר החלקים משלבים בין שחור לכתום והשדרה במרכז החזית בעלת גימור בסגנון קרבון פייבר. אחרונה ה־GTS SuperTech שמוצעת בצבע כחול, תכלת בהיר ואפור כהה, כולם בגימור מט "משי" עם עיטורים באפור כהה ונגיעות של גוון ליים בוהק.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובה אחת ל משפחת ה־GTS של וספה מתחדשת

  1. מישהו יודע במערכת או מהגולשים אם אפשר להתקין סבל לארגז בדגמי ווספה בכלל..??

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל