fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מתיחות ה־1 באפריל של עולם הרכב – 2023

מתיחות ה־1 באפריל של עולם הרכב – 2023

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: צילום מסך, יח"צ, יצרן

יום המתיחות ה־1 באפריל הוא יום שאני אישית מאוד אוהב, וכמו בשנים עברו, סיכמתי לכם כמה שיותר מהמתיחות של העוסקים בענף הרכב והדו"ג. לעומת שנים עברו המתיחות רגועות ומשעשעות, אין כאן משהו שהולך לסבך את המותחים – כמו המתיחות של פולקסווגן ושל טסלה שכמעט ועלו להן ביוקר. עליית טכנולוגיית ה־A1 שימשה לא מעט מהמותחים, ואנחנו צופים כי בשנה הבאה רוב המתיחות יעזרו בטכנולוגיה.

● בשנה שעברה: כל מתיחות ה־1 באפריל של עולם הרכב – 2022
● אופסי: 'וולטסווגן' – מתיחת 1 באפריל שיכולה לעלות ביוקר

 

הונדה אופנועים ישראל | שנת התרנגול

את מתיחת ה־1 באפריל של 2023, הקדישו בהונדה לגרסאות מיוחדות של אופנועי המותג החוגגות את 'שנת התרנגול' היפנית, המגיעה פעם ב־24 שנים, שימכרו על לוגו קרבולת במקום הכנף המוכרת של היצרן היפני. כל הכבוד לחברים במאיר, אנחנו היינו בוחרים בשנת הארנב האמיתית שנחגגת ב־2023 כדי להוסיף קצת אמינות למתיחה.

 

צ'אמפ פקטורי זיו כרמי | סדנת סריגה

בסוכנות אופנועי השטח הצפונית פרסמו הזמנה לסדנת סריגה לכל הגילים, בהובלת רוכב השטח זיו כרמי, שתתקיים על המסלול, "אין צורך בידע קודם או ניסיון כלשהו", נכתב בפוסט, "הכל נלמד ביסודיות ובהתאמה אישית כדי שלארוחת החג השנייה, תגיעו עם סוודר שסרגתם במו ידכם", לזה הוסיפו מבחר תמונות שנוצרו בעזרת AI.

 

מתחילים בשטח | קק"ל ורט"ג יבנו 200 מסלולים

בקבוצת הפייסבוק הפופולרית פרסם הרוכב גל לוי הודעה על שיתוף בין משרד התרבות והספורט לקק"ל ורט"ג – ובכך כנראה מיד הבהיר לכל קורא כי מדובר במתיחה – להקמת לא פחות מ־200 מסלולים לרכיבת אופנועים בפארקים ברחבי הארץ, כשהוא מוסיף "תותר רכיבה בסינגלים נגד כיוון התנועה" וחותם בעקיצה לרוכבי האופניים החולקים בחוסר רצון את השבילים "רוכבי אופניים יחויבו לברך אתכם בבוקר טוב". הלוואי.

 

Macna | ללכת עם ולהרגיש בלי

יצרנית הציוד Macna לקחה את הקונספט של להיות עם ולהרגיש בלי לשלב הבא וחשפה לכבוד ה־1 באפריל מעיל רכיבה חטוב בשם "Liftbro" שמגשים חלום של לא מעט רוכבים שהיו ממש רוצים להשוויץ בתוצאות של חדר הכושר וכולל קוביות בבטן ושרירי חזה המוצעת במגוון גווני עור – גם ירוק – עם אפשרות לתוספת שיער חזה. בנוסף לגרסה ריאליסטית יותר בשם "Beerbro" לבעלי כרס בירה, כלומר – רובנו.

 

ב.מ.וו מוטוראד | מערכת זיהוי פנים

בבוואריה בחרו הטרלה טכנולוגית, כזו שביום אחר הייתה יכולה להיראות אמינה במידה מסוימת, והכריזו על מערכת חדשה באופנועי הבוקסר של ב.מ.וו – iFace – מערכת לזיהוי פנים ועיניים למניעת גניבה. את ההודעה לעיתונות ב.מ.וו פותחת במשפט "דגמי הבוקסר של ב.מ.וו הם בין האופנועים הפופולריים והמבוקשים בעולם – למרבה הצער גם בקרב גנבים", אחריו היא ממשיכה להסביר איך עובדת המערכת המסוגלת לזהות את פני הרכוב ולסרוק את עיניו, גם עם משקף כהה, ובמקרה של זיהוי גנב להזעיק עזרה ולשמור את סריקת פניו לצורך הרשאה.

 

NIU | צופר בקולות חיות

 

View this post on Instagram

 

A post shared by NIU Official (@niumobility)


במתיחת ה־1 באפריל של יצרנית הקטנועים החשמליים הטכנולוגית היא משאילה פיצ'ר מטסלה ומכריזה כי קטנועי החברה יוכלו כעת לצפור גם בקולות של חיות שונות, 16 סוגים ליתר דיוק, הנכנסים לפעולה אחרי 3.14 שניות של לחיצה על הצופר. אנחנו נשמח לצופר צרחות עזים על הקטנוע שלנו.

 

Icon | סנדלי רכיבה

יצרנית ציוד הרכיבה החצופה מפגינה את כישוריה גם במתיחת ה־1 באפריל ומודיעה על סנדל רכיבה חדש: ה־Shogun Sandal, נעל הרכיבה הראשונה בעולם עם טכנולוגיית Grounded Open Air, המציעה שילוב בין הגנה מקסימלית לרכיבה בנוחות בקיץ. עוד מוצר שאנחנו לחלוטין יכולים לראות הופך למציאות.

 

אינדיאן | כיסא גינה מקרמה


יצרנית האופנועים האמריקאית וחברת-האם פולריס החליטו השנה לחלק פרס ייחודי במקום מתיחה מסורתית ופרסמה סרטון דרמטי בעל טון רציני המספר על פריט נדיר, בעל איכות יוצאת דופן ושלל תשבוחות – שהוא למעשה כיסא גינה עם עבודת מקרמה בצורה אופנוע אינדיאן והלוגו של היצרן. הוא יכול להיות שלכם בלינק כאן.

 

סובארו ארה"ב | גרנולה למחבקי עצים

אחת מהמתיחות המצחיקות – והמושקעות – ביותר השנה היא ללא ספק של סובארו ארה"ב, שפרסמה הודעה על מוצר חדש של החברה – חטיפי גרנולה. "הדבר הקרוב ביותר לאכילת קומפוסט לארוחת בוקר, סובארו פוראג'ר גרנולה הוא חטיף שיעזור לכם לעבור את העיסוקים הפריכים ביותר של החיים. בין אם אתה מחפש עצים לחבק, מדבר עם צמחים או מחפש מקום למדבקת הפגוש הבאה שלך. "בסובארו, אנחנו מחויבים להיות יותר מחברת רכב, ועכשיו, אנחנו ממש יותר מחברת רכב, כי אנחנו מייצרים גרנולה", אמר מו מוזלי, ראש תחום טקסטורה וגרנולות בסובארו. – אנחנו, כפי שאומרים, מתנו.

 

ג'יפ | בוץ ישירות מהחברה

אין כמו קצת הומור ומודעות עצמית. יצרנית רכבי השטח האימתניים הודיע שגם לקוחות של דגמים פחות אימתניים ויותר רכים יוכלו ליהנות מהחוויה ה מלאה ולרכוש את האוטו ישירות מהחנות כשהוא מכוסה בצבע בעל מראה וטקסטורה של בוץ, במספר גוונים לבחירה והצביעה הייחודית תוצע לרכישה גם ללקוחות קיימים החפצים ליהנות מהמראה הקרבי.

 

Ruroc | צבעי לך קסדה

יצרנית הקסדות הידועות בזכות גרפיקות הנועזות הציעה לכבוד ה־1 באפריל ערכת צביעה לקסדות ה־Atlas שלה הכוללת 6 מכחולים ו־18 צבעים. אנחנו לחלוטין יכולים לראות גם את זה הופך למציאות.

 

אופל | הקורסה נוסעת לירח

לפני כ־25 שנה, בשנת 1997, אופל חשפה את הדור החדש של הקורסה שלה, ועשתה זאת עם דגם "קונספט" בשם Corsa Moon, רכב תצוגה עם צמד צלחות לווין, פאנלים סולריים וצמיגי "ירח", שעומד היום במפקדה של אופל ברוסלסהיים. ה־Corsa Moon II מיועדת לתיירות חלל ומבוססת על הגרסה החשמלית של הקורסה, היא מצויידת באותם אביזרים מוזרים ואפילו מגובה במלא נתונים ורקע עשיר שאופל העניקה למתיחת ה־1 באפריל שלה. האמת? לא היינו מתנגדים לסיבוב.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

2 תגובות ל מתיחות ה־1 באפריל של עולם הרכב – 2023

  1. מה שיפה במתיחות, שכמו בקולנוע, שדברים שנראים הזויים הופכים לדבר האמיתי. למשל זיהוי הפנים של במוו. ממש כמו בסלולארי.
    זיו כרמי – מקסים! 🙂
    סנדלי רכיבה – וואו, יכול להיות פה להיט לרוכבי הקטנועים שבטיחות זה לא בראש מעיינם :).

  2. אתם יכולים לראות סנדלי רכיבה הופכים למציאות,מעניין ? מה עם בגד ים לרכיבה?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל