fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר

סדנת NMoto מציגה קיט ארט-דקו לב.מ.וו C400X

סדנת NMoto מציגה קיט ארט-דקו לב.מ.וו C400X

אסף לביא

צילום: יצרן

בסוף 2020 הציגה סדנת NMoto, היושבת במיאמי ומתמחה בבניית אופנועי ארט-דקו ייחודיים על בסיס דגמי ב.מ.וו השונים, דגם קונספט העונה לשם Golden Age ('תור הזהב') שנבנה על בסיס ה־C400, קטנוע המנהלים של ב.מ.וו. כעת הסדנה פותחת את ההזמנות המוקדמות למכירת קיט שיאפשר לכל בעל C400X להפוך את הקטנוע השגרתי ליצירת אומנות נוסטלגית.

העיצוב הלא שגרתי שואב השראה ממקור לא שגרתי – ה־Henderson KJ Streamline היה אופנוע אמריקאי רגיל למדי בשנת 1930, עם מנוע ארבעה צילינדרים אורכי בנפח 1,300 סמ"ק ועיצוב קרוזרי מוכר, אבל שמו של הדגם, שרמז לאופנת היעילות האווירודינמית שהייתה בימים ההם הצעקה האחרונה, גרם לאחד א. ריי קורטני, שהיה עובד ייצור בחברת אולדסמוביל, לשים ידיו על האופנוע ולבנות לו מעטפת אווירודינמית מעוצבת בהשראת רכבי ה־Streamline של התקופה, כשהוא רושם את העיצוב כפטנט בשנת 1934 ושנה לאחר מכן מסיים את בנייתו של האופנוע. התוצאה הסופית דמתה יותר למכונית ובתהליך קורטני נאלץ להחליף חלקים רבים, כמו המתלה הקדמי, כדי שיתאימו לצורה הסופית בה היה מעוניין. אופנוע אחד בלבד נבנה שכיום נמצא בבעלות אספן פרטי ומוצג במוזיאון, אך הקונספט של קורטני הותיר חותם על עולם האופנועים ונזכר כאחד מאופנועי תור הזהב של אמריקה, משם גם לקוח שמו של הקונספט הנוכחי.

קונספט תור הזהב של NMoto עושה כבוד גם ליצרן הבווארי עם פרטים רבים מההיסטוריה של ב.מ.וו, כמו לדוגמה גריל הכליות הענק מקדימה. NMoto לקחו את הבסיס המוצלח של קטנוע המנהלים של ב.מ.וו והלבישו עליו קיט ברוח האב-טיפוס של הנדרסון/קורטני הבנוי מחלקי קרבון, שלדות פיירינג חדשות, מערכת פילטה שנבנתה להתאים לקיט, תאורה ראשית, מאותתים ופנס אחורי חדשים, מראות וברגים, אומים ושייבות מקוריים להרכבה, כמו גם הוראות מסודרות לבניה.

עלותו של הקיט מתחילה ב־12,490$ והוא זמין במספר אופציות צביעה – שחור, אדום/שחור, לבן/אדום ו טורקיז/קרם, כולן עם מושב עור בצבע חום או שחור, בהתאם לצביעה. התוצאה הסופית נראית כל כך טוב שאנחנו מתפלאים שב.מ.וו לא הקדימה אותם בייצור סדרתי של כלי כזה, קטנוע מודרני עם כל הטכנולוגיה והמכלולים האיכותיים שמגיעים איתו עם עיצוב רטרו שובה לב. לצערנו, הרוכבים הישראלים כנראה לא יזכו להיות הבעלים של קטנוע כזה, מכיוון שארצה מיובא רק דגם ה־C400GT ומכיוון שמשרד התחבורה וגורמי האכיפה מחשיבים בטיפשותם עבודה שכזו כשינוי מבנה, ולכן אינה חוקית. בארה"ב לעומת זאת NMoto מציעה לרוכבים גם שירותי התקנה דרך מוסך מקומי.

קבלו את כל התכנים הכי חדשים של מגזין מוטו ישירות למכשיר הנייד שלכם!

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל-Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל-Telegram לחצו כאן

6 תגובות ל סדנת NMoto מציגה קיט ארט-דקו לב.מ.וו C400X

  1. מושלם..! אין כמו עיצובים בסגנון רטרו !! לנו יש רק את הווספה בקטנועים ונשמח לחידוש בתחום..

  2. לא פרקטי, לא כבוד, סתם קשקוש של סטודנטים לעיצוב הגיב:

    איזה משועממים! קונספט למוזhאון? הגזמתי. קונספט לתחרות של מעצבי תיכון מקומי יהיה יותר מתאים, גם הכי לא פרקטי בעולם.
    נו טוב, באמריקה הכל בגדול…נראה אותם רוכבים על הספינה הזאת בתל אביב. פחחח….

    • למשה הפסיכולוג, אני ממורמר אידיאולוגית, ותודה על היחס החם שלך! הגיב:

      😂🤣😂🤣 וגם 👍👍👍👍
      תקציר: ענף האופנועים בישראל מת כבר לפני שנים, מי שהצמיח אותו, הוא זה שגם הרג אותו.
      גוף התשובה: במדינות גדולות כמו ארצות הברית, או יבשות כמו אמריקה, אירופה, אסיה, אתה תמיד יכול למצוא לתחביב הדו-גלגלי, שגם ככה הוא לא בקונצנזוס רחב(בגלל הסכנות והפציעות והמוות), חברים שיהיו בראש שלך.
      ישראל בשלום קר עם מצריים וירדן, והמרחבים הפתוחים לרכיבה לתוך יבשת אסיה או אפריקה לא באמת פתוחים עבור רוכב ישראלי.
      בישראל מצאתי אדם אחד שהוא בראש שלי, והוא גר בקשה האחר של הארץ, כך שהרבה אינטרקציה אין. לסגנון שלי אין בישראל עיתון או מגזין, או פורום, שיעשה קידום ושווק לרעיונות שאני מאמין בהם(עניין של סגנון, כן), ואני לא בראש של לארגן את זה לבד(אין לי יכולת, ואין לי משאבים), אז אין. מה כן יש? מה נשאר לי לעשות? לכתוב כאן תגובות ממורמרות.
      התסכול שלי יוצא על אלו שבנו, והיו שותפים להרס, כי לפני שהרסו היה כאן משהו שאפשר היה להתחבר אליו, אבל הם בחרו לסלק את כל מי שלא התאים להם ולהישאר קומונה סגורה ולא מזמינה…בשלב מסוים מרוב "מגורשים" הם נשאר בלי אף חבר. לא שכולם צריכים לאהוב את כולם, ולהיות באותו סגנון(מהירים/איטיים, קרוז, שטח, או ספורט), אבל מה שהיה, היה מספיק גדול כדי לאפשר חיבורים בקבוצות עניין יותר קטנות, והייתה את המטריה שמחברת מלמעלה, היה לזה עתיד, היה פוצנציאל, וכאמור, הם הרסו אותו. כי היה מי שנבהל מההצלחה ולא רצה שיצליח(חברות הביטוח בעיקר, ותשאל את ההוא ממטרו-מוטור מה הקשר, אבל אני אומר לך, יש קשר!)
      אדון פסיכולוג, התסכול הוא לא לצורך קתרזיס אישי, אני משקף מצב מתוך תקווה שאולי יצמח להם השכל מחדש, יעיפו משורותיהם את הגורמים המזיקים כמו ההוא ממטרו-מוטור ושות', ויתחילו דף חדש שממנו כולנו נוכל ליהנות.
      אתה מבין? אני לא סתם ממורמר, אני ממורמר אידיאולוגית.
      עכשיו אחרי שניקינו את השולחן, אתה באמת רוצה לדעת מה דעתי על העיצוב מבית NMOTO?

  3. מה זה פה סיפורי אלף לילה ולילה?
    תהיה חזק וגיבור
    תהנה ותזכור שיום שעובר לא חוזר

  4. קראתי את תגובתך למרות שאת שמך עדיין אינני יודע…
    תראה..אפשר להבין אותך אבל זה לא יוסיף לך כלום במקום זה אפשר לראות את הטב שאפשר להןציא מהמצב הקיים
    כמו שבכל החיים שלנו אם אתה רוצה ליהנות וסיפוק אתה חייב לאמץ את הכלל של חצי הכוס המלאה אחרת
    פשוט תהיה עצוב ומתוסכל ואומר לך זאת כנשוי 16 שנה עם ילדים שחלקם לא שיגרתיים ואשה מרוקאית..
    בכל אופן בנוגע לאופנועים יש לי חבר אחד לטיולים ביחד כבר מעל 20 שנה מטיילים יחד עם קטנועים של קימקו וכרגע של מטרו ה"אהובה" עליך ונהנים מהנוף ההרים והמעיינות של ארצנו היפה וממשיכים גם עכשיו בהרגל זה
    זה מה שנישאר בחיים להנות ממה שיש ומה שנפל בחלקך ופשוט לשמוח בזה.. אינני אוהב עצבות ותסכול שלא יוביל אותי לשום מקום ויהרוס גם את הטוב שיש לי .. מקווה עבורך שתהיה מאושר ושמח בחלקך
    הכל תלוי בנקודת ההסתכלות שלך!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל