fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן

סוזוקי: גרסת כביש חדשה ל־V-Strom 800

סוזוקי: גרסת כביש חדשה ל־V-Strom 800

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

לאחר שהשיקה מוקדם יותר השנה את ה־V-Strom 800DE מוטה השטח, דגם ראשון במשפחת דגמי הווי-סטרום החדשה, סוזוקי מציגה כעת גרסת אדוונצ'ר-ספורט המיועדת לשימוש בעיקר בכביש, עם גלגלי 19-17 אינץ' יצוקים, שינויים בארגנומיה ובמתלים ותג מחיר נמוך יותר.

ה־V-Strom 800 החדש, שיקרא בחלק מהשווקים 800RE (ובאחרים 800SE), בנוי על אותו הבסיס של הדגם ה־DE וחולק עימו מנוע טווין מקבילי מקורר נוזל עם 4 שסתומים לצילינדר, גל-זיזים עליון כפול וגל-ארכובה 270°, בנפח 776 סמ"ק, המייצר הספק של 85 כ"ס ב־8,500 סל"ד ומומנט של 7.9 קג"מ ב־6,800 סל"ד. כמו גם את השלדה, שבחלקה הקדמי מזלג Showa SFF-BP (ר"ת Separate Function Fork Big Piston) עם מהלך קצר יותר של 150 מ"מ ואפשרות כיוונון עומס קפיץ בלבד, ובולם יחיד מאחור, עם מהלך זהה וכיוונון עומס קפיץ ושיכוך החזרה.

כמו דגם ה־DE, גם הווי-סטרום 800RE מצויד בחבילת האלקטרוניקה S.I.R.S (ר"ת Suzuki Intelligent Ride System) הכוללת מצערת רכב-על-חוט אלקטרונית, 3 מצבי רכיבה, בקרת אחיזה עם 3 מצבי התערבות ואפשרות לניתוק מלא, קוויקשפיטר דו-כיווני ומערכת ABS עם שני מצבי התערבות. בנוסף ללוח מחוונים עם צג TFT צבעוני בגודל 5 אינץ' ותאורת LED מלאה.

ההבדל המרכזי בין דגם מוטה השטח לדגם הכביש החדש הוא בגלגלים היצוקים, כשהקדמי שיורד מ־21 ל־19 אינץ' והאחורי שנשאר בקוטר 17 אינץ' הנועלים צמיגי כביש דנלופ D614 במידות 110/80-19 ו־150/70-17. בסיס הגלגלים של הווי-סטרום 800RE באורך 1,515 מ"מ, מרווח הגחון עומד על 185 מ"מ, גובה המושב 825 מ"מ ומשקלו הרטוב עומד על 223 ק"ג עם מיכל דלק בנפח 20 ליטר.

ל־RE כידון נמוך ב־13 מ"מ, צר ב־15 מ"מ וקרוב ב־23 מ"מ בהשוואה ל־DE, כשגם הרגליות כעת גבוהות ב־7 מ"מ ומותקנות אחורה יותר ב־14 מ"מ. מערכת הבלימה עם זוג דיסקים בקוטר 310 מ"מ וקליפר רדיאלי בעל 4 בוכנות מקדימה ודיסק בקוטר 260 מ"מ וקליפר חד-בוכנתי מאחור.

לווי-סטרום 800RE מגן רוח מתכוונן גבוה ורחב יותר, שקע טעינה USB, מערכת התנעה Easy Start ומערכת לשמירה על סל"ד בתאוצה מטורים נמוכים, כשסוזוקי מציעה מגוון רחב של אופציות אבזור בתוספת תשלום. שיווקו של הווי-סטרום 800 יחל כבר בחודש אוקטובר, כשמחירו נמוך בכ־10% ממחיר גרסת ה־DE.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

 

 

 

 

2 תגובות ל סוזוקי: גרסת כביש חדשה ל־V-Strom 800

  1. ממש נראה טוב
    10% בחו״ל פחות אז בארץ בגלל המס החסכון אמור להיות אפילו גדול יותר
    כל הכבוד לסוזוקי!

  2. עוד אופנוע ללכת ולעשות אתו קניות.
    שום חידוש ושום כלום.
    צ'יעמום אחד גדול.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל