fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70

סוזוקי מציגה גרסת GT ל־GSX-S1000 החדש

סוזוקי מציגה גרסת GT ל־GSX-S1000 החדש

אסף לביא

צילום: יצרן

סוזוקי חושפת את ה־GSX-S1000GT, גרסת תיור חדשה לג'יקסס 1000 שעודכן ל־2022 ומחליף לדגם ה־GSX-S1000F הוותיק. 

דגם ה־GT מבוסס על ה־GSX-S1000 החדש ל־2022, שקיבל מנוע מעודכן לעמידה בתקן אירו5, שלמרות שמירה על אותו נתון הספק מרבי (150 כ"ס) מבטיח לספק כוח זמין יותר בכל קשת הסל"ד ומומנט משופר בסל"ד ביניים, לכך סוזוקי הוסיפה מערכת פילטה, תיבת אוויר וגופי מצערת חדשים, כמו גם מצמד חדש עם מנגנון אסיסט ומצערת רכב-על-חוט אלקטרונית.

חבילת האלקטרוניקה (S.I.R.S, ר"ת Suzuki Intelligent Ride System) החדשה, כוללת שלושה מצבי רכיבה (מצב Active, מצב Basic ומצב Comfort), בקרת אחיזה עם 5 מצבי התערבות כולל ניתוק מלא, מערכת ABS, מנגנון סיוע בסל"ד נמוך, התנעת Easy Start, תאורת LED היקפית חדשה וקוויקשיפטר דו-כיווני.

תנוחת הרכיבה זקופה יותר בהשוואה ל־GSX-S1000F, עם כידון רחב ב־23 מ"מ ומיכל דלק גדול יותר. צג ה־TFT החדש בגודל 6.5″ עם חיישן תאורה ומצבי יום ולילה, קישוריות בלוטוס, ניווט מובנה, שליטה במולטימדיה ואפילו לוח שנה. ה־GT נהנה גם ממערכת בקרת שיוט, פיירינג קדמי רחב עם מגן רוח מתכוונן ואווירודינמי יותר בהשוואה לדגם היוצא ושיכוך טוב יותר לוויברציות במושב, הידיות והרגליות. במסכה הקדמית מותקן שקע טעינה USB ולרוכב שירצה לקחת את יכולות התיור של ה־GT רחוק יותר, סוזוקי מציעה צמד ארגזי צד מקוריים, משקף גבוה יותר ועוד מגוון תוספות.

משקלו הרטוב של ה־GSX-S1000GT עומד על 226 ק"ג, בסיס הגלגלים באורך 1,460 מ"מ, המושב בגובה 810 מ"מ, מקדימה מותקן מזלג KYB בעל מהלך של 120 מ"מ ואפשרויות כיוון מלא, מערכת הבלימה של ברמבו עם זוג דיסקים בקוטר 320 מ"מ מקדימה וקליפרים מונובלוק רדיאליים, הצמיגים במידות 120/70-17 מקדימה ו־190/50-17 מאחור והוא מגיע עם צמיגי דנלופ SPORTMAX Roadsport 2. ה־GSX-S1000GT יגיע לסוכנויות ברחבי העולם יחדיו על דגם הנייקד בתחילת 2022, וצפוי להגיע גם לישראל.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל