fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה

סיאט מציגה קטנוע חשמלי ראשון בשתי גרסאות

סיאט מציגה קטנוע חשמלי ראשון בשתי גרסאות

אסף לביא

צילום: יח"צ

היום חשפה חברת הרכב הספרדית קטנוע חשמלי בשתי גרסאות ותת-מותג שיעסוק בתחבורה אורבנית חדשה, זאת כפי שדיווחנו בעבר. סיאט הציגה את תת-המותג SEAT MÓ במהלך אירוע חשיפה של המפקדה החדשה בלב ברצלונה, Casa Seat, וחשפה לראשונה את הקטנוע החשמלי החדש.

הקטנוע החדש נקרא SEAT MÓ eScooter 125 והוא מוצע בגרסה פרטית ובגרסה שיתופית, הקטנוע העירוני החשמלי מצוייד במנוע חשמלי 9KW שמותקן בגלגל האחורי, הספקו מקביל לזה של קטנוע 125 סמ"ק והמומנט כפול מזה – 2.4 קג"מ.

מהירותו הסופית של הקטנוע עומדת על 95 קמ"ש והוא מאיץ ל-50 קמ"ש ב-3.9 שניות. ה-eScooter 125 מצוייד גם בשלושה מצבי רכיבה – City, Sport, Eco – ובהילוך אחורי לתמרון קל יותר.

אם חשבתם שהשם 125 משמש רק למיתוגו בזירת קטנועי הבנזין הפופלריים תופתעו לשמוע שזה גם טווח הנסיעה של הקטנוע, זאת כמובן בהתאם לתנאי הדרך. את הסוללה ניתן להטעין כשהיא מחוברת לקטנוע בעמדת טעינה או לשלוף אותה לצורך הטענה בייתית אורכה יותר, מסיאט לא נמסרו זמני טעינה רשמיים.

לעומת קטנועים אחרים בעלי הנעה חשמלית, כאן ניתן לאחסן שתי קסדות מתחת למושב והקטנוע מצוייד גם בשני שקעי USB להטענת הסלולרי. כמיטב האופנה, לקטנוע אפליקציה ייעודית שמאפשרת לעקוב אחרי נתונים רבים.

בגרסה המיועדת לפלטפורמות השיתופיות (שקיימות בהרבה מקומות באירופה) שונה מעט בעיצובו, מגיע עם ארגז עליון גדול ומתקן לסלולרי כשכל שאר מכלולי ההנעה זהים לשל ה-eScooter 125 הפרטי.

בנוסף חשפה סיאט את ה-SEAT MÓ eKickScooter , קורקינט חשמלי שישווק במספר גרסאות ומאובזר בטכנולוגיה רבה.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

2 תגובות ל סיאט מציגה קטנוע חשמלי ראשון בשתי גרסאות

  1. מגניב מעניין מה המחיר.
    זה הפיתרון המושלם להתנידות בעיר.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל