fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר

סי.אף מוטו חושפת את ה-800MT: אדוונצ'ר עם מנוע KTM

סי.אף מוטו חושפת את ה-800MT: אדוונצ'ר עם מנוע KTM

אסף לביא

צילום: יצרן

הקשר בין KTM ו-CFMoto עלה מדרגה במהלך משבר הקורונה, כשהמפעל במטיגהופן כמעט ולא עמד בביקוש, לדברי מנכ"ל פיירר מובילטי, חברת האם של קבוצת KTM, אז הוחלט להעביר בצורה הדרגתית את פסי הייצור של דגמי ה-790 וה-890 למפעל המשותף בסין, כשבשלב זה סי.אף מוטו מייצרת את ה-790 דיוק וה-790 אדוונצ'ר של ק.ט.מ לשוק המקומי בסין ואת כל מנועי ה-LC8c בנפח 799 סמ"ק שמותקנים בדגמי ק.ט.מ המשווקים בכל העולם, ועכשיו גם בדגם של סי.אף מוטו.

כעת, אחרי שכבר הציגה את ה-1250TR-G עם מנוע ה-LC8, סי.אף מוטו חושפת ב-Shanghai Auto Show exhibition את ה-800MT, אדוונצ'ר בינוני עם מנוע ה-790 של ק.ט.מ שיוצע בשתי גרסאות – אחת מוטה כביש והשנייה מוטה שטח. מנוע הטווין המקבילי בנפח 799 סמ"ק מייצר 94 כ"ס ו-7.8 קג"מ, כמו ב-790 אדוונצ'ר, ומצויד בסליפר קלאץ', מצערת 'רכב-על-חוט' חשמלית, קוויקשיפטר ומצבי רכיבה מתחלפים.

גם בסעיף האבזור לא נופל ה-800MT מאחיו האוסטרי, עם בקרת שיוט, קורנרינג ABS, התנעה ללא מפתח, תאורת LED הכוללת פנסי ערפל ומחלף אוטומטי, צג TFT בגודל 7″ עם קישוריות בלוטוס וניווט, ידיות ומושב מחומם, אזעקה, סט של שלושה ארגזים, מגני מנוע, מגני ידיות וג'ק מרכזי.

המזלג ההפוך מקדימה, כמו גם הבולם היחיד מאחור, מתוצרת KYB ובעלי אפשרויות כיוונון, השלדה דומה לזו של ה-KTM בעוד הזרוע האחורית חדשה ויצוקה מאלומיניום, הג'אנטים טיובלס ומערכת הבלימה מתוצרת J.Juan הספרדית. מיכל הדלק בנפח 19 ליטר קטן מזה של הק.ט.מ בליטר אחד בלבד, גובה המושב לעומת זאת, עומד על 825 מ"מ, נמוך מה-790 אדוונצ'ר ב-25 עד 55 מ"מ מבלי לוותר יותר מדי על מרווח הגחון, אם כי לא שוחרר נתון רשמי מדוייק. משקלו הרטוב של האופנוע נע בין 230 ק"ג ל-248 ק"ג תלוי ברמת האבזור, הוא מוצע בשתי ווריאציות – אחת מוטה לכביש עם ג'אנטים יצוקים, והשנייה מוטה שטח עם גלגלי שפיצים טיובלס.

מכיוון ש-CFMoto משחררת את האופנוע בשלב הזה רק לשוק המקומי ובקרוב תחל את שלבי התקינה האירופאית, היא לא מפרסמת פרטים מלאים, אלו צפויים להגיע כשמועד השיווק באירופה יתקרב.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

גלריה

5 תגובות ל סי.אף מוטו חושפת את ה-800MT: אדוונצ'ר עם מנוע KTM

  1. איזה כיף. תחרות ל KTM עם כמעט KTM. מקסים!!!

    • לא, במקור תוכנן ע"י קוואסאקי ומיוצר היום ע"י CFMoto לשימושה ולמכירה ליצרנים אחרים – כמו לדוגמה מוטו מוריני שעושים בו שימוש. הוא דומה מאוד לזה המותקן בדגמי ה-650 של קוואסאקי כיום.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל