fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר

ספורטיבי קטן וחד: סאן יאנג DRG BT הגיע לייצור

ספורטיבי קטן וחד: סאן יאנג DRG BT הגיע לייצור

אסף לביא

צילום: יצרן

סאן יאנג מוכרת בישראל בעיקר בזכות הג'ורייד, להיט המכירות שלה מזה כ-17 שנים, אך לאחרונה משנה החברה טיפה את תפיסתה ומייצרת יותר כלי "שוברי מוסכמות" וספורטיביים, כך קיבלנו לאחרונה את הקרוקס, ה-HD300 וגם את ה-TL500, קטנוע-על ספורטיבי.

בתערוכת מילאנו 2019 הציגה היצרנית הטייוואנית קטנוע מיוחד למראה, זוויתי וספורטיבי,עם קווים חדים, כידון חשוף וזנב קצר. הרבה קטנועים מבטיחים להיות ספורטיביים, שכן ההגדרה הזאת הקטנועים צנועי נפח מאוד "נזילה", לרוב יספיקו עיצוב מוחצן והתנהגות סבירה בשביל לזכות את הקטנוע בטייטל שהיה הגביע הנכסף בשנות ה-90', בעידן האיירוקס והראנר, אבל SYM מתכוונת לעמוד מאחורי ההגדרה ומדברת על שורה של דברים שיהפכו את הפרוייקט העיצובי לכלי רואי לתואר.

בתור התחלה, הקטנוע יזכה לחלוקת משקל של 50:50, לא משימה קלה לביצוע במבנה סטנדרטי של קטנוע עם מנוע שממקומם מאחור ומשמש גם בזרוע אחורית, לאחר מכן מדבר היצרן על זווית הטייה מכובדת של 42, תושבת מנוע ALEH שמיועדת למנוע הזדקפות של הקטנוע בפתיחת גז, בולם אחורי יחיד שמותקן בצורה אופקית ועוד, אבל זה בסופו של דבר קטנוע, וככזה יש לו מקום אחסון מתחת למושב לקסדה מלאה, שקע מצת, מערכת ABS וגלגלי "13.

המנוע בנפח 158 סמ"ק (משווק כ-160, קטגוריה פופולרית במזרח), מייצר כ-15 כ"ס ו-1.6 קג"מ, מצוייד במערכת התנעה שקטה עם יכולת דימום מנוע ברמזור, בדומה לזאת שמותקנת בדגמי הונדה ומשלבת בין המתנע ובין האלטרנטור. תצרוכת הדלק המוצהרת עומדת על 42 קמ"ל.

ה-DRG הוא קיצור למילה Dragon, או דרקון בעברית, וככזה עיצוב תאורת ה-LED בחזית אמורה לדמות לפני החיה המיתולוגית, וכך גם התאורה אחורית; בכלל, כל עיצובו של הקטנוע נראה כיאלו עוצב ע"י חברת אביזרי גיימינג ואולי זה גם קהל היעד שלו, בכל מקרה הוא מזכיר לנו את שה-Dragster של איטלג'ט אך עם מעט עידון.

תחילה נכנס הקטנוע לייצור ושווק רק ליפן, צעד מעט מוזר מצידם של SYM, בהמשך, ממש לפני שבוע, הקטנוע החל שיווק בגם במולדתו, טייוואן. סביר להניח שהצעד הבא, אם יראו הצלחה במכירות, יהיה שיווקו בשאר המזרח, ומי יודע, אולי גם התאמתו לתקן האירופאי. מחירו של הקטנוע נחשב כיקר ועומד על 409,000 ין ביפן, שהם 13,400 בשקלים, לצורך המחשה ג'וימקס Z 250 עולה ביפן 450,000 ין (14,800 ₪) בישראל מחירו עמוד על כ-25,000 ש"ח.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל