fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן

עכשיו בנטפליקס: Schumacher – סרט על אגדת הפורמולה

עכשיו בנטפליקס: Schumacher – סרט על אגדת הפורמולה

אריק רוזנבלום

צילום: יח"צ

זה מרגש בכל פעם מחדש, להיזכר בימי הזוהר של נהג הפורמולה האגדי, מההתחלה המרתקת של הילד הגאון והעממי הזה, שלאט לאט כולנו גדלנו איתו לעוד ועוד עוד ניצחונות, זכינו לראותו הופך לאליל על המסלול, למלך הבלתי מעורר, כאשר הוא מתחרה מול הנהגים הגדולים בהיסטוריה עם 7 אליפויות עולם. אף מעריץ לא ישכח את אותו היום הארור וההלם שליווה את הבשורה על תאונת הסקי מחרידה, המיותרת והכואבת, חורצת הגורלות עבורו ועבור משפחתו. מצב טרגי שאף אחד כנראה לא יודע איך ומתי הוא יסתיים.

הסרט SCHUMACHER שעלה השבוע לנטפליקס הוא סרט דוקומנטרי על אייקון הפורמולה 1 מייקל שומאכר, הכולל ראיונות נדירים וחומרי ארכיון שלא ראו אור עד היום, שמציגים את דמותו של אלוף העולם 7 פעמים כפי שמעריצים רבים לא זכו לראות. הסרט הזה הוא גם היחיד שזכה לתמיכה ושיתוף פעולה מצד משפחתו של שומאכר מאז תאונתו הטרגית.

הקדימון לסרט גרם לי להתרגשות ולציפייה לבואו, עד היום נטפליקס לא אכזבו בכל הנוגע לתוכן המוטורי (המועט, לצערנו) שהם מייצרים. הסרט מתחיל בקטע מרגש של נסיעה במסלול מונטה קרלו כשמיכאל שומאכר נוהג בפרארי… ומשם הוא לוקח אותנו אחורה בזמן, איך הכל התחיל – אגב, כל מה שרציתי בטור הקצר הזה, זה להעביר לכם מעט מההתלהבות שלי והמלצה חמה לצפייה – פשוט תיהנו משעה וחצי של מורשת מוטורית, וממש לא בא לי לעשות לכם ספוילרים, אבל לראות שוב את הבסיס של האלוף בימי הצלחת הקראטינג והתמיכה מהמשפחה המדהימה שלו, בדרך הארוכה של כניסתו לקבוצת בנטון ואל מול מתחרים מיתולוגים כמו אלן פרוסט, נייגל מנסל, איירטון סנה האגדי, דיימון היל, דייויד קולטארד, סבסטיאן פטל ,מיקה האקינן ומנהלים מיתולוגים – כמו ז'אן טוד, ברני אקלסטון ועוד.

ללא ספק הכי מרגש לשמוע, וממש להרגיש, את הצער, הקושי והגעגועים למייקל עצמו, לאיש המשפחה, לחוויות האישיות של אשתו קורינה, שנפתחת מול המצלמה ומשתפת אותנו בפרטים הכי קטנים, כשהייתה שותפה להצלחה וכן לעצב ולטיפול המסור במייקל (מיכאל בשבילה) והאופטימיות שגורמת לנו הצופים להזיל דמעה – לצד עוד דמיות כה משמעותיות בחייו של מייקל: בתו ג'ינה ובנו מיק (נהג F1 פעיל היום) וכמובן ראיון עם ראלף, אחיו של… מי לא זוכר אותם יחד על מסלול הפורמולה והמתח שהיה תמיד על פניו של אביהם, שכל כך השקיע את חייו בספורט המוטורי וילדי הפלא שלו – אלו כולם משתפים אותנו בגעגועים.

לצפייה למנויי נטפליקס >>> Schumacher | Netflix

 

2 תגובות ל עכשיו בנטפליקס: Schumacher – סרט על אגדת הפורמולה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל