fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

עכשיו גם קרוזר: CFMOTO מציגה את ה־450CL-C

עכשיו גם קרוזר: CFMOTO מציגה את ה־450CL-C

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

בשאיפה להמשיך ולהרחיב את מגוון מוצריה, CFMOTO מציגה דגם ראשון בסדרת קרוזרים עתידית, אופנוע מעוצב בקפידה עם מושב נמוך, חבילה אלקטרונית והמנוע החדש של ה־450SR; גרסת בובר תצטרף אליו לקראת סוף 2023.

משפחת ה־CL (כלומר, Classic) של CFMOTO מתרחבת וחובקת דגם חדש, ה־450CL-C, קרוזר ראשון בסדרת דגמים עתידית של היצרנית הסינית, המצוייד במנוע הטיוון המקבילי בנפח 449 סמ"ק של ה־450SR, המייצר בגרסה זו 40 כ"ס ב־8,000 סל"ד ו־4.3 קג"מ ב־6,250 סל"ד, המשודך לרצועת הינע סופי ובזכות גל-ארכובה ב־270° מייצר צליל דומה למנוע ווי-טווין – כנדרש בקטגוריה.

העיצוב של ה־450CL-C מושפע בעיקר מדגמי הרטרו-קרוזר של המותגים הבריטיים, דוגמת הטריומף בונוויל ספידמאסטר ובובר והרויאל אנפילד סופר מטאור 650, כש־CFMOTO מאמצת דווקא מהקרוזרים של המותגים היפנים את כל הנוגע לתנוחת הרכיבה וגובה המושב. ה־450CL-C מיועד להתחרות בעיקר ב־Rebel 500 של הונדה, ברויאל אנפילד שכבר הוזכר כאן, בבנלי 502C וב־Voge 525CU שיגיע גם לאירופה בקרוב.

לשם כך ב־CFMOTO לא מסתפקים במנוע החדש שלהם ובעיצוב מוקפד ומציידים את ה־450CL-C בסליפר קלאץ', בקרת אחיזה, מערכת ABS, תאורת LED מלאה, שקע טעינה USB Type-C וצג TFT עגול בקוטר 3.6 אינץ', אליו ניתן לחבר את הסלולרי בעזרת קישוריות בלוטוס ולהציג הוראות ניווט. זאת בנוסף לגובה מושב ידידותי של 690 מ"מ, שלדברי החברה יאפשר גם לרוכבים ורוכבות בגובה של 155 ס"מ להניח שתי רגליים בטוחות על הקרקע ואפשרויות קסטומיזציה רבות.

ל־450CL-C מערכת בלימה מבית J.Juan הספרדית בעלת דיסק יחיד בקוטר 320 מ"מ וקליפר רדיאלי עם 4 בוכנות מקדימה ודיסק בקוטר 220 מ"מ וקליפר חד-בוכנה מאחור, מזלג הפוך בקוטר 37 מ"מ בחזית, בולם יחיד נסתר וצמיגים רחבים של CST במידות 130/90-16 מקדימה ו־150/80-16 מאחור, משקלו הרטוב עומד על 181 ק"ג, בסיס הגלגלים באורך 1,485 מ"מ, מרווח הגחון 160 מ"מ וזווית ההיגוי בת 28° ומיכל הדלק בנפח 12 ליטר.

שיווקו של האופנוע יחל בחודש אוקטובר, זמן קצר לאחר מכן תושק רשמית גם גרסת הבובר החד-מושבית, שהוצגה בינתיים בתצורת קונספט בלבד, ובהמשך לדברי החברה יגיעו דגמים נוספים בסדרה, ככל הנראה בנפח מנוע גדול יותר. כמו בדגם הספורטיבי בעל אותו המנוע, מחירו של ה־450CL-C לא צפוי להיות נמוך בהרבה ממתחריו, הנעים בין 45 ל־50 אלף שקלים. ה־450CL-C ימכר בשתי אופציות צבע – שחור מלא או אדום ואפור – כש־CFMOTO מציעה מגוון אביזרים מקוריים הכולל משענות, מיגוני גחון ומנוע, מגני רוח ותיקי אוכף ומיכל עשויים מחומר דמוי עור.

הבובר קונספט, דגם הייצור הסדרתי ייחשף לפני סוף השנה.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

 

 

 

 

4 תגובות ל עכשיו גם קרוזר: CFMOTO מציגה את ה־450CL-C

  1. נראה טוב בצילומים, צריך להסתכל מקרוב על הפרטים, בתקווה שלא נראים ומרגישים זול.

  2. מושלם אהבתי את הנעת הרצועה לא עוד שימונים מעצבנים
    יאללה שיגיע כבר

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל