fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן

על בסיס ה־V100: מוטו גוצי סטלביו חדש ל־2024

על בסיס ה־V100: מוטו גוצי סטלביו חדש ל־2024

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

אופנוע האדוונצ'ר של היצרנית האיטלקית קם לתחיה בגרסה מודרנית וטכנולוגית במיוחד על בסיס ה־V100 מנדלו; הסטלביו יגיע לייצור בשתי גרסאות – אחת בעלת רדאר – ויוצג רשמית בתערוכת EICMA מילאנו 2023.

תערוכת מילאנו תיפתח לעיתונות ביום שלישי הקרוב, ה־07.11, והחל מאותו יום ועד ה־12.11 יוצגו מאות דגמים חדשים מעשרות יצרניות, שכבר חשפו חלק מהדגמים החדשים בשבועות האחרונים. ולמרות שכמה עיתונאים ברי מזל כבר רכבו על דגם הטרום-ייצור של הסטלביו, מוטו גוצי מחכה עם הפרטים המלאים להשקת הדגם הרשמית בתערוכה.

כמצופה, אחרי ה־V100 מנדלו של מוטו גוצי, עמו ציינה החברה את יום הולדתה המאה, על הבסיס הפלטפורמה החדש של היצרנית מוצג דגם נוסף, הפעם באחת מהקטגוריות הפופולריות בעולם. הסטלביו הוא האדוונצ'ר החדש ביותר של היצרנית, שחוזר לייצור אחרי 8 שנים, בגרסה מודרנית וטכנולוגית הרבה יותר.

בליבו של הסטלביו החדש אותו מנוע וי-טווין רוחבי ב־90° בנפח 1,042 סמ"ק, המשמש גורם נושא עומס בשלדה, מייצר הספק של 115 כ"ס ב־8,700 סל"ד ומומנט של 10.7 קג"מ ב־6,750 סל"ד, שעבר עדכונים קלים במבנה החיצוני ובתיבת ההילוכים, ומשודך לחבילה אלקטרונית הכוללת צג TFT בגודל 5 אינץ' עם חיבור בלוטוס, 5 מצבי רכיבה – ספורט, כביש, תיור, גשם ושטח – המשפיעים על תגובת המצערת, התערבות בקרת האחיזה, מידת בלימת המנוע וגם על ה־ABS. יש לו גם בקרת שיוט ובדגם ה־S היא תהיה אדפטיבית – בזכות תוספת של רדאר קדמי ואחורי – שישמשו גם להתראת התנגשות ושטח מת.

עיצובו של הסטלביו מזכיר מאוד את המנדלו, וזאת מכיוון שהעבודה על שני הדגמים החלה באותו הזמן. שלדת הצינורות של המנדלו עברה את השינויים הנדרשים לדגם האדוונצ'ר, היא ארוכה יותר וצוואר ההיגוי השתנה לצורך התקנת המתלים החדשים בעלי המהלך הארוך, עם מזלג Sachs בקוטר 46 מ"מ המציע מהלך של 170 מ"מ וכיוונון שיכוך החזרה ועומס קפיץ מקדימה, ובולם KYB יחיד, שמציע את אותו המהלך גם בזרוע האחורית החד-צידית, עם אפשרויות כיוונון זהות מאחור.

גלגלי השפיצים בקוטר 19 אינץ' מקדימה ו־17 אינץ' מאחור נועלים צמיגי טיובלס אנקי אדוונצ'ר של מישלין במידות 120/70-19 ו־170/60-17. מערכת הבלימה זהה למנדלו עם צמד דיסקים בקוטר 320 מ"מ וקליפר ברמבו בעל 4בוכנות מקדימה ודיסק בקוטר 298 מ"מ וקליפר דו-בוכנתי מאחור, כשמערכת הקורנרינג ABS ניתנת לכיבוי מלא או רק מאחור. הנתונים הנוספים היחידים שמוטו גוצי חושפת בשלב זה הם המשקל הרטוב – 246 ק"ג, כולל 19.5 ליטר דלק במיכל, וגובה המושב העומד על 830 מ"מ.

הפרטים המלאים כל המוטו גוצי סטלביו החדש ועל גרסת ה־S יפורסמו במהלך השבוע הבא, נשוב ונעדכן את הכתבה הזו לאחר מכן.

 

 

 

 

2 תגובות ל על בסיס ה־V100: מוטו גוצי סטלביו חדש ל־2024

  1. מוטוגוצי עושים כלים נוחים יפים מרגשים ומיוחדים

    שאפו !!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל