fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

פיג'ו מחדשת את הלוגו בפעם ה-11

פיג'ו מחדשת את הלוגו בפעם ה-11

אסף לביא

צילום: יצרן

מותג הרכב הצרפתי והאריה שמייצג אותו עברו הרבה מאוד מאז הוקמה החברה שנות ה-50 של המאה ה-19, במהלכן עסקה בייצור של מוצרים רבים כגון כלי עבודה, מוצרי מטבח, אופניים ועוד. כיום המותג בבעלות תאגיד הענק מייצרת בעיקר רכבים, כשמחלקת האופנועים של פיג'ו נמכרה לפני מספר שנים למהינדרה ההודית.

הפעם האחרונה שסמליל המותג עודכן הייתה ב-2010, אז בוצעו שינויים קלים שכללו בעיקר הסרת הרקע ושינוי הגופן וזו הייתה הפעם העשירית ששונה, כעת סטודיו העיצוב של פיג'ו ביצע עדכון מקיף הרבה יותר, והלוגו החדש, שנועד לשקף את ערכי המותג הנוכחיים עם הסתכלות קדימה על המגוון של פיג'ו שיהפוך בשנים הבאות לחשמלי יותר ויותר כשבסופו של דבר יהיה חשמלי לחלוטין, מתמקד בראשו של האריה, עם מה שהם מגדירים 'השאגה החדשה', עטוף בצורת מגן עם פונט חדש לכיתוב PEUGEOT וצבעי מותג חדשים – שחור ולבן. הסלוגן שמלווה את המיתוג החדש הוא "Lions Of Our Time", או אריות בני זמננו בתרגום לעברית, כשהכוונה מאחוריו עוסקת בעצמת המגוון האנושי הרחב וייצוג שוויוני.

הלוגו החדש שואב השראה מזה שייצג את המותג בשנות ה-60 ושרד 5 שנים בלבד, זה היה הלוגו הראשון שהציג את האריה באופן חלקי ולא כלל את כל גופו, דבר שפיג'ו המעיטה לעשות.

כאמור, הלוגו החדש יופיע לראשונה על רכב עם הצגתה של ה-308 החדשה, שצפויה להיחשף בשבועות הקרובים. למרות ההפרדה בבעלות בין מחלקת הרכב למחלקת האופנועים, שיתוף הפעולה העסקי שלהן מכתיב שגם אופנועי פיג'ו יקבלו את הלוגו החדש, עם הצגתם של דגמים חדשים.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל