fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70

קטנועי איטלג'ט בדרך לישראל

קטנועי איטלג'ט בדרך לישראל

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

חברת מוטו 24, יבואנית אופנועי מונדיאל, ווג, אורל, נורטון, מוטו מוריני ולונג'יה מודיעה כי בחודש הבא תחל לייבא גם את המותג האיטלקי Italjet, המייצר את הדראגסטר, קטנוע בעל עיצוב ספורטיבי רדיקלי ויוצא דופן, דור חדש לדגם האייקוני משנות ה־90.

חברת איטלג'ט הוקמה ב־1959, ע"י לאופולדו טרטריני, ועוסקת בייצור קטנועים ופדלנועים ייחודיים בעלי רוח ספורטיבית ועיצוב יוצא דופן, ולמרות שברקורד שלה מספר רב של אופנועים, החברה הפכה נועדת בזכות אותם קטנועים מיוחדים, כשהמוכרים ביותר ביניהם הם הפורמולה והדראגסטר משנות ה־90. בשנת 2019, תחת הנהגתו של מאסימו טרטריני, בנו של מייסד החברה ומנכ"לה הנוכחי, הציגה החברה את הדור החדש של הדראגסטר, לו היא קוראת 'הסופרבייק האורבני', שעושה שימוש באותם מאפיינים קיצוניים – כמו שלדת מסבך צינורות, מתלה היגוי טבורי מקדימה, חלקי CNC, מערכת בלימה של ברמבו, עיצוב ספורטיבי רדיקלי ועוד.

לדראגסטר המקורי היו מנועי דו"פ בנפח שבין 50 סמ"ק ל־180 סמ"ק (וגם כמה 250 סמ"ק ארבע פעימות), אך הגרסה החדשה מוצעת עם מנועי ארבע פעימות, בעלי ארבעה שסתומים, גל-זיזים עליון כפול וקירור נוזל, שבעבר הניעו את דגמי פיאג'ו ונבנו עבורה בסין על ידי Jincheng, לפני שהקונצרן האיטלקי מיסד את הקשר עם זונגשן. ב־Jincheng התאימו את המנועים הוותיקים לתקינת אירו5 והחלו לשווק אותם ללקוחות רבים, ביניהם איטלג'ט.

לשנת 2022 עברו הדראגסטרים עדכון קל וכעת גרסת ה־125 סמ"ק מייצרת הספק של 12.5 כ"ס ב־9,500 סל"ד ומומנט של 1.1 קג"מ ב־7,750 סל"ד, בעוד גרסת ה־200 סמ"ק מעט חזקה יותר, עם הספק של 18 כ"ס ב־8,000 סל"ד ומומנט של 1.6 קג"מ ב־7,750 סל"ד. מעבר לך אין בין הגרסאות הבדלים. בנוסף, באיטלג'ט מציעים חבילת שיפורים נרחבת הכוללת מערכת פילטה משופרת מאקרפוביץ', קיט וריאטור של מאלוסי, משאבות בלם משופרות של ברמבו, צמד בולמים של אוהלינס עם אפשרויות כיוונון מלאות וקיט חיפויי קרבון פייבר מלא.

עוד בנושא:
מבחן בכורה: איטלג'ט דראגסטר 125 – סופרבייק אורבני
הקטנוע המפלצתי של Italjet מגיע לייצור

כמו בדראגסטר המקורי, גם כאן לשלדת מסבך צינורות הפלדה מחוברת מקדימה זרוע חד צידית עם היגוי טבורי, בדומה לדגמי בימוטה, על עבודת המתלה הקדמי מופקד בולם אנכי מתוצרת Paioli עם כיוון עומס קפיץ בלבד, בדומה לזה המותקן מאחור. מהלך הגלגלים עומד על 100 מ"מ מקדימה ו־90 מ"מ מאחור. מערכת הבלימה המשולבת מתוצרת ברמבו בעלת דיסק יחיד בקוטר 200 מ"מ וקליפר דו-בוכנתי מקדימה, דיסק בקוטר 190 מ"מ וקליפר דו-בוכנתי מאחור, ומערכת ABS. לדראגסטר גלגל קדמי בקוטר 12 אינץ' ואחורי בקוטר 13 אינץ', עליהם מותקנים צמיגי פירלי דיאבלו רוסו סקוטר במידות 120/70-12 ו־140/60-13, בהתאמה. בסיס הגלגלים באורך 1,350 מ"מ, המושב בגובה 770 מ"מ, המשקל היבש עומד על 124 ק"ג ומיכל הדלק בנפח 9 ליטר.

מוקדם יותר השנה הושק באיטליה את ה־DRAGSTER #e01 החשמלי, כשבהמשך השנה זה יגיע גם לשיווק עולמי, עם מנוע 12kW עם יותר מ־34 קג"מ בגלגל האחורי, המאיץ מ־0 ל־50 תוך 2.9 שניות ובעל טווח רכיבה מקסימלי של 180 ק"מ, זאת בעזרת סוללת 4.9kWh עם זמן טעינה שנע בין 5.5 שעות בטעינה ביתית רגילה עד ל־36 דקות בעמדת טעינה מהירה (10kW).

הדראגסטר החשמלי

במוטו 24 עוד לא חשפו את המחירים וזמן ההגעה המשוער לישראל, אךמסרו שהדראגסטר 125 וה־200 יגיעו לאץ כבר בחודש הבא, כשלדגם החשמלי כנראה נאלץ להמתין זמן רב יותר.

ליאור בנאי, מנכ"ל מוטו 24: "יש לנו חולשה לעיצובים איטלקיים, לכן לאחר שהשקנו בישראל את מותג FB מונדיאל וכן מוטו מוריני האיטלקיים ולאחר כמעט 3 שנים של ציפייה למותג המהמם איטלג'ט, ולדגם הדראגסטר הקיצוני, הכלים סוף סוף עושים עליה גם לישראל, לא יכולנו, פשוט לא יכולנו לעמוד בפני עיצוב כל כך רדיקלי, ודיוק וביצוע מהמם, עם מכלולי קצה בכלי עירוני ומטריף, כיף גדול שגם איטלג'ט מאמינים בנו ובדרכינו הייחודית, תודה רבה לבעלים מאסימו טרטריני על האמון".

מאסימו טרטריני, מנכ"ל ובעלים איטלג'ט: "We have chosen Moto24 for Italjet Dragster distribution in Israel, a reference reality in the two-wheel sector, because we are sure that it will be able to make the most of the exclusive characteristics of Italian style, style and technology that distinguish our Urban Superbike".

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

5 תגובות ל קטנועי איטלג'ט בדרך לישראל

  1. מדהים. הצלחה מובטחת. רק שהמחיר יהיה נורמלי.
    בהצלחה!

    • המחיר לא יהיה נורמלי ,הם יקרים גם יחסית לאירופה 6200 יורו .במחיר סופי שיהיה בארץ ישנן חלופות הרבה יותר טובות וחזקות, לא רק של קטנועים ,אלא של אופנועים, שלא לדבר על המחיר שהם ינסקו אליו עם הקיט שיפורים.

  2. באירופה הוא עולה 6 אלף יורו שזה כבר איזה 20 אלף מה שאומר שבמדינה שלנו זה יעלה בארך 30 אלף
    מעניין מי ישלם על 125 30 אלף וזה אפילו לא קטנוע מנהלים כמו גוי מקס או דומה להם
    אקס מקס עולה 29 אלף וזה עוד מותג שמוכר

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל