fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

קיאנו ריבס מוכר קאסטומים מדוגמים של ARCH

קיאנו ריבס מוכר קאסטומים מדוגמים של ARCH

הקאסטומים של קיאנו ריבס והמעצב גארד הולינגר – בעלי מותג הבוטיק ARCH – נראים טוב, מנוע ענק 2,032 סמ"ק וי טווין אמריקני בכלום אופנוע, גלגלים קלילים תחת אין שילדה, מושבים מינימאליים וכידון. הרכיבים מהטובים שבנמצא, חלקי אלומיניום מכורסם וקרבון, המותג מתמחה בעבודת CNC המבוצעת בסדנא שלהם בלוס אנג'לס, מיתלי האופנועים מיוצרים במיוחד על ידי אוהלינס, וההרכבה בעבודת יד, אגב דגמים אולי השימוש ברבים מוגזם שכן לארץ' הקטנה שני דגמים בלבד, כמובן שאין ייצור סדרתי אלא כול אופנוע נתפר קאסטום מייד על הלקוח ולפי דרישותיו וככה גם נראה המחיר של כול אופנוע שלא פורסם גם לא ברמת בסיס. עם זאת אופנועי תצוגה של ארץ' אמורים להופיע באירופה לאחר התקשרות עם יצרן השלדות סוטר שישמש כמפיץ.

הקאסטומים של ארץ' סביב שני דגמים בסיסים, כולם עם מנוע הוי טווין הגדול. הראשון הוא KRGT-1 קרוזר אגרסיבי אך נוח מספיק למרחקים ארוכים, דגם זה הופיע לראשונה כבר לפני שלוש שנים ולכן יהיה הראשון שימכר לציבור. השילדה צינורות פלדה מינימאליסטית, תת שלדה אלומיניום מכורסם, מזלג קדמי אוהלינס ובולם מתוצרת ארץ', ניתן להתאים לו רגליות קדמיות עם דוושות בלם והילוכים לקרוזינג.

1S. דגם קיצוני ספורטיבי עם המנוע הגדול בשלדת שדרה מרכזית מאלומיניום מכורסם, עם זרוע אחורית חד צידית, תנוחת רכיבה אגרסיבית ללא פשרות, מיכל דלק עשוי שילוב של אלומיניום מכורסם עם קרבון פייבר. גלגלי 7 חישורים.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל