fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן

קימקו RevoNex לייצור ב-2021

קימקו RevoNex לייצור ב-2021

אביעד רייס

צילום: יצרן

אחד הכלים המעניינים שנחשפו בתערוכת EICMA האחרונה הוא ה-RevoNex, אופנוע הנייקד החשמלי של קימקו. כעת מסתבר שההמתנה לא תהיה ארוכה – מידע שנחשף במספר גופי עיתונות מובילים בעולם רומז כי האופנוע יגיע לייצור סדרתי כבר ב-2021. 

לאופנוע החשמלי של קימקו מספר מאפיינים מעניינים מאד: הוא בעל גיר הילוכים רגיל, כאשר ההילוך השני מאפשר רכיבה במהירות של מעל ל-100 קמ"ש. נתון מהירות זה מצטרף לנתונים שנחשפו במילאנו ומספרים על מהירות מ-0 ל-100 בפחות מ-4 שניות ומהירות מירבית של כ-200 קמ"ש, אליהם יגיע ה-RevoNex בתוך פחות מ-12 שניות. 

מידע חדש ששוחרר חושף כי לקימקו החשמלי יהיו 4 מצבי רכיבה: 'שקט', 'אסרטיב', 'בולד', ו-'אקסטרים' – כאשר בכל מצב מייצר האופנוע סאונד אחר. נראה שיצרניות האופנועים שעובדות על דגמים חשמליים משקיעות לא מעט מאמצים שמופנים לטובת מציאת פתרונות יצירתיים שנועדו ליצור חווית רכיבה חשמלית שקרובה כמה שיותר לתחושות שמייצר אופנוע עם מנוע בעירה פנימית. 

המחיר לא יהיה זול – זהו לא עוד קטנוע פשוט יחסית מבית קימקו אלא אופנוע חשמלי חזק וטכנולוגי מאד שמצויד גם ברכיבים יוקרתיים ואיכותיים כמו מסך TFT צבעוני, קליפרים של ברמבו ועוד. כנראה שמדובר בכלי היקר ביותר מבית היצרנית הטאיוונית. 

תגובה אחת ל קימקו RevoNex לייצור ב-2021

  1. יאללה, מחכה כבר לכלים החשמליים שמזנקים כמו טייייייל. 🙂

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל