fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
MV קוביה

קרדו מציגה: Packtalk EDGE

קרדו מציגה: Packtalk EDGE

אסף לביא

צילום: יצרן

קרדו, יצרנית ערכות השמע לקסדה הראשונה והגדולה בעולם, משיקה את הדור הבא של דיבוריות ה־Packtalk, ה־EDGE, שפותחה ועוצבה מחדש וכוללת אלקטרוניקה משודרגת, כמו גם שיפור באיכות הצליל והשימושיות.

השינויים באדג' רבים וכוללים שיפורים בעיצוב ובפונקציונליות, עם עיצוב קומפקטי וחלק יותר, שגם מוותר על האנטנה החיצונית, והופך את היחידה לאווירודנמית יותר ונוחה לשימוש, תושבת מגנטית חדשה לחיבור קל יותר לקסדה גם עם כפפות ובטוח במידה זהה לתושבת הקודמת וטעינה מהירה עם חיבור USB Type-C.

טכנולוגיית ה־DMC (ר"ת Dynamic Mesh Communication) של קרדו, שהוצג לראשונה ב־2015 בסדרת ה־PackTalk, מאפשרת יצירת רשת אינטרקום עד 15 רוכבים ובמרחק של עד 8 קילומטרים עם יכולת היפרדות וחזרה פשוטה לקבוצה, כשהאדג' מקבל את הדור השני של הטכנולוגיה עם איכות שמע משופרת וחיבור מהיר וקל יותר. זאת בנוסף לשבב בלוטוס 5.2, חיבור אוניברסלי משופר, מערכת שליטה קולית משודרגת ומיקרופון עם מערכת סינון רעשים משופרת.

ב־2018 החלה קרדו בשיתוף פעולה עם יצרנית הרמקולים המפורסמת JBL, שמספקת לדיבוריות של קרדו רמקולים בקוטר 40 ו־45 מ"מ, באדג' קרדו משפרת עוד קצת את איכות השמע ומוסיפה שלושה פרופילי סאונד חדשים. הטעינה המהירה מספקת בתוך 20 דקות כשעתיים של עבודה, ובתוך 1.5 עד 2 שעות טעינה הסוללה מספקת כ־13 שעות עבודה.

עדכוני תוכנה ב־Packtalk EDGE החדשה מתבצעים דרך האפליקציה הייעודית Cardo Connect, דרך חיבור בלוטוס וללא כבלים או תוכנת PC נוספת, כפי שהיה נהוג בעבר. מחירה של האדג' בארה"ב עומד על 389.95 דולר, מחיר זהה ל־Packtalk Black, שתמשיך להימכר לצד האדג', ולערכה הכפולה המחיר עומד על 699.95 דולר. שיווק האדג' בעולם יחל בסוף חודש אפריל.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובה אחת ל קרדו מציגה: Packtalk EDGE

  1. רק נקווה שיש שיפור בזמן סוללה במצב DMC יחד עם מוסיקה. היום הפאקטוק לא מגיעה ל 13 שעות לעיתים הרבה מפחות מזה ויש צורך להטעין במהלך היום.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל