fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70

ק.ט.מ מציגה את ליין המוטוקרוס ל-2019

ק.ט.מ מציגה את ליין המוטוקרוס ל-2019

ק.ט.מ אלופת העולם במוטוקרוס האמריקני והעולמי בקטגוריה הבכירה ולכן משמעותיים השינויים שהיא מכניסה בדגמי המוטוקרוס שלה לשנת 2019, הליין כולל שתי פעימות בנפחי 125 ו-250, וארבע פעימות 250, 350 ו-450. החידושים מביאים ליותר כוח ופחות משקל, ארגנומיה משופרת, שיפור מערכת הקירור, התפעול יהיה קל בהרבה בזכות מערכת הילוכים וקלאץ' חדשים, השלדות ושלדות הזנב קלות ויציבות יותר, מתלי WP משופרים כך גם בלמי ברמבו. הביצועים טובים וזמינים יותר בזכות מערכות פליטה חדישות, כול דגמי הארבע פעימות מצוידים במתנע חשמלי ושיפורי אלקטרוניקה בבורר משולב למפות כוח, בקרת זינוק ובקרת אחיזה. יותר מ-60% חלקים במוטוקרוסים של ק.ט.מ לשנת 2019 חדשים הם, ואיתם צביעה וגרפיקה.

KTM 125/250 SX 2019
ל-125 יחס הספק משקל ללא תחרות, עם מנוע השוקל 17.2 קילו בלבד… המנוע חדש לגמרי, גל הארכובה ממוקם קרוב יותר למרכז הכובד, ניתן להגדיל את הנפח ל-144 סמ"ק באמצעות החלפת צילינדר ובוכנה בלבד וללא החלפת גל הארכובה. שיפורים משמעותיים בנשימה, שסתום היניקה ופורט הפליטה חדשים. הזנת הדלק עדיין קרבורטור, אך ההילוכים חדשים, מיוצרים במפעל פנקל האוסטרי המשובח, בתיבה שישה יחסי העברה וקלאץ' חדיש הקל מאוד לתפעול ואף תורם להצרה של 10 מ"מ ברוחב המנוע.
גם ה-250 שתי פעימות זוכה לשיפורים, נוסף גל איזון להקטנת רעידות של הסינגל העוצמתי, כאן בתיבה 5 הילוכים עם הקלאץ' החדש של ק.ט.מ. בצילינדר שיפור לפתח היניקה הנשלט אלקטרונית והרוכב יכול לשנות את אופי ועצמת המנוע ולהתאימם לצרכיו ולתנאים בשטח. מערכת הפליטה ב-250 דו"פ פורצת דרך מבחינת שיפור ביצועים ורוחב העקומה, כמו גם משקל אפסי.

KTM 250F/350F/450F
ברבע ליטר 4 פע' השינויים מתרכזים במנוע חדש, קליל במשקל של 26 קילו בלבד, עם גלז"כ וארבעה שסתומים, מוקם מחדש לשיפור ההתנהגות ומרכוז המסה, ההזרקה מתוצרת קייהין עם גוף מצערת 44 מ"מ ומזרק ממוקם חדש לתגובה טובה יותר, תקרת הסל"ד עלתה ל-14,000. באלקטרוניקה מפות חדשות המשולבות בבקרת אחיזה ובקרת זינוק, המפות משקללות כעת גם את ההילוך הודות לחיישן בתיבת ההילוכים בדגם החדש. גם כאן מותקן הקלאץ' החדש לשיפור והקלה על התפעול.
במנוע ה-350 עולה ההספק ל-57 כוח סוס, קוצר הטלטל לטובת ירידה במשקל וממדים, הותקנו שסתומי טיטניום קלים ליניקה ופליטה עם גלי זיזים מטופלים DLC, הודות לשיפורים אלה מרווחי הטיפולים גדלו. גם כאן מותקן הקלאץ' החדש, האלקטרוניקה בדומה ל-250.

ה-450 אלוף ה-MXGP וה-AMA SX נראה קרבי מתמיד ב-2019 עם מנוע קל בחצי קילו המותקן 15 מ"מ נמוך יותר, ושילדה משופרת, הדגם משווק באירופה עם 4 הילוכים ובארה"ב עם 5 הילוכים, רגלית החלפת הילוכים מונעת חדירת לכלוך לגלגלי השיניים. באלקטרוניקה ובדומה לשני האחים הקטנים, חיישן חדש בתיבת ההילוכים מאפשר התאמת מפה גם להילוך, מפות הכוח שולטות גם על בקרת האחיזה והזינוק. המנוע עם גל זיזים יחיד המתפעל רוקרים מצופים DLC לעמידות טובה, הקאמשאפט מוקם מחדש, ארבעת השסתומים טיטניום.

לכול הדגמים פורסמו מחירים באירופה, האספקה מיידית וסביר שנראה אותם במהירות גם בישראל.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל