fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

ק.ט.מ משיקה סדרת אדוונצ'ר חדשה בישראל

ק.ט.מ משיקה סדרת אדוונצ'ר חדשה בישראל

אסף לביא

צילום: בני דויטש

ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית KTM, השיקה חמישה אופנועי אדוונצ'ר חדשים בישראל – שלושה דגמי 890 אדוונצ'ר בגרסה הרגילה, גרסת ה-R והראלי וה-1290 סופר אדוונצ'ר בגרסת ה-S וה-R, כולם דגמים חדשים ל-2021.

ה-890 אדוונצ'ר החדש בנוי על הפלטפורמה של ה-790, עם מנוע הטווין המקבילי של KTM, ה-LC8c, בגרסתו המשודרגת שצמחה לנפח של 889 סמ"ק, עם הספק של 105 כ"ס ב-8,000 סל"ד ו-10.2 קג"מ ב-6,500 סל"ד – 10 כ"ס ו-1.2 קג"מ יותר מבמנוע היוצא. בנוסף, גל-הארכובה של המנוע החדש בעל מסה גדולה יותר ב-20% ומסייע לעבודת מנוע חלקה ואופי גמיש יותר בסל"ד נמוך והקלאץ' חוזק כדי לעמוד בתוספת ההספק, כמו גם מערכת הבלימה.

מהלך המתלים של ה-890 אדוונצ'ר עומד על 200 מ"מ עם בולם WP APEX חדש מאחור עם כיוון לשיכוך החזרה וברז כיוון ידני לעומס קפיץ. מיכל הדלק בנפח 20 ליטר, הגלגלים בקוטר 21″ ו-18″ מקדימה ומאחור, לוח המחוונים עם צג TFT גדול וקישוריות בלוטוס עם יכולת ניווט, כפתורי שליטה חדשים מאפשרים להשתמש בבקרת השיוט האופציונלית והמושב מתכוונן לשני גבהים. מערכות הקורנרינג ABS ובקרת האחיזה שודרגו גם הן. מחירו של ה-890 אדוונצ'ר עומד על 94,990 ₪.

דגם ה-R של ה-890 אדוונצ'ר נבדל מהדגם מוטה הכביש במתלי WP קשוחים יותר מדגם XPLOR ומהדור החדש המציעים כיוונון מדויק יותר, מושב גבוה יותר, כנף גבוהה ומערכות אלקטרוניות משודרגות. מחירו עומד על 104,990 ₪.

מהדורת הראלי המוצעת בכמויות מוגבלות (700 יחידות בלבד יוצרו לשיווק עולמי) לוקחת את דגם ה-R לקצה ומוסיפה בולמי WP XPLOR PRO עם מהלך ארוך יותר, שמגדילים את מרווח הגחון, מערכת הפליטה המקורית מוחלפת במערכת מלאה של אקרפוביץ' קלה בכ-35%, מושב שטוח וגבוה יותר (910 מ"מ) מצב ראלי מקורי, קוויקשפיטר להעלאה והורדה כסטנדרט, גלגלים מחוזקים עם אנודייז, מגני מיכל דלק מקרבון פייבר, גרפיקה חדשה, מיכל דלק בצבע כחול ומסיתי רוח שקופים. מחירו עומד על 154,990 ₪.

ה-1290 סופר אדוונצ'ר S החדש (אותו כבר בחנו בדגם האב-טיפוס) מקבל את הגרסה העדכנית ביותר של הוי-טווין בנפח 1,301 סמ"ק של KTM. מנוע ה-LC8 החדש קל ב-1.6 ק"ג, מייצר 160 כ"ס ומומנט של 14 קג"מ, ועבר שינויים רבים לטובת עמידה בתקן אירו5. ה-1290 סופר אדוונצ'ר החדש מצויד בשלדה חדשה, ארגונומיה משופרת, מיכל דלק חדש בנפח 23 ליטר, בולמי WP APEX סמי-אקטיביים, שלדת הזנב החדשה מייצרת מושב נמוך יותר. מערכת האלקטרוניקה כוללת 4 מצבי רכיבה, בקרת שיוט אדפטיבית מבוססת רדאר (בדגם ה-S בלבד), מסך TFT בגודל 7″ עם קישוריות בלוטוס, מנגנון התנעה ללא פתח (Keyless), תא אחסון לסלולרי עם שקע טעינה, מתגי כידון חדשים וחיישן מדידת אינרציה שש-צירי (IMU). מחירו עומד על 144,990 ₪.

דגם ה-R מוטה השטח נבדל בבולמי WP XPLOR חדשים עם מהלך של 220 מ"מ, מתכווננים באופן מלא, מגן רוח קצר יותר, גלגלי שפיצים של ALPINA, צמיגי שטח וגרפיקה שונה. מחירו עומד על 159,990 ₪.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל