fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC

ק.ט.מ 2018 במילאנו – יש למה לצפות

ק.ט.מ 2018 במילאנו – יש למה לצפות

שבועיים לפתיחת תערוכת מילאנו זמן טוב לבדוק את הצפוי לנו מק.ט.מ, גדול היצרנים האירופאים, לשנת 2018.

790 אדוונצ'ר
מנוע טווין כול חדש של ק.ט.מ, רוחבי בנפח 800 סמ"ק, נחשף בשנה שעברה וכעת נכנס לייצור, מייצר כ-100 כוח סוס וישמש מגוון דגמים, האדוונצ'ר 800 הוא הכלאה בין המנוע החדש לשילדה של האדוונצ'רים הגדולים, 1090 ו-1290. הטווין החדש בגרסת אדוונצ'ר חושף שיניים לשטח, עם גלגל קדמי "21, מיתלים ראויים, מיכל דלק גדול הממוקם נמוך, הדגם ימשוך עניין רב במילאנו ובתחילת 2018 יגיע לישראל.

790 דיוק
מנוע הטווין 800 החדש בגרסת דיוק נצפה בתצלומי ריגול במהלך השנה, הדיוק הבינוני החדש מעוצב קרבי יותר מאשר הדיוק סינגל 690 הנוכחי, המנוע חשוף ומשמש נושא בעומס, אגזוז גבוה תחת המושב האחורי, שונה מכול דגמי הדיוק הנוכחיים בראשם הסופר דיוק, ויתכן שהעיצוב החדש הוא שישתלט על המשפחה בעתיד הקרוב. הדגם נהנה מאלקטרוניקה מתקדמת וישווק גם בישראל במהלך 2018.

FreeRide e-xc וקטנוע חשמלי והפתעות חשמל
החידושים בתערוכת מילאנו הקרובה יתרכזו במנועים חשמליים, ק.ט.מ כבר חשפה את הדור החדש של הפרירייד החשמלי E-XC המעוצב אנדורו אך מיועד בעיקר לפאן שימושי בעיר, יש לדעת שבתוך חמש שנים רוב הערים באירופה לא יאפשרו נסיעה למנועי בנזין כולל אופנועים. לכן צפויה ק.ט.מ להכניס לייצור את הקטנוע החשמלי שנחשף לפני שנה כקונספט.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל