fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
HJC

רויאל אנפילד מציגה את ההאנטר 350

רויאל אנפילד מציגה את ההאנטר 350

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

היצרנית ההודית ממשיכה להרחיב את ליין דגמיה ומציגה את ה־Hunter 350 החדש, אופנוע רודסטר עירוני עם עיצוב רטרו-מודרני, שמוגדר ע"י היצרנית כ"אספרסו כפול על שני גלגלים", המבוסס על מנוע ה־J-series, עם גיאומטריית שלדה חדשה להתנהגות זריזה יותר וגישה פונקציונלית ודינמית יותר.

במרכזו של ההאנטר 350, שפותח בשיתוף פעולה בין מרכזי המחקר והפיתוח של רויאל אנפילד בהודו ובאנגליה, עומד כאמור, מנוע ה־J-series שכבר מותקן בדגמי המטאור וקלאסיק 350, מנוע מקורר אוויר ושמן עם צילינדר יחיד בנפח 349 סמ"ק, המייצר הספק של 20.2 כ"ס ב־6,100 סל"ד ומומנט של 2.8 קג"מ ב־4,000 סל"ד, עם גל-זיזים עליון יחיד, תיבה בעלת 5 הילוכים, הזרקת דלק אלקטרונית וגל-איזון לביטול ויברציות. המנוע הזה מותקן בשלדה חדשה שפותחה בשיתוף Harris Performance הבריטית כדי לספק התנהגות זריזה יותר, משקל נמוך יותר ובסיס גלגלים קצר.

העיצוב של ההאנטר 350 שומר אמונים לסגנון הרטרו של רויאל אנפילד, אך משלב בתוכו אלמנטים מודרניים יותר, עם מיכל דלק רחב בעל שקעים לברכיים, מושב ארוך וצר עם ידיות אחיזה למורכב, תנוחת רכיבה זקופה עם רגליות נמוכות ויחסית אחוריות, כנפיים קצרות, גלגלי 17 אינץ' יצוקים ומגוון רחב של אפשרויות צביעה דו-גוניות כמו גם שתי גרסאות אבזור. ההאנטר מצויד בתאורת LED היקפית, לוח מחוונים משולב שעון אנלוגי וצג דיגיטלי, שקע טעינה USB ובתוספת תשלום ניתן להתקין את ה־Tripper של רויאל אנפילד, תצוגת ניווט פניה-אחר-פניה.

משקלו הרטוב של ההאנטר עומד על 181 ק"ג, כולל 13 ליטר של דלק במיכל, המושב בגובה 800 מ"מ, מרווח הגחון עומד על 150 מ"מ ובסיס הגלגלים באורך 1,370 מ"מ. צמיגי הטיובלס במידות 110/70-17 מקדימה ו־140/70-17 מאחור. מקדימה מותקן מזלג קונבנציונלי בקוטר 41 מ"מ, עם מהלך של 130 מ"מ, מאחור זוג בולמי גז ושמן עם מהלך של 102 מ"מ ואפשרות לכיוונון עומס קפיץ. מערכת הבלימה של Bybre עם דיסק יחיד בקוטר 300 מ"מ וקליפר כפול בוכנות מקדימה ודיסק בקוטר 270 מ"מ עם קליפר חד-בוכנתי מאחור, אליהם חוברת גם מערכת ABS דו-ערוצית.

להאנטר 350 קטלוג אבזור והתאמה אישית נרחב, שייחשף בתערוכת Intermot קלן באוקטובר 2022, אז גם תחשוף החברה את מחירו באירופה ואת מועד תחילת שיווקו. לאור הצלחת המותג בארץ, ההאנטר צפוי להגיע גם לישראל כבר במהלך החודשים הראשונים לשיווקו.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

2 תגובות ל רויאל אנפילד מציגה את ההאנטר 350

  1. חבל שהאופנועים שלהם כבדים וחלשים.
    ה"נובלס סטייל" שלהם והמחיר הזול יחסית היו יכולים להפוך אותם ללהיט בארץ הקודש.

  2. הייתי מצפה ליותר כוח סוס ממנוע 350 ..
    20 כוח סוס זה מתאים למנוע 250 כמו דיאלים או קיוי. אז למה בעצם להביא אופנוע עגלה כזה ולשלם יותר בביטוח?!?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל