fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

תערוכת אוטומוטור 2022: חוה"מ פסח 17-20.04

תערוכת אוטומוטור 2022: חוה"מ פסח 17-20.04

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: שלומי יצחקי, יח"צ

בפסח הקרוב תערוכת הרכב הישראלית הנחגגת כבר יותר מ־30 שנה, אוטומוטור, תציג לצד רכבי היוקרה, האופנועים ומועדוני הרכב גם את חידושי תחום הרכב החשמלי שצובר תאוצה בישראל. חול המועד פסח, יום ראשון ה־17 באפריל עד יום רביעי ה־20 באפריל.

כבר 34 שנים שבחול המועד פסח מתקיימת תערוכת אוטומוטור בגני התערוכה, כשהשנה יבואני הרכב – שנעדרו מהתערוכה בשנים האחרונות – יחזרו להציג את רכביהם לקהל אוטומוטור, בדגש על יבואני הרכב החשמלי, ביניהם חברת EV מוטורס שתשיק בתערוכה את הקרוסאובר Weltmeister EX5-Z של WM מוטורס, לצד רכבי JAC והמונית הלונדונית LEVC אותם היא מייבאת לישראל, חברת צ'יינה מוטורס שתציג בתערוכה את המקסוס EUNIQ5, חברת אוטו חן עם ה־Aiways U5, קבוצת כדורי שתציג את הסקייוול ET5, קבוצת לובינסקי עם הרכבים החשמליים של פיג'ו, סיטרואן, MG ואופל, ג'יאומוביליטי שתציג את הג'יאומטרי C של ג'ילי, ועוד.

כמו כן, גם השנה יתקיימו בארבעת ימי התערוכה מופעים מוטוריים, הפעם באצטדיון בעל מקומות ישיבה מקורים שנבנה במיוחד לאירוע, בין ארבעת המופעים המתוכננים – אריאל דדיה, אלוף ישראל בסופרמוטו ומחזיק שיא בקפיצה למרחק עם אופנוע מוטוקרוס, מופע רכבי 4X4, מופע דריפטים ופעלולי אופנועים.

כמו בשנים קודמות, גם השנה יוצגו בתערוכת אוטומוטור רכבי על ורכבי יוקרה בשווי של מיליוני שקלים, כמו גם רכבים ואופנועים של מיטב הסדנאות שנבנו, שופרו ועוצבו בהזמנה מיוחדת. זאת לצד אולם ענק שיוקדש לאופנועי הארלי דוידסון וטריומף החדישים וצד הקלאסיים, אולם שיציג חידושים טכנולוגיים כגון פתרונות טעינה חכמה, סימולטרים, מציאות מדומה, מערכות הגנה, טיפוח לרכב, ניווט וציוד מתקדם.

כרטיסים לתערוכה ניתן לרכוש מראש באתר ויישומון איוונטים, בטלפון כוכבית 9066, או בקופות במהלך מימ התערוכה, בנוסף מועדוני לקוחות וועדי עובדים רבים מציעים הנחות מיוחדות על כרטיסים. הכניסה לילדים עד גיל 5 חינם. השנה אלבר מוטו תספק כניסה חינם לכל רוכב שיגיע לשער 6 על אופנוע (אופנוע בלבד, ללא קטנועים).

דורון גילר, מנכ"ל רבמוטור, מפיקת אוטומוטור: "אנחנו שמחים שיבואני הרכב חוזרים השנה להציג באוטומוטור ומבינים שזו הבמה המרכזית להציג את כל החידושים. המגמה שלנו להתאים את האירוע גם לשוחרי עולם הרכב וגם למשפחות המחפשות תוכן איכותי במהלך החג, לכן השנה העשרנו ושדרגנו את כמות ואופי החוויות שכרטיס הכניסה מציע מעל ומעבר לכל אירוע אחר שמתקיים בפסח".

תערוכת אוטומוטור, 'אקספו' גני התערוכה תל אביב, צמוד לתחנת רכבת תל אביב אוניברסיטה מרכז הירידים. יום ראשון ה־17.04 עד יום רביעי ה־20.04, בין השעות 09:30 ל־20:00.


 

**דגש חשוב מהנהלת אוטומוטור**

בשבועות האחרונים פורסמו הודעות רבות על מבצע כניסה חינם לתערוכה לרוכבי ורוכבות אופנוע. לאחר הרבה פניות בנושא ולבקשת הנהלת אוטומוטור ומארגני המבצע אנחנו מפרסמים כאן דגשים, כדי למנוע אי נעימויות לאורחי התערוכה:

*הכניסה ללא תשלום מוצעת בחסות חברת אלבר מוטו, יבואנית אופנועי הארלי דוידסון וטריומף, והיא המממנת את כניסת הרוכבים הללו.

* רק רוכבים שיגיעו לשער 6, ולשער 6 בלבד, על אופנוע, ואופנוע בלבד – כלומר לא קטנוע – יוכלו להיכנס ללא תשלום.

* כניסת הרוכבים ללא תשלום תתאפשר עד שיתמלא מגרש החניה הפנימי, ולא יוכלו להיכנס עוד רוכבים ללא שתלום מרגע שזה יתמלא.

* אז תזכרו – כדי להיכנס חינם לתערוכה צריך להגיע על אופנוע (לא קטנוע), לשער 6 (לא לאף כניסה אחרת) ולפני החניה הפנימית תתמלא (לאחר מכן תידרשו לחנות בחוץ ולשלם על כרטיס), וכל זאת בחסות חברת אלבר מוטו שמממנת את כניסת הרוכבים.

ובבקשה – תישמעו להוראות הצוותים במקום, התנהגו בסבלנות ותשמרו את ימי התערוכה ואת חג הפסח שמחים, שקטים ונעימים. חג שמח, ונתראה בתערוכה, חפשו את צוות מוטו שיחלק פרסים במהלך ימי התערוכה.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל