fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר

תערוכת קלן: מוטוגוצי V85 ו-V9 בובר ספורט

תערוכת קלן: מוטוגוצי V85 ו-V9 בובר ספורט

רביב כהן

צילום: יצרן

מוטוגוצי לוקחת צעד נוסף אל העתיד ומציגה בתערוכת Intermot את ה-V85 TT, הומאז' ל-V65 ו-V75 שהיו מתחרים בפריז-דקאר בשנות השמונים, דגם אדוונצ'ר עם מנוע וי-טויון רוחבי, מקורר אוויר ומפיק כ-80 כ"ס, עם הצביעה הצהובה-לבנה-אדומה האופיינית של אותם דגמי עבר.

שילדתו ומתליו של ה-V85 TT מתוכננים כדי לספק מרווח גחון מתאים לרכיבת שטח ועדיין לשמור את המושב בגובה סביר.
גם פה לא ויתרו על ציר ההינע האופייני לאופנועי מוטוגוצי המניע גלגל חישורים אחורי בקוטר 17 אינץ', ובשילוב עם גלגל החישורים הקדמי בקוטר 19 אינץ', מבטיח ה-V85 יכולות שטח קלות מהרגע שיצא מהמפעל.
זוג קאליפרים רדיאלים קדמיים מתוצרת ברמבו וצנרת פלדה שזורה מבטיחים יכולות בלימה טובות וסה"כ האופנוע נראה כמו משהו שמאוד כיף לרכוב עליו גם בהתנהלות יומיומית וגם בשבילים מזדמנים.

ה-V85 הוא אופנוע במשקל בינוני, הנע בין אדוונצ'ר לתיור ומבטיח את הפשטות של מנוע דו צילינדרי מקורר אוויר, נשאר רק לקוות שהיבואן יתמחר אותו בהתאם ובהקדם.

בנוסף מוטוגוצי מציגה את ה-V9 Bobber Sport, עם גישה בעלת מראה אגרסיבי השואבת השראה מימי מירוצי הפלאט-טראק האגדיים, עם מושב יחיד ועיצוב יחודי למוטוגוצי, הצליחה החברה לשמור על אופיה האיטלקי.
זוג מתלי אוהלינס מאחור ומשתיק חדש משלימים מראהו השרירי של האופנוע המיוחד הזה. ה-V9 הוצג ב-2016, עם מנוע המבוסס דגם ה-V7 שקיבל זוג בוכנות גדולות יותר, ראשי אלומיניום ותכנון מחדש של מערכת השימון, והפך להיות ה-V9 בנפח 853 סמ"ק. האופנוע מאובזר בבלם דיסק קדמי ואחורי יחיד עם קאליפרים של ברמבו, מערכת ABS ואף בקרת אחיזה בעלת שלושה מצבים.

 

באנר פרסומי

 

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל