fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC

תערוכת EICMA מילאנו תתקיים ב-2021

תערוכת EICMA מילאנו תתקיים ב-2021

אסף לביא

צילום: יח"צ

המהדורה ה-78 של תערוכת האופנועים החשובה ביותר – תערוכת EICMA במילאנו – תתקיים בנובמבר השנה, לאחר שבשנה שעברה בוטלה בגלל מגפת הקורונה שפגעה קשות באיטליה.

כבר בפרוץ המגפה הודיעו חברות רבות שלא ישתתפו בתערוכות פיזיות במהלך 2020 ויציגו את כל החידושים שלהן במרחב הדיגיטלי, לאור הביטולים הרבים ותחת ההגבלות נאלצו המארגנים לבטל את האירוע. מוקדם יותר השנה הודיעו המארגנים על קיום התערוכה וכעת מתחילות החברות להראות את תמיכתן, כשרויאל אנפילד, הונדה ובנלי כבר מודיעות על השתתפותן. שלוש החברות גם צפויות להציג חידושים רבים.

אחרי שהונדה עדכנה כמעט את כל ליין הדגמים שלה השנה לעמידה בתקן אירו5, בשנה הבאה הכנף האדומה יכולה להתפנות להציג קונספטים ודגמים חדשים לחלוטין וגרסאות אירופאיות לדגמים שמשווקים במזרח ובארה"ב – כמו ה-ADV150, ה-CBR150R, ה-CBR250RR ועוד. הונדה סייגה את ההודעה שלה וציינה שהשתתפותה עדיין תלויה בקצב דעיכת המגיפה.

בנלי מרחיבה את המגוון שלה בכל שנה, וצפויה להציג השנה גרסה חדשה ל-302R, גרסת ייצור רשמית של ה-TRK800, גרסאות חדשות של הנייקד והספורט-תיור עם מנוע ה-4 צילינדרים בנפח 600 סמ"ק, גרסת תיור פרטית לאופנוע המשטרה הגדול שלה וניצנים ראשונים לשיתוף הפעולה עם אמ.וי אגוסטה. כבכל שנה, חברת האם QJ מתכוונת להציג לצד הדוכן של בנלי גם את קיוואי, עם התמקדות בעתידה התחבורה החשמלי.

רויאל אנפילד חיסלה השנה את אחד מהאופנועים המוכרים ביותר שלה והוציאה את הבולט 500 מייצור, במקומו הוצגו שני דגמי 350 סמ"ק עדכניים, האחד בולט קלאסי והשני מטאור קרוזרי, לאלו צפויה להצטרף גרסת סקרמבלר ודגם GT. מנוע הטווין 650 הותקן עד עתה בקונטיננטל GT והאינטרספטור ולפי השמועות יגיע גם להימליאן, אך בינתיים ראינו אותו דווקא מטייל ברחבי הודו בתוך דגם קרוזר בהשראת הקונספטר KX השאפתני שכנראה יוצג בתערוכה. רויאל אנפילד גם חוגגת ב-2021 את יום הולדתה ה-120.

קיום התערוכה תלוי כמובן בהגבלות הממשלתיות ובהמשך המלחמה בנגיף באיטליה. התערוכה מיועדת להיפתח לקהל הרחב ב-25.11 עד ה-28.11. בנוסף, החל מה-23.11 יתקיימו בשטחה מסיבות העיתונאים ותיפתח הכניסה לעיתונאים והמפיצים בלבד.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל