fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

קאוואסאקי מעדכנת את משפחת ה-KX

קאוואסאקי מעדכנת את משפחת ה-KX

אופיר דואק

צילום: יצרן

כמו בכל שנה, יצרני השטח מתחילים לחשוף את השינויים בדגמי השנה הבאה כבר בראשית הקיץ. אחרי שהתבשרנו על שינויים אותם ערכה ק.ט.מ במצבת הדגמים שלה מגיע תור קאוואסאקי לחשוף את השינויים הצפויים בדגמי 2013 של משפחת ה-KX. השנה, כמו בשנה שעברה, לא מדובר בדגמים חדשים לחלוטין אלא במקצה שיפורים קל הכולל אוסף של שינויים נקודתיים.

מנוע ה-KX250F עבר השנה לשימוש בשני מזרקים, טכנולוגיה הנפוצה בעיקר בקרב אופנועי כביש ספורטיביים. בניגוד לפעולה באופנועי הכביש בהם המזרק העליון פועל רק במצבים בהם נדרשת תוספת כוח המזרקים במנוע ה-KX פועלים יחד אך עם חלוקה ביניהם בהתאם לתנאי הרכיבה. בנוסף קוצר הצילינדר ב-0.1 מ"מ ויחס הדחיסה עלה ל-13.8:1 למען היכולת להגיע לסל"ד גבוה יותר.
דגם 2013 של ה-KX250 עבר להשתמש בדור השני של מזלג קדמי מסוג SFF (Seperate Function Fork). מדובר במזלג  בו מופרדות פעולות שיכוך הכיווץ ושיכוך ההחזרה, כשכל פעולה נעשית בצינור אחר של המזלג. השלדה כעת צרה יותר מבעבר ומאכלסת מיכל דלק צר וקטן יותר (6.1 ליטר במקום 7.2 ליטר בדגם 2012).

לכבוד 2013 זכה מנוע ה-450 לראש בוכנה עם שקעי שסתומים מוגדלים וכמו בדגם ה-250 מחשב מנוע עבר עדכון וכך גם שלושת מפות ההצתה בניתנות לבחירה (על ידי שינויי קונקטורים). מערכת בקרת זינוק שנוספה החל מדגמי 2012 עברה עדכון אף היא ולטענת קאוואסאקי זהה לזו המותקנת באופנועי המרוצים של המפעל.
אבל השינוי הגדול ב-KX450 נרשם באגף המתלים כאשר כעת נעשה שימוש במזלג מסוג PSF (Pneumatic Spring Fork) שהוא מזלג בעל קפיץ בודד ושיכוך פניאומטי (המחשה על דרך הפעולה תוכלו לראות בסרטון המצורף). היתרונות בשיטה זו הם יכולת עקיבה טובה יותר של המזלג על תוואי השטח כמו גם משקל מופחת שכן המזלג החדש שוקל 750 גרם פחות בהשוואה לקודמו שכן קיים רק קפיץ מזלג אחד. לעומת זאת הבולם האחורי נשאר כשהיה אך קיבל כיול מחודש. עוד ברשימת השינויים ישנם בלמים משודרגים עם רפידות חדשות וכעת ניתן להגיע לתנוחות רכיבה נוחה יותר בזכות כידון המתכוונן ל-4 מצבים בטווח של 35 מ"מ ורגליות המתכווננות לשני מצבים.

כמובן שכדי להבדיל את דגמי 2013 מקודמיהם ישנה געת פלסטיקה מעודכנת וגרפיקה חדשה. הבשורות הטובות הינן שבהתאם לתקנות יבוא כלים תחרותיים צפויים צמד דגמי ה-KX להגיע ארצה עוד השנה, וכמה שיותר מהר, יותר טוב.

גלריה

3 תגובות ל קאוואסאקי מעדכנת את משפחת ה-KX

  1. ממזר רציני… תותח אם תרצו וגם… חלום עבורי.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל