fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

הוסקוורנה חושפת את דגמי השטח של 2013

הוסקוורנה חושפת את דגמי השטח של 2013

אופיר דואק

צילום: יצרן

כנהוג בתחילת הקיץ נחשפים אט אט החידושים בקרב אופנועי השטח. ראשונה הייתה ק.ט.מ שחשפה את חידושי 2013 ואחריה הגיעו דגמי המוטוקרוס העדכניים של קאוואסאקי וגם המוטוקרוסרים של הונדה. כעת מגיע תור הוסקוורנה לחשוף את חידושה לשנת הדגם הבאה כשהפעם במדובר במקצה שיפורים מינורי בעיקר לדגמי הארבע פעימות בנפחי 250 ו-310 סמ"ק.

ה-TE250 וה-TE310 זוכים מעתה לתוספת האות R לשמם כדי לייצג, כך על פי הוסקוורנה, את השיפור בתפוקת המנועים. שני המנועים זוכים למערכת הזרקה חדשה של קייהין, תכנון מחדש של ראש המנוע עם שסתומים חדשים (עדין שסתומי פלדה) וישנה גם מערכת פליטה משופרת.
הוסקוורנה לא חושפת נתוני הספק אך מצהירה כי מנוע ה-310 קיבל תוספת של 5% להספק ו-8% למומנט במנוע ה-250 מדובר בתוספת של 8% בהספק ובמומנט.  כאופציה יכולים הרוכשים לקבל שתי מפות הצתה נוספות המכוילות לשימוש תחרותי וניתנות לבחירה על ידי מתג בצד שמאל של הכידון.

מערכת המתלים כוללת כעת מזלג קיאבה 48 מ"מ עם קרטרידג' פתוח מלפנים ובולם קיאבה מאחור. הכידון עצמו זכה לארגונומיה חדשה ולסידור מחודש של המתגים לנוחות הרוכב וישנם כמובן עדכוני גרפיקה מתבקשים. שינויים דומים עברו גם גרסאות ה-TXC (גרסאות קרוס קאנטרי הזהות לגרסאות האנדורו למעט העדר מערכת התאורה) המיועדות לשוק בצפון אמריקה כשההבדל העיקרי לעומת דגמי האנדורו הוא שימוש במזלג קדמי בעל קרטרידג' סגור.

בקרב דגמי המוטוקרוס גם ה-TC250 זוכה לשינוים דומים במערכת ההזרקה ובמערכת הפליטה כמו בדגמי האנדורו כשמצטרף לכך גם גל ארכובה מחוזק. יתר דגמי השטח של הוסקוורנה, הן דגמי האינדורו והן דגמי המוטוקרוס, מסתפקים השנה בצביעה חדשה וידיות אחיזה חדשות לכידון.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל