מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
מ-2013: ABS לכל אופנועי ב.מ.וו
אופיר דואק
צילום: יצרן
במקביל לחשיפת מתיחת הפנים לדגמי ה-GS במשפחת ה-F שלה חושפת ב.מ.וו תוכנית בטיחותית חדשה בשם "בטיחות 360". עיקר התוכנית של ב.מ.וו היא הגברת השימוש במערכות בטיחות שונות באופנועים מתוצרתה ממערכות ABS ובקרת אחיזה ועד למערכות תאורה משופרות ומתלים אקטיביים.
בראש ובראשונה מדובר בהפיכתה של מערכת ה-ABS לסטנדרטית בכל דגמי ב.מ.וו החל משנת הדגם 2013. לא מדובר בצעד מפתיע שכן באירופה מתכוונים להכניס לתוקף תקנה שתחייב כל אופנוע להיות מצויד במערכת ABS. אגב, ב.מ.וו הייתה הראשונה להציע מערכת ABS באופנוע סדרתי והיה זה בשלהי שנות ה-80' בסדרת ה-K של החברה. לעתיד לבוא צפויות מערכות בקרת האחיזה והמשיכה של היצרן (ASC + DTC) להיות מוטמעות בדגמים נוספים בקו הדגמים לצד שליטה אלקטרונית על כיול המתלים ומערכות תאורה משופרות עם טכנולוגית LED ויכולת עקיבה בהתאם לתנאי הרכיבה (תאורה אדפטיבית שקיימת גבר בדגמי ה-K היוקרתיים).
בנוסף שוקדים בב.מ.וו על פיתוח מערכות בטיחות עתידיות שבהן מערכת תקשורת מתקדמת שתאפשר לאופנוע לקבל מידע עדכני על מצב התנועה. בתאם לכך להפעיל את מערכות התאורה והצופר כדי לסייע להשתלב בתנועה בצורה בטוחה, כמו למשל בכניסה לצמתים עמוסים וכדומה. מערכת נוספת אמורה להיות מערכת תראה על סכנות בכביש שתתבסס על מצלמות שיאפשרו לנתח סכנות צפוית ולהתריע על כך בפני הרוכב, בדומה למערכות התראה דומות שכבר קימות בעולם הרכב.
פיתולים, פניות הייר-פיין מדהימות, לפני כל פנייה יש שלט בו כתוב אחוז השיפוע. ובכל תחנות הביניים, לאורך כל הכבישים: GS, GS, GS