מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
דיאלים 204 על 35
בנלי שורת MENU
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
גלאי רדאר קוביה
הארלי שמאל
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
ברקום שמאל
rok-straps רצועות קשירה 140
בנלי שמאל עליון
לרט
סטפן
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

הדיאבל נחת בישראל

הדיאבל נחת בישראל

מערכת דוגרי

מדי שנה דוקאטי מנסה להפציץ במגרש הביתי שלו – תערוכת מילאנו. בדרך כלל זה גם עובד. בתערוכת מילאנו האחרונה חשף דוקאטי את הדיאבל ששבה את עינינו מהרגע הראשון. שלוש שנים עמלו דוקאטי על פיתוח הדיאבל. הקונספט שלו מציג שילוב יצירתי בין קרוזר, נייקד ואופנוע ספורטיבי. דוקאטי ידוע בתור יצרן שממציא סגמנטים חדשים פעם בכמה שנים ולכך גם כיוונו בפיתוח הדיאבל.

בליבו של הדיאבל פועם מנוע טסטסטרטה 1,200 L-Twin בזווית 11 מעלות, מקורר מים ומפיק 162 כוחות סוס, עם מומנט מירבי של 13 קג"מ. מהנדסי דוקאטי רצו לשמור על שלושה כללים עיקריים בפיתוח האופנוע והם משקל קל, ביצועים ספורטיביים ועיצוב קיצוני. בנוגע לעיצוב אין ספק שהם פגעו. גם בסעיף המשקל הצליח להם שכן הדיאבל שוקל 210 ק"ג ללא נוזלים. באשר לביצועים, בינתיים אנחנו ניזונים ממבחני הדרכים שכבר ערכו לו בארה"ב ובהשקה העולמית, לפיהם הוא עומד גם בקריטריון הזה. בגלל שאתם סומכים רק על מילה של דו"גרי, אנחנו מבטיחים להניח עליו את ישבננו בקרוב כדי לספר לכם אם הוא אכן עומד בציפיות הגבוהות.
את הדיאבל תוכלו לפגוש באולם התצוגה של דוקאטי ברחוב שדרות הר ציון, תל אביב. מחירו של הדיאבל נקבע על 163 אלף שקלים לגרסה הבסיסית ו-193 אלף שקלים לגרסה היקרה יותר.
 

גלריה

6 תגובות ל הדיאבל נחת בישראל

  1. אפשר כך ואפשר כך. במקרה הזה מתייחסים ליבואן כזכר. כמו ליצרן כזכר.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל