fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

הדיאבל נחת בישראל

הדיאבל נחת בישראל

מערכת דוגרי

מדי שנה דוקאטי מנסה להפציץ במגרש הביתי שלו – תערוכת מילאנו. בדרך כלל זה גם עובד. בתערוכת מילאנו האחרונה חשף דוקאטי את הדיאבל ששבה את עינינו מהרגע הראשון. שלוש שנים עמלו דוקאטי על פיתוח הדיאבל. הקונספט שלו מציג שילוב יצירתי בין קרוזר, נייקד ואופנוע ספורטיבי. דוקאטי ידוע בתור יצרן שממציא סגמנטים חדשים פעם בכמה שנים ולכך גם כיוונו בפיתוח הדיאבל.

בליבו של הדיאבל פועם מנוע טסטסטרטה 1,200 L-Twin בזווית 11 מעלות, מקורר מים ומפיק 162 כוחות סוס, עם מומנט מירבי של 13 קג"מ. מהנדסי דוקאטי רצו לשמור על שלושה כללים עיקריים בפיתוח האופנוע והם משקל קל, ביצועים ספורטיביים ועיצוב קיצוני. בנוגע לעיצוב אין ספק שהם פגעו. גם בסעיף המשקל הצליח להם שכן הדיאבל שוקל 210 ק"ג ללא נוזלים. באשר לביצועים, בינתיים אנחנו ניזונים ממבחני הדרכים שכבר ערכו לו בארה"ב ובהשקה העולמית, לפיהם הוא עומד גם בקריטריון הזה. בגלל שאתם סומכים רק על מילה של דו"גרי, אנחנו מבטיחים להניח עליו את ישבננו בקרוב כדי לספר לכם אם הוא אכן עומד בציפיות הגבוהות.
את הדיאבל תוכלו לפגוש באולם התצוגה של דוקאטי ברחוב שדרות הר ציון, תל אביב. מחירו של הדיאבל נקבע על 163 אלף שקלים לגרסה הבסיסית ו-193 אלף שקלים לגרסה היקרה יותר.
 

גלריה

6 תגובות ל הדיאבל נחת בישראל

  1. אפשר כך ואפשר כך. במקרה הזה מתייחסים ליבואן כזכר. כמו ליצרן כזכר.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל