מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
דיאלים 204 על 35
בנלי שורת MENU
הארלי שמאל
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
גלאי רדאר קוביה
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
ברקום שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
rok-straps רצועות קשירה 140
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
לרט
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
תמוז
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

משפט שביט – הסתיים שלב עדויות התביעה

משפט שביט – הסתיים שלב עדויות התביעה

עמרי גוטמן

צילום: תומר פדר

היום, יום ראשון, התקיימה הישיבה האחרונה במשפט נגד הנהג הפוגע בטל שביט ז"ל שעסקה בעדויות התביעה. הדיון התקיים לאחר הפסקה של כמעט שלושה חודשים ולאחר שבראשית חודש מאי נדחה ערעורו של הנהג הפוגע על שלילת רשיונו עד תום ההליכים.
במחצית הראשונה של הדיון העיד פקד ירון ויינרב, קצין חקירות באגף התנועה של מחוז תל אביב במשטרה, שסיפר כי הגיע לזירה עם הבוחן בני פרידמן וזיהה את המנוח, אולם לא ביצע בעצמו פעולות חקירה באותו היום. את פעולות החקירה ביצע הבוחן פרידמן במשך מספר שעות.
בהמשך בוצע על ידי פרידמן ניסוי שדה ראייה אך בשל קושי בהשגת כלי רכב מתאימים בוצע תחילה הניסוי באמצעות שימוש בניידת משטרה. בהמשך בוצע ניסוי נוסף בזירה, עם רכב פרטי מסוג פולקסווגן גולף. הניסוי לא בוצע ניסוי הרכב המעורב בשל מידת הנזק.

המשטרה פנתה לחברת מטרו בבקשה להשיג אופנוע דומה או זהה וניתן לה אופנוע מסוג zx10 מאחר ונמסר לו שבאותו הזמן לא היה זמין עוד אופנוע מסוג Z1000SX, אופנוע ייחודי בשעתו. נערך גם שיחזור עם הנהג כדי לבדוק כיצד לערוך את ניסוי שדה הראייה עם כלי הרכב. הניסוי כלל בדיקת האצה באמצעות מכשיר ה-"ווריקום" וכאן ציין השוטר כי זכורה לו מחלוקת לגבי סף הרגישות של המכשיר כשלאחר התייעצות שונה סף הרגישות. על פי השחזור משך הזמן שעבר עד שהגיע הנאשם עם רכבו אל אי התנועה המצויר עומד בממוצע על כ-3.4 שניותהסניגור טען בחקירה הנגדית כי הייתה מריחת צבע לבן על הגלגל הקדמי של האופנוע אשר הוסרה מאוחר יותר, ביקש את תשובתו של פקד ויינרב האם נעשה הדבר בהוראתו או בידיעתו ונענה בשלילה.
 
עד התביעה הבא היה גידי פרדר שעדותו נפתחה בהתנגדות של הסניגור לעצם עדותו, התנגדות שנדחתה לאחר דיון ארוך. העדות החלה בהצגת סרטי השחזור שנערכו בשעתו, על ידי צוות שהורכב על ידי פרדר ומועדון האופנועים הישראלי. פרדר תיאר כיצד בדק את הפנייה ואת אופייה והסביר מדוע לדעתו כיצד לא יכול היה טל שביט ז"ל להיכנס במהירות גבוהה לסיבוב כפי שנטען בשעתו בדו"ח עמותת אור ירוק. לדעתו של פרדר מהירות הפגיעה של האופנוע ברכב הפרטי סובבת סביב ערכים של 40-50 קמ"ש.

כעת מתום עדויות התביעה נאלץ להמתין לשלושת הדיונים הבאים שנקבעו לחודש נובמבר בהם יעלו לדוכן העדים מטעם ההגנה. בגלל פרק הזמן הארוך עד אז צפוי הנהג הפוגע להגיש שוב בקשה לבית המשפט להשיב לו את רשיון הנהיגה. אנחנו נמשיך לעקוב ולעדכן אתכם בהתפתחויות.
 

8 תגובות ל משפט שביט – הסתיים שלב עדויות התביעה

  1. נקווה שיעשה צדק והרוצח ישא בעונש ראוי וחינוכי

  2. ויש לאסור את הנהג על הריגה בכוונה ,ופיצויים גבוהים למשפחתו וילדיו

  3. אני מקווה שבדיון האלף יבינו שאחד + אחד = שניים.

  4. לא יאומן, רבים ומתווכחים על קוצו של י'- על כל סנטימטר אפשרי. מר סנגור- זה אחל'ה פרסום בשבילך. רק אל תשכח מדי פעם, שאתה מגן על עבריין.

  5. למרות שלא הכרנו השפעת על חיי באופן מהותי.חיפוש החופש, הרצינות והצחוק, המקצועיות והשובבות. הייתי מחכה ליד התיבה כדי לקבל את המגזין שבשנות ילדותי היה עבורי אלף ואחד ערוצי כבלים ביחד עם סרט אקשן נהדר. למרות הקשיים ומכשלות תמיד ידעתי שיש את שביט ושאוכל לקרוא את כתבותיו ולצחוק קצת. רכב אל השקיעה ידיד יקר, גדול מהחיים בחייך גדול מהם גם בלכתך.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל