מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מונדיאל MENU
אינסטגרם
קונה אופנוע
עופר אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
פרפקט קוביה שמאל
rok-straps רצועות קשירה 140
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
ברקום שמאל
לרט
סטפן
מתלה לקסדה
HJC
הארלי שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
מונדיאל קוביה

הושקו דגמי 2012 של יוסאנג

הושקו דגמי 2012 של יוסאנג

אופיר דואק

צילום: יצרן

ביום שישי האחרון נערכה בסוכנות של אופנועים באשדוד השקת דגמי 2012 של יוסאנג בסוכנות אשל אופנועים. מאז פשיטת הרגל של היבואן הקודם של יוסאנג בישראל לפני כ-3 שנים לקחו על עצמם באשל אופנועים, שהיו סוכן אזורי של המותג, את האחריות לאספקת חלפים וטיפול בכלים הקיימים. לפני כשנה עבר זיכיון היבוא של יוסאנג לידי אשל ומזה זמן מה משווקת הסוכנות את הכלים שנותרו בארץ משנת הדגם 2009.
כעת משיקה אשל אופנועים מחדש את המותג יוסאנג הקוראני בישראל כשהיא מתחילה בשיווק אופנועים חדשים משנת הדגם 2012 תוך הבטחה לבסס ולהרחיב את פעילות המותג בארץ. מרכז הפעילות של החברה יישאר באשדוד אך כבר בשבוע הבא תיפתח נציגות נוספת בת"א לצד עוד 3 סוכנויות משנה ברחבי הארץ כשבתכנון ישנן עוד שתי סוכנויות לעתיד הקרוב. לדברי קובי בוכניק, מנהל המותג, מתכוונים באשל להעניק לכל דגמי 2012 אחריות של שנתיים או 24 אלף ק"מ וגם טרייד אין לבעלי אופנועי יוסאנג ישנים על מנת לחזק את האמון במותג לא ממש נהנה מתדמית חיובית ולא ממש בצדק.

דגמי 2012 של יוסאנג נמכרים כוללים שני דגמים חדשים שטרם שווקו בעבר בישראל והם נמכרים במחירי חדירה לצד מלאי קטן שעוד נותר מדגמי 2009. הדגם החדש ראשון הוא ה-ST7 שהוא קרוזר עתיר כרום, בעל מראה כבד שעושה שימוש במנוע ה-V טווין המוזרק של החברה ששוכן גם ב-GV650 אקילה הוותיק בעל המראה הקליל יותר. ה-ST7 הוא האופנוע הבכיר והיקר בהיצע של יוסאנג בארץ ומחירו עומד על כ-63 אלף ש"ח, 4,000 ש"ח יותר ממחירו של האקילה. את קו הקרוזרים של יוסאנג משלימים גם דגמים בנפחי 250 ו-125 סמ"ק הנמכרים במחירים של 35 ו-26 אלף ש"ח בהתאמה.

הדגם החדש השני שמגיע ארצה הוא ה-RT125 שהוא מעין הכלאה בין אופנוע עירום ואופנוע דו-שימושי הדומה לדגמי הלקוסטה של HM מוטו שהגיעו לארץ לאחרונה. המנוע נלקח מדגמי השטח והסופרמוטו של יוסאנג (שנמכרים עדין כדגמי 2009) והוא בעל קירור אוויר/שמן והספק של 14.6 כ"ס. ייחודו של ה-RT הוא בצמיגי בלון רחבים עם חישוק '18 מלפנים ו-'14 מאחור המעניקים מרווח גחון גדול. מחירו של ה-RT הוא 21 אלף ש"ח.
עוד בדגמי 2012 נמצא גם ה-GT650 העירום שזכה לעיצוב מחודש לפני כחצי שנה. המנוע הוא אותו V-טווין מוכר שזכה לשדרוג של הזרקת דלק ומחשב מנוע חדש ומספק כעת 79 כ"ס. הנקודה החזק ההיא המחיר שעומד על 51 אלף ש"ח לגרסה העירומה, 12 אלף ש"ח פחות מסוזוקי SV650 בעלת תצורת המנוע הזהה. גם גרסת ה-R הזהה מכאנית ובעלת הפרינג מגיעה ארצה ומחירה הוא 55 אלף ש"ח. גרסאות ה-250 וה-125 של סדרת ה-GT נמכרות כרגע מהמלאי הישן של החברה.

דגמי 2009 שעוד נותרו במלאי כוללים את הביבר 125 שנמכר במחיר של 7,500 ש"ח וה-MS250 שמחירו 14 אלף ש"ח. אגב, כל דגמי האופנועים והקטנועים משנת 2009 זוכים לאחריות של שנה או 10 אלף ק"מ.
באשל מודעים לכך שהשוק המקומי מורכב בעיקר מקטנועים ומתכוונים לתת על כך דגש בקרוב בהרחבת קו דגמי הקטנועים בארץ. הבשורה הגדולה מבחינתם אמורה להגיע לקראת סוף השנה עם קטנוע חשמלי מעוצב בשם EVA שמבטיח טווח נסיעה של 100 ק"מ עם טעינה שאורכת 3 שעות בלבד

גלריה

11 תגובות ל הושקו דגמי 2012 של יוסאנג

  1. כל מי שקנה אז …בוכה.
    הכלים כבר לא נוסעים על הכביש.

  2. שלוקח את המותג הזה.
    גם הוא בסוף יגיע לפשיטת רגל בגלל השם הרע של המותג.

  3. אומנם זה לא כלי יפני. אבל המחיר היה בהתאם בזמן הקניה.
    אין לי תלונות.

  4. ומקווה שיצליח יותר איפה שהיבואן הקודם נכשל.

  5. לדעתי היבואן החדש צריך לעשות הרבה גלים ולהראות בכל המקומות על מנת שידעו שהוא חזר לשוק.

  6. יש כאן הרבה אנשים שנכבו מהמוצר. ויפחדו לגעת בו שוב.

  7. ב"ה תצליחו. תהיו חזקים. תתמידו בפרסום נכון ובהדגשה של הדברים הטובים של המוצר. תשתדלו להיות נוכחים בארועים וליזום ארועים משלכם.
    וכן תשתדלו לתת שרות טוב. בהצלחה.

  8. אם הקיה פיקנטו מקוריאה תפסה פה נחמד- אולי יש עתיד.

  9. רכשתי יוסאנג GT250R יד שניה, חייב לספר שאני מאוד מרוצה , האופנוע משרת אותי נאמנה , קראתי הרבה בפורומים לפני הרכישה , אני חושב שסתם עושים אבל למוצר הזה , נוסע נהדר , לא נופל בכלום מהמתחרה שלו נינגה 250 . לדעתי גם נראה יותר יפה , נכון קוראני ולא יפני , אבל אל תשכחו אך דברו רעות על יונדאי והיום ההצלחה שלו בשחקים . בקיצור אופנוע מצויין עם שוק טוב , זול אן בכלל בעית חלפים .

  10. אני מחזיק יוסאנג כבר 3 שנים ואני מאוד מרוצה ממנו

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל