מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

דיאלים 204 על 35
ברקום
קאברג שחורי 205 על 35
בנלי שורת MENU
הארלי שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
עופר אבניר קוביה שמאל
גלאי רדאר קוביה
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
תמוז
לרט
ברקום שמאל
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
rok-straps רצועות קשירה 140
מידלנד שחורי 140 על 70
בנלי שמאל עליון
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

הונדה CRF250L הגיע לישראל

הונדה CRF250L הגיע לישראל

אופיר דואק

צילום: יצרן

כבר אמרנו לכם שקטגורית אופנועי ה-250 היא הדבר החם כרגע? בעוד עיקר התחרות בקטגוריה מתנהלת בקרב דגמי הכביש הספורטיביים, הקאוואסאקי נינג'ה 250 וההונדה CBR250, נוסף כעת מתחרה חדש שעתיד להחיות מחדש את נישת הדו"שים הקטנים. מדובר בהונדה CRF250L שנחשף בדצמבר האחרון בתערוכת טוקיו ונחת כעת בישראל. נחיתתו של ה-CRF250L מהווה עבור הונדה שלב ראשון בחזרה לתחום השטח בארץ כשהציפיה הגדולה היא לאישור תקנות היבוא של הכלים התחרותיים אז יוכלו להגיע גם דגמי המוטוקרוס של החברה.

למרות ששם המשפחה CRF לקוח מדגמי המוטוקרוס המהוללים של הונדה ה-L  הוא דו"ש מתון היכול לשמש לנסיעה יום-יומית. בבסיסו של ה-CRF250L נמצא מנוע ה-CBR250 המוזרק שעבר מיתון קל ומספק 23 כ"ס ו2.2 קג"מ. למרות הייעוד הצנוע יחסית מציע ה-CRF250L מבנה מודרני הכולל שלדת קורה כפולה, מזלג הפוך בקוטר 43 מ"מ וזרוע אחורית העשויה מאלומיניום. המשקל הרטוב של הדו"ש הקטן הוא 144 ק"ג.

מחירו של ה-CRF250L יעמוד בארץ על 36,400 ש"ח (לפני אגרות) מה שמעמיד אותו בנקודת פתיחה תחרותית מול מתחרהו העיקרי הקאוואסאקי KLX250 שמחירו 40 אלף ש"ח. אמנם בארץ משווק גם הימאהה WR250R החזק משמעותית אך גם יקר בכ-17 אלף ש"ח מההונדה. מעניין יהיה לראות אם הקרב בין אופנועי הכביש בנפח 250 סמ"ק של הונדה וקאוואסאקי ישוחזר גם בנישת הדו"שים שכמעט ונעלמה בעשור האחרון.

הונדה CRF250L – מפרט טכני

מנוע צילינדר יחיד, 249 סמ"ק, 4 שסתומים לצילינדר, גל זיזים עילי כפול, קירור מים, הזרקת דלק
הספק 23 כ"ס ב-8,500 סל"ד
מומנט 2.2 קג"מ ב-7,000 סל"ד
קדחXמהלך 55X76 מ"מ
יחס דחיסה 10.7:1
מתלים קדמי – מזלג הפוך 43 מ"מ, מהלך 250 מ"מ
אחורי – מונושוק, זרוע אלומיניום מהלך 240 מ"מ
בלמים קדמי – דיסק פרפרי 256 מ"מ, קליפר שתי בוכנות
אחורי דיסק פרפרי 240 מ"מ, קליפר בוכנה אחת
בסיס גלגלים 1,445 מ"מ
צמיגים קדמי – 90/90-21
אחורי – 120/80-18
גובה מושב 875 מ"מ
מרווח גחון 255 מ"מ
מיכל דלק 7.7 ליטר
משקל 144 ק"ג (רטוב)

גלריה

11 תגובות ל הונדה CRF250L הגיע לישראל

  1. מה xr650 האלמותי, רק ללא מנוע. היה צריך לשקול בן 10 ל15 קילו פחות.

  2. עכשיו תגמור את ה KLX עם הCRF
    מה יהיה, קצת התחשבות במטרו..

  3. שוב הונדה מתמכרת זול יותר מהמתחרים ונותנת כלים טובים יותר…שאר החברות צריכות ללמוד

  4. הוא מייד מתקשר לי עם מירוצים ותחרויות. כשחיפשתי לקנות- X/XR 250 ז"ל יבדל לחיים ארוכים- לא מצאתי מתחת ליד עשירית אחד ה… עם לא הההה

  5. מה דעתכם לגבי נסיעות תכופות ירושלים תל אביב?

  6. דו"שים קטנים זה הכלי האידאלי למי שרוצה להפוך לאופנוען ועל אחת כמה וכמה עבור מי שעובר מקטנוע לאופנוע אמיתי

  7. ב 37.000 ש"ח בערך. נוסיף את הסאניאנג וולף 250 ואז נזניק להשוואתי. אני בעד בעד הרעיון שלך- למרות שהם שונים האחד מהשני- נקבל פרופורציות יחסיות

  8. המשקל של ה-CRF רטוב. אגב ה-XR600 שקל 20 ק"ג פחות…

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל